TIETÄÄKÖ KUKAAN?
PALJONKO MAKSAA KUOPIOSSA AUTON OHJAUSKULMIEN TARKASTUS/SÄÄTÖ?
AUTON OHJAUSKULMIEN
24
13918
Vastaukset
- t.o.y.o.t.a.
Käytin oman ajokkini syksyllä,makso 30€.
- Älä Kuopiossa
Esimerkiksi Vianor ottaa 70 euroa, joten kannattaa soitella tuonne Siilinjärven Teboilille ja kysyä päivän hinta. Itse maksoin siellä 45 euroa ja jopa kulki suoraan, posottelin takaisin Kuopioon.
- .-.-.
Onko tuo Vianorin ja Teboilin säätöpaketti sitten sama? Vaikka kalliithan nuo Vianorin palvelut/tuotteet yleensäkin ovat niin aika hurja erohan noissa on. Aurauskulmien säädössä voidaan puhua myös nelipyöräsuuntauksesta, joka on huomattavasti parempi ja samalla myös hieman kalliimpi.
- löpön
.-.-. kirjoitti:
Onko tuo Vianorin ja Teboilin säätöpaketti sitten sama? Vaikka kalliithan nuo Vianorin palvelut/tuotteet yleensäkin ovat niin aika hurja erohan noissa on. Aurauskulmien säädössä voidaan puhua myös nelipyöräsuuntauksesta, joka on huomattavasti parempi ja samalla myös hieman kalliimpi.
aurauskulmien säätö on aurauskulmien säätö. nelipyöräsuuntaus on tekniikka jolla se tehdään. ei sen parempi kuin perinteisempi tekniikka jos osaa tehdä.ohjauskulmien säätö on sit vähän muutakin...
- Itse käytin
.-.-. kirjoitti:
Itse kun käytin Siilin TB:llä niin kyseessä oli nelipyöräsuuntaus. Eli kaikkiin pyöriin vimpaimet kiinni ja kaikista mittausdata.
Kovin monessa autossa ei vaan takapyöriä pysty säätämään mitenkään. Eikä monessa edestäkään muuta kuin aurauksen. Tosin mittausraportista näkee sitten camberit ja casterit jne.
Käytetyn auton kolaroinnit saa hyvin selville tuolla keinoin, jos pyörä känöttää toleranssin ulkopuolella (ei välttämättä huomaa edes silmällä), niin on ajettu katukivetykseen tai jotain muuta huonoa pitoa. - käytit??
Itse käytin kirjoitti:
Itse kun käytin Siilin TB:llä niin kyseessä oli nelipyöräsuuntaus. Eli kaikkiin pyöriin vimpaimet kiinni ja kaikista mittausdata.
Kovin monessa autossa ei vaan takapyöriä pysty säätämään mitenkään. Eikä monessa edestäkään muuta kuin aurauksen. Tosin mittausraportista näkee sitten camberit ja casterit jne.
Käytetyn auton kolaroinnit saa hyvin selville tuolla keinoin, jos pyörä känöttää toleranssin ulkopuolella (ei välttämättä huomaa edes silmällä), niin on ajettu katukivetykseen tai jotain muuta huonoa pitoa.ei oo oikein vielä tullut selväksi...omalla työpaikallako??
- DSHOJJ
KUOPIOSSA ON KALLISTA SÄÄDÄTTÄÄ OHJAUSKULMAT.
VIANORI KALLANTIELLÄ SÄÄTÄÄ NE AINAKIN, MUT HINTA OISKO OLLUT TARKASTUS/SÄÄTÖ N. 80 EUROO..
HALVIN PAIKKA EI KUOPIOSSA, VAIN SIILINJÄRVELLÄ ON ABC-HUOLTAMO OSOITEESSA: Laitilantie 1, 71800 Siilinjärvi. SIELLÄ OLEN ITSE KÄYNYT AURAUSKULMAT SÄÄDÄTTÄMÄSSÄ JA HINTA ON OLLUT N.45 EUROO....
ETTÄ SILLÄ LAILLA...- Kalliimpaa?
Mitä maksaa merkkiliikkeissä?
Joko maksaa enempi kuin 70e?
Taannoin muutama vuosi sitten säätö maksoi 5-60e Vehon korjaamolla, mutta se ei ollu Kuopiossa. - käydä siellä
myös töissä...onko hiljaista..?
- Sää-tömies
Meillä maksaa:
tarkastus 30 euroa
etupään säätö 65 euroa
koko auton säätö 75-95 euroa
Hinta sisältää kaikki tarvittavat työt säädön osalta, jos paikat on niin jumissa, että normaali konsteilla ei onnistu sovitaan asiakkaan kanssa miten homma jatkuu.
T:Sää-tömies Kallantien Vianorilta - käytyon
venäjällä 20€ ja on kaikki vempeleet ja hyvin tekkeevät
- mut mutta
Puijon Autohuollossa on ainakin laitteet ja yleensä sopuhinta.
- nasta
Onko ajantasaista tietoa kellään? Mikä olisi hyvä ja mielellään huokea paikka säädättää ohjauskulmat Kuopiossa 2013?
- kulmuri
Edelleen tietoa kaivataan...?
- ÄSSA
SIKA AKKA
- lsfjjgergjerio
Eikö niitä takapyörienkin kulmia saa säädettyä yhdystukiakselistossakin kun lyö lekalla tarpeeksi lujaa poikittaiseen akselipalkkiin :D Tosin paha jos sattuukin hutilyönti, siinä hajoaa bensatankkia, jarruputkea ja pohjapeltiinkin tulee varmaan iso lommo.
- MB211
Euromaster ilmoittaa tarkistus 25 € säätötyö lisä maksu
- lääkitys_heittää
Upeaa kun joku vastaa kahdeksan vuotta vanhaan aloitukseen, tosin sellaiseen on hyvä syy näin syksyisin kun...
PALJONKO MAKSAA KUOPIOSSA AUTON OHJAUSKULMIEN TARKASTUS/SÄÄTÖ?
- TAVUVIIVA
TA-VU-VII-VA U-NOH-TUI!
"kUN CAPS LOCK -KIRJOITTELUUN YH-DIS-TÄÄ TA-VU-VII-VO-JEN KÄY-TÖN, NIIN KIR-JOIT-TA-JAA YM-MÄR-RE-TÄÄN TAA-TUS-TI! "
http://hikipedia.info/wiki/CAPS_LOCK
- melk.17v.vanha.hinta
Laakkosella vuonna 2000 maksoi 4-pyöräsuuntaus Mazdaan 315 mk mikä rahanarvomuunnoksella maksaisi 2015 euroina 67,30e. Ratin asentokin suoristui samalla. Auto oli ilmeisesti edellisellä omistajalla saanut pienen osuman takakulmaan.
- Automiäas
Savon Rengas, Kuopiossa tekee edullisesti uusilla laitteilla! Kannattaa kysyä! Siinä ovat sorsasalossa moottoritien varrella
- Rengasmasa
Jaa, kuinka edullisesti?
- camberit.ja.casterit
Kukahan säätäisi polkupyöräni ohjauskulmat kohdilleen kun tuo paska ei kulje metriäkään suoraan:
https://2.bp.blogspot.com/-NzTazA3zkpA/VyzG5wpS4yI/AAAAAAAAJpo/p97eJJ_xVo0tCH34BWkKO5mFfTdf6nxgQCLcB/s1600/disjointed4.PNG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759