ja loppuelämää. Kiitos, olet tehnyt minusta vahvemman. ps. haista paska
Heippa,
15
1582
Vastaukset
- siispä ei sun auta
puijata yhtään, niin.
- totta. Mä
tein sen ihan itse. Kiitos venytysavusta :D
- tällainen?
Mitä pahaa olen sulle tehnyt? Rakkaus on katkeran suloista. Mitä niille rakkauden tunnuksille oikein kävi? Olet vain täynnä vihaa. Yritin jotenkin säilyä hengissä ja sä vaan haistattelet.
- Teit minusta heikomman..
Ja pilasit sen loppuelämän joten haistappa vaan itse se paska, riittää kun haistat itseäsi ja ei sovi haistatella jos joku on sinusta vahvemman tehnyt.
- en kyllä viitsisi
elvistellä sillä, jos olen vahvemmaksi kasvanut vastoinkäymisissä. Nykypäivänä kannattaa olla ylpeä siitä, jos uskaltaa olla se kaikkein heikoin ja herkin sekä vielä näyttää sen muille, kaikkien vahvojen ja itsekeskeisten ihmisten keskellä.
- herkempi.
Itkettää vaan koko ajan kun toinen haukkui minua ihmisille.
Ei se vahvemmaksi ainakaan tee. Heikommaksi ja aremmaksi.
Kohta ei uskalla puhua mitään kenellekään ettei taas tule puukkoa selkään.
Onneksi on hyviä ihmisiä, jotka tukevat. Muuten varmaan lakkaisin elämästä. - Mitäs jos haistattaisit..
herkempi. kirjoitti:
Onneksi on hyviä ihmisiä, jotka tukevat. Muuten varmaan lakkaisin elämästä.Paskan koko työpaikalle, kyllä sitä uutta duunia aina löytyy.
- ei ole yhtään
herkempi. kirjoitti:
Onneksi on hyviä ihmisiä, jotka tukevat. Muuten varmaan lakkaisin elämästä.sympaattista puijata ketään."
- minä tässä
Mitäs jos haistattaisit.. kirjoitti:
Paskan koko työpaikalle, kyllä sitä uutta duunia aina löytyy.
Ei se paha olo siitä poistu että pakenee kauas pois. Kyllä tuollainen selkäänpuukotus harmittaa, vielä pitkään.
Se tyyppi pilasi elämäni siellä. Jotkut uskovat häntä ja hän nauttii siitä kun voi vahingoittaa minua.
Sadisti oli. - sanontaa
Mitäs jos haistattaisit.. kirjoitti:
Paskan koko työpaikalle, kyllä sitä uutta duunia aina löytyy.
"paa ny jäitä päähäs"
"ruma on luja, muttei senny nua luja tartte olla"
jajos oletettavasti kävelyjuokseekävelee voi tokaasta
"Kyllon rahaa, mutton reirekki kipiät" - häneen.
sanontaa kirjoitti:
"paa ny jäitä päähäs"
"ruma on luja, muttei senny nua luja tartte olla"
jajos oletettavasti kävelyjuokseekävelee voi tokaasta
"Kyllon rahaa, mutton reirekki kipiät"Hän valehteli minulle. Olen erittäin pettynyt siitä.
- omaa "kakat housuissa...
häneen. kirjoitti:
Hän valehteli minulle. Olen erittäin pettynyt siitä.
kävelytyyliä"
miksi.?
http://thumbs.dreamstime.com/thumb_156/11818622392a27mm.jpg
- minä vähän
odotinkin, nyt vasta tuli. Tosin en ole kovin paljon lukenut näitä.
- kop kop koop
pukkise oovelle kolkuttaa
joulun taruhenkilö: avaa marjukka pukki täällä
marjukka: en avaa
Joulun taruhenkilö: avaa nyt marjukka, pukki haluaisi kovasti maistaa marjukan piparia.
että koitetaan nyt jouln lähestyessä edes pesulla käydä ettei se kakki haise kun koskaan ei tiedä kuka tulee käymään.- aivan itse
omat paskat!Voi vittu, millanen penikka aikuinen mies voi jumalauta olla.Mä en ainakaan ole ittiäni tollaselle kusipäälle edes tyrkyttänyt tai ollut liian lähellä.Ei näköjään rikkaitten perheitten penikoille käytöstapoja ole kotona annettu.Suakin olis pitänyt pentuna remmillä koulia niin osaisit edes käyttäytyä.Lopettaisit tuon turhan paskan jauhamisen ja olisit kuten aikuisen miehen tuleekin ja vedä vaikka pääs täyteen että rauhoittuisit.Tai mene sen muijas luo itkee kui vaikeeta pienen elämä on,uikuti uikuti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768