tietääkö kukaan??

_kääk_

olisn astuttamassa omaa suokkiani,mutta oria ei ole löydetty vielä,tietääkö kukaan missä olisi jokin halpa suomenhevos ori isäksi enemmän este puolelta osaava.onko tietoa??

4

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokki ihminen vuodesta -70

      Ensinnäkin, millainen on tammasi? Onko riittävnä suvukas, kyvykäs ja rakenteellisesti hyvä?
      Joleli, niin miksi luulet kaiken korjaantuvan hyvällä oriilla?

      Mietihän asoita vielä uudelleen. Varmaan pitäsii olla enemmän tietoa asiasta kuin tuo kysymäsi pointit.
      Jos kuvittelet hyvän ja laadukkaan kulkevan käsi kädessä halvan kanssa, näin ei valitettavasti yleensä ole.
      Jollei sulla ole rahaa laittaa oriin astutusmaksuihin, olsii viisasta säästää hieman. Olethan hyvin tutkinut suvut? Kartottanut kesäihottumariskit ym?
      Katos vaikka ensin ettei samaa rakenteellista heikkoutta tule molemmmilta puolin.
      Aloita perusasiosta ja käy muutama vuosi katselemassa vaikka kisoissa suokkeja ja mieti sitten asutusjuttuja uudelleen.

      • _kääk_

        no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.


      • bbb
        _kääk_ kirjoitti:

        no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.

        kysy mallatin ratsutilalla ponuveikkoa se on estepuolen astuva ori.


      • aatelis

        oletko hieman katkera jostain suokki ihminen vuodesta 70? taidat olla idiootti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe