olisn astuttamassa omaa suokkiani,mutta oria ei ole löydetty vielä,tietääkö kukaan missä olisi jokin halpa suomenhevos ori isäksi enemmän este puolelta osaava.onko tietoa??
tietääkö kukaan??
4
929
Vastaukset
- Suokki ihminen vuodesta -70
Ensinnäkin, millainen on tammasi? Onko riittävnä suvukas, kyvykäs ja rakenteellisesti hyvä?
Joleli, niin miksi luulet kaiken korjaantuvan hyvällä oriilla?
Mietihän asoita vielä uudelleen. Varmaan pitäsii olla enemmän tietoa asiasta kuin tuo kysymäsi pointit.
Jos kuvittelet hyvän ja laadukkaan kulkevan käsi kädessä halvan kanssa, näin ei valitettavasti yleensä ole.
Jollei sulla ole rahaa laittaa oriin astutusmaksuihin, olsii viisasta säästää hieman. Olethan hyvin tutkinut suvut? Kartottanut kesäihottumariskit ym?
Katos vaikka ensin ettei samaa rakenteellista heikkoutta tule molemmmilta puolin.
Aloita perusasiosta ja käy muutama vuosi katselemassa vaikka kisoissa suokkeja ja mieti sitten asutusjuttuja uudelleen.- _kääk_
no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.
- bbb
_kääk_ kirjoitti:
no sori vaan mut sillä on vähä kiire.ja läysin jo oriin joka on tosi hyvä mut aika halpa.ja mikä sä oot mulle sanoo et säästä mä oon säästäny aina mun hevosiin kaikki rahani ja nihin ne myös on menny.
kysy mallatin ratsutilalla ponuveikkoa se on estepuolen astuva ori.
- aatelis
oletko hieman katkera jostain suokki ihminen vuodesta 70? taidat olla idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932