Morjens kaikille hifisteille.
Ostin 5 kanavaisen vahvistimen,ja ajattelin kytkeä siihen etupään ja takapään kajarit ja myös subbarin..
Nyt kysymys kuuluu,kun siinä vahvistimessa on 3 rca sisään menoa,mites on pitäiskö ne kaikki kytkeä,vai montako niistä pitäis kytkeä,jos käytän vahvistinta niin kuin edellä mainitsin..
Nyt vaan hyviä neuvoja tulemaan.. Kiitos..
5 kanavainen vahvistin
4
1468
Vastaukset
- Palkinlampi
Riippuu soittimesi linjalähtöjen määrästä. Kyllä kaksi paria RCA -lähtöjä nyt ainakin vaaditaan viisikanavaiselle vahvistimelle.
Kävikä vahinko, ettet tiennyt montako linjalähtö paria tarvitaan soittimestasi..? - elikäs..
nyt en tässä uneliaassa tilassa jaksa kovin pitkää sepostusta alkaa vääntämään niin voisin veikata, että 1 rca pari menee 1 ja 2 kanaville 2 rca 3 ja 4 kanaville ja sit viimonen on subikalle. korjatkoon joku jos ole väärässä. kannattaa käydä joiltain hifi sivuilta käydä kattoo noit miten noi menee. sit jos soittimessasi ei ole tarpeeks rca- lähtöjä osta y- haaroitin tai signaalimuunnin jonka kytket kaiutin piuhoihin niin se muuttaa sen rca- tasoiseksi. esim stingerillä on ihan edullisia perus linjamuuntimia.
moroo..
jooh..riippuu tietenkin mikä vahvari on kyseessä..itelläni oli aikoinaan Signat 6-Kanavainen ja sain sen soimaan yhdellä aioalla RCA-piuhall..
ja siinä soi etu,taka ja 2kpl subbaria.. =)
että tökkää ne yhdet RCA-piuhat vaan 1 ja 2 kii ja joka ulos tuloon kajari ja säätele sitä niin kauan että saat kaikista kuulumaan.. =)- mites on?
pampulaM kirjoitti:
moroo..
jooh..riippuu tietenkin mikä vahvari on kyseessä..itelläni oli aikoinaan Signat 6-Kanavainen ja sain sen soimaan yhdellä aioalla RCA-piuhall..
ja siinä soi etu,taka ja 2kpl subbaria.. =)
että tökkää ne yhdet RCA-piuhat vaan 1 ja 2 kii ja joka ulos tuloon kajari ja säätele sitä niin kauan että saat kaikista kuulumaan.. =)Tosiaan kävi niin että ostin 5 kanavaisen vahvistimen,siinä vaiheessa en asiaa sen enempää miettinyt,vasta kun avasin paketin huomasin että sinnehän pitäis kytkeä 3 kpl piuhoja kiinni..
Mutta nyt ostan uuden soittimen,tai ostan dvd-soittimen,ja siinä on omat lähdöt kaikille..
Kiitti vastauksista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255