Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saako sosiaalitoimisto pelitilin tiedot?

köyhä pelaaja

ainakin pankkitilille tulleet pikkuvoitotkin kuulemma katsotaan tuloksi.
JOs sosiaalitoimisto saa Veikkaukselta tiedot että on tilillä senttiäkään rahaa otetaan ne päätöstä tehdessä tuloksi.

eli voitot menee hukkaan soskuasiakkaalla jos käyttää veikkauksen pelitiliä??
tappioita ei lasketa kuitenkaan menoiksi, vaikka olisi hävinnyt edelliset vuodet rahaa kyseisen kuukauden saldo vain ratkaisee.

Mutta jos Veikkaus ei anna pelitili tietoja asia on eri.

Kysyin asiasta veikkaukselta sähköpostitse ei ole vastausta kuulunut joten siitä voinee päätellä että kioskien kuponki ralli jatkuu...

11

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa..

      ennenkuin voitot ovat tililläsi ja joudut esittämään pankkitiliotteesi sossulle.

      Mistäs joku veikkaus edes arvuuttais, että olet sossun asiakas, tai sossu, että olet veikkauksen asiakas. Eikä lainsäädäntökään anna mahdollisuuksia tuollaiseen tiedonvaihtoon.

      Asia erikseen on, kannattaako sinun veikkauksen pelejä sitten pelata. Mutta se on sitten toinen juttu:)

    • Veikkaaja1

      ... jos avaisit pankissa uuden tilin ja sitä et näytä sossulle.

      • tein kun

        aloin pelaamaan. sossun akat ei tiedä asiasta mitään ähähähähähhä!


      • kohta rikas pelaaja
        tein kun kirjoitti:

        aloin pelaamaan. sossun akat ei tiedä asiasta mitään ähähähähähhä!

        JEES eli pankkiin uusitili mielellään kait eri pankkiin missä nyt olen. ALLRIGHT!!


      • riemuita
        kohta rikas pelaaja kirjoitti:

        JEES eli pankkiin uusitili mielellään kait eri pankkiin missä nyt olen. ALLRIGHT!!

        Kyllä jos olet sos. toimiston asiakas meille tulee kaikki pankkitili tiedot suoraan, ps tulevat sotu, nimi ja osoitetiedoilla. Pankit joutuvat antamaan nämä tiedot aina nykyisin kuin niiltä pyydetään.

        Sori melkeimpä 99,9% avustuksia hakeneet jää siitä kiinni.

        Itse käsittelen tämän ja muun vaikeanpuolen asiakkaita. Ja sanon meillä niistä jää kini kaikki kahden vuoden periodilla!!!!

        SIIS KAIKKI OLEN SAANUT KIINNI, JA JATKOSSA SAAN NE KIINNI NOPEAMMIN.

        Tein pankien kanssa sopimuksen kaupungissa jossa olen sos. viranomainen ja jotka hakevat meiltä avustusta , niin pankki ilmoittaa kaikki yli 20 eur tilille panot ja syyt meille. SE on kaikia kohtaan oiken ja perusedellytys jotta voi nostaa tukia ja saa siitä ookeutetub toimeen tulon ja sitä ri käytetä väärin.

        Toivoisin kaikkialla saman systeemin käytöönottoa. vaikka on monessa niin maasudulla takertelee.


      • epäilen onko mahdollista
        riemuita kirjoitti:

        Kyllä jos olet sos. toimiston asiakas meille tulee kaikki pankkitili tiedot suoraan, ps tulevat sotu, nimi ja osoitetiedoilla. Pankit joutuvat antamaan nämä tiedot aina nykyisin kuin niiltä pyydetään.

        Sori melkeimpä 99,9% avustuksia hakeneet jää siitä kiinni.

        Itse käsittelen tämän ja muun vaikeanpuolen asiakkaita. Ja sanon meillä niistä jää kini kaikki kahden vuoden periodilla!!!!

        SIIS KAIKKI OLEN SAANUT KIINNI, JA JATKOSSA SAAN NE KIINNI NOPEAMMIN.

        Tein pankien kanssa sopimuksen kaupungissa jossa olen sos. viranomainen ja jotka hakevat meiltä avustusta , niin pankki ilmoittaa kaikki yli 20 eur tilille panot ja syyt meille. SE on kaikia kohtaan oiken ja perusedellytys jotta voi nostaa tukia ja saa siitä ookeutetub toimeen tulon ja sitä ri käytetä väärin.

        Toivoisin kaikkialla saman systeemin käytöönottoa. vaikka on monessa niin maasudulla takertelee.

        miksi sitten sosku pyytäisi niitä tiliotteita jos saisi suoraan tiedot?

        Kyllä taitaa joku Satu-setä kirjoitella omiaan?


      • nimen omaan
        epäilen onko mahdollista kirjoitti:

        miksi sitten sosku pyytäisi niitä tiliotteita jos saisi suoraan tiedot?

        Kyllä taitaa joku Satu-setä kirjoitella omiaan?

        olla joku "Satu-setä" get it? "Satu"-setä siis niiku.. u know?


      • riemuita
        riemuita kirjoitti:

        Kyllä jos olet sos. toimiston asiakas meille tulee kaikki pankkitili tiedot suoraan, ps tulevat sotu, nimi ja osoitetiedoilla. Pankit joutuvat antamaan nämä tiedot aina nykyisin kuin niiltä pyydetään.

        Sori melkeimpä 99,9% avustuksia hakeneet jää siitä kiinni.

        Itse käsittelen tämän ja muun vaikeanpuolen asiakkaita. Ja sanon meillä niistä jää kini kaikki kahden vuoden periodilla!!!!

        SIIS KAIKKI OLEN SAANUT KIINNI, JA JATKOSSA SAAN NE KIINNI NOPEAMMIN.

        Tein pankien kanssa sopimuksen kaupungissa jossa olen sos. viranomainen ja jotka hakevat meiltä avustusta , niin pankki ilmoittaa kaikki yli 20 eur tilille panot ja syyt meille. SE on kaikia kohtaan oiken ja perusedellytys jotta voi nostaa tukia ja saa siitä ookeutetub toimeen tulon ja sitä ri käytetä väärin.

        Toivoisin kaikkialla saman systeemin käytöönottoa. vaikka on monessa niin maasudulla takertelee.

        valehtelee.


    • jos viranomaiset kysyvät ti...

      Veikkaus vastasi että kysyttäessä velvollisuus kertoa tilitiedot viranomaiselle.
      Jos sosku-täti/setä kysyy veikkaukselta pelitili vähentää kuukauden palkkaa sohvalla makaamisesta pelitilin katteella???

      Sillä lailla taas köyhää sorretaan ja juoksutetaan kuponkeja rustaamaan kioskeille PERKKELE!

    • fgdfdfd

      Eli fygyt pelitililtä mutsin/faijan/broidin tilille ja käteiset niiltä itselles?

      • ei omalla tilillä rikastuva...

        _____
        . .
        -
        < >
        | |

        ..................


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe