Korvien naksuttelu?

ksksks

En tiedä onko tämä aoikea paikka kysymykselleni, mutta osaisiko joku kertoa mistä voi johtua tai onko muilla korvien naksuttelua.
Oire alkoi siitä kun korvat tuntuivat muutaman päivän ajan tukkoisilta ja yritin niitä avata "naksauttamalla". N. viikon kuluttua huomasin että korvat eivät olleet enää tukkoiset mutta naksuttelu jatkui huomaamattani. Olen yrittänyt tietoisesti lopettaa naksuttelun, mutta aina kun unohdan ajatella asiaa, naksuttelu jatkuu. Naksutan korvia suurimman osan päivästä n. sekunnin välein, eli jatkuvasti. välillä saattaa olla jonkin aikaa ilman naksuttelua, mutta sitten taas jatkuu. oireiden alkamisesta on nyt kulunut n. 2 kuukautta. Osaisiko joku auttaa kertomalla mistä voisi olla kyse, ja miten eroon naksuttelusta? Kiitos jo etukäteen

4

3304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmaa

Ei tuosta kannata tehdä ongelmaa. Ei kovin moni osaa korviaan "naksutella". Olen yksi harvoista. Tuo naksahdushan tapahtuu kaikilla nielaistaessa, muut harvat osaa sen tehdä ilman nielaisua. Tervetuloa joukkoon harvaan. Ketä tuo naksuttelu haittaa, kun vaan lopetat sen ajattelun. Eikä varmaan ole epäterveellistäkään. Päinvastoin.. saataa tuulettaa korvaa.

• ksksks

Mutta kun en pysty olemaan tekemättä. yirttänyt olen kyllä kovasti.

• naksutella

korvia nielemättä. JEEE :D

• Anonyymi

Hei mulla ihan sama juttu, en muista millon alko mutta yhessä kohtaa naksuttelin koko ajan sitten lopulta totuin siihen ja päätän itse milloin "naksautan" korvani. Se on hyvä tapa avata lukossa olevat korvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe