Kenttä vai katsomo

160cm

Eli oon 14v ja kysysin et oisko mun järkevämpi hakee paikkoja kentälle vai katsomoon? Olisi hauska kokea tuo kenttä meininki kaverin kaa mut katsomosta näkis paremmin mut minkälainen fiilis siel katsomossa on, kertokaa jos on kokemuksia. Kiitti vastauksista jo etukäteen

13

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta makuasia kai

      Kiinnitin huomiota nimimerkkiisi: itse olen 190 cm, mutta en kyllä silti kentälle halua, kun ei mitään näe kuitenkaan. Eturivi olisi eri asia... :-)

      • 170 cm + korot

        ...vai katsomo?


      • lovehunter39
        170 cm + korot kirjoitti:

        ...vai katsomo?

        aina kentälle vaikken mikään hongankolistaja olekkaan..siellä saa paremmin fiilisteltyä..


    • oot noin lyhyt

      Niin katsomoon vaan tai sitten tosi taakse kentällä.

      • varpaat muusina

        Itse kuuntelen myös rockkia,ja esim.rollareiden keikalla menen ehdottomasti kentälle.Ennen menin kaikilla keikoilla,mutta viimeksi Metallican keikalla teinipojta moshasivat ja pomppivat siihen malliin,ettei voinut seurata keikkaa,kun piti katsoa,ettei jää varpaat alle,tai saa nyrkistä/kyynärpäästä/päästä "turpaansa".Todettiin silloin,että heavykeikoilla mennään tästedes katsomoon.Nostalgia-mielessä oltiin katsomassa Kiss keväällä,ja ihan hyvä fiilis katsomossakin oli.Tuskin tuollaset bändit vetää niin paljon yritysporukkaa,jotka istuu kuin tikut pa:ssa ja ovat paikalla vaan,kun saivat liput pomolta.Rollareissa niihinkin aina törmää.Kerran oltiin siellä katsomossa,ja jotkut muijat keskusteli lähes huutamlla,niin että häiritsi todella-eikä ne puhunu keikasta..


    • kolkkoa katsomossa

      Kyllä ehdottomasti kannattaa koittaa kenttälippuja.

      En ole koskaan stadikan katsomossa ollut, mutta tuntuu, että tunnelma on siellä tosi kolkko, kun mesta on niin iso, että kauimmaisissa paikoissa lava on niin kaukana.

      Vaikka onkin vähän lyhyempi ja pienempi, niin voi siellä kentällä silti olla.

      Vaikka itse olenkin suht isokokoinen, niin olen huomannut, että kentällä vähän sivummalla on hyvä olla, mitään moshpittiä tuskin on siellä sivummalla, ja näkymä lavalle on suht hyvä.

    • fiilis...

      Tunnelma kentällä (ja mahdollisiman edessä) on aina parempi kuin katsomossa. Itse en ainakaan saa kunnon fiiliksiä, kun joutuu istumaan 2tuntia perse penkissä vaikka mieli tekisi hyppiä ja heilua...

      Näköalat katsomossa on tietysti paremmat, joten tää on mielipide kysymys. Riippuu mitä keikalta hakee..

      • fiilistä

        ...niin onko fiksumpaa mennä suosiolla ylälehtereille vai suoraan eturiviin hyppimään?


      • Maiteni
        fiilistä kirjoitti:

        ...niin onko fiksumpaa mennä suosiolla ylälehtereille vai suoraan eturiviin hyppimään?

        viime kesänä Iron Maidenin keikalla oli katsomossakin hirmu fiilis,oli pakko seista koko keikan ajan,kun muute ei olisi nähnyt mitään. Kaikki oli seisaallaan ihan koko keikan ajan ja kädet ylhäällä,näin ainakin lavalta katsoen oikealla puolen.Voi pojat,se oli hurmosta!


      • penkissä
        Maiteni kirjoitti:

        viime kesänä Iron Maidenin keikalla oli katsomossakin hirmu fiilis,oli pakko seista koko keikan ajan,kun muute ei olisi nähnyt mitään. Kaikki oli seisaallaan ihan koko keikan ajan ja kädet ylhäällä,näin ainakin lavalta katsoen oikealla puolen.Voi pojat,se oli hurmosta!

        Alice Cooperin jäähallikeikalla pari vuotta sitten istuttiin kuin tatit paikallaan koko keikan ajan. Helvetin hyvä keikka, mutta fiilikset ei oikein nousseet kun piti istua.

        Se on aina vähän keikasta kiinni: jos yhtäkkiä monta ihmistä nousee penkeiltään, niin silloin siinä on yleensä muutkin nousevat ylös. Jos taas vain yksi nousee seisomaan, niin siinä helposti takana istuva kertoo oman mielipiteensä katsomon käyttäytymisäännöistä.


      • eivät hyvällä katso
        Maiteni kirjoitti:

        viime kesänä Iron Maidenin keikalla oli katsomossakin hirmu fiilis,oli pakko seista koko keikan ajan,kun muute ei olisi nähnyt mitään. Kaikki oli seisaallaan ihan koko keikan ajan ja kädet ylhäällä,näin ainakin lavalta katsoen oikealla puolen.Voi pojat,se oli hurmosta!

        AC/DC:n keikalla Areenalla yritin seistä katsomossa, mutta takana istuva äijä veti hartioista takaisin. Jossain vaiheessa keikkaa olivat kyllästyneet ja vaihtaneet paikkaa. Jostain syystä oli muutenkin ympärillä ihan tyhjää loppupuolella keikkaa, minne lie kaikki menneet.


      • girl power
        eivät hyvällä katso kirjoitti:

        AC/DC:n keikalla Areenalla yritin seistä katsomossa, mutta takana istuva äijä veti hartioista takaisin. Jossain vaiheessa keikkaa olivat kyllästyneet ja vaihtaneet paikkaa. Jostain syystä oli muutenkin ympärillä ihan tyhjää loppupuolella keikkaa, minne lie kaikki menneet.

        Mihin katsomonosaan te 178 senttisen sijoittaisitte vapaaehtoisesti?


      • itsekin 178
        girl power kirjoitti:

        Mihin katsomonosaan te 178 senttisen sijoittaisitte vapaaehtoisesti?

        178cm on yli suomalaisten keskimitan, joten kentälle ilman muuta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe