Onko puoli taistelua voitettu, kun saa ajettua partansa ja annettua itselle anteeksi? Onko morkkis tuhoavampaa kuin fyysiset seuraukset?
Kaveri sai kesällä uuden loistavan työpaikan ja lähti juhlimaan sitä. Aamulla hän heräsi Hesperian puistosta ilman kenkiä ja lompakkoa. Lisäksi joku puliveivari oli ilmeisesti päässyt sammunutta tuuppaamaan, housut olivat puolitangossa. Siitä lähtien kaveri on ollut ihan suupielet alaspäin. Se työkin meni siinä sitten heti.
Henkinen krapula
Havainnoija
2
1553
Vastaukset
- kaikkein pahinta
tulee vaikkei olis mokaillutkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=L5rQpc1H6NQ&feature=related - Ainakin
ottaisin mielummin kymmenen kertaa kauheemman fyysisen krapulan, jos vaan henkinen krapula jäis pois. taidan lopettaa tollasen turhan juomisen, siitä kun ei ikinä näytä kehkeytyvän mitään hyvää. sellainen on morkkis, että mietin miten sitä pystyy jatkaan normaalisti enää ikinä. kännissä oon toilaillu eilen sitten niin, että hävettää varmaan vielä kuolinvuoteellakin ja ällöttää ja ahdistaa ajatus siitä, että se tosiaan olin minä joka niin teki eilen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393781Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172158- 271379
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261377- 321354
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3341168Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141982Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7897