Harmittaa niin helvetisti tämän mahtavan pelaajan
kohtalo. Oli aivan epäilemättä lahjakkain peluri
sm-liigassa sen ajan minkä Espoossa vietti.
Ei voi kun toivoa että Ben saisi vielä kroppansa
kuntoon ja voisi jossain vaiheessa vielä pelata
täysipainoisesti, vaikka taitaakin tässä
vaiheessa näyttää valitettavasti siltä että
kiekkoura on paketissa. Ei sitä tietenkään väkisin
pidä terveyttään riskeerata kun kaverin polvi
taitaa kuitenkin olla varsin klesana. Ja onhan
kaveri sentään yliopistosta valmistunut niin
muuta hommaa varmasti sitten löytyy jos pelit
ammattilaisena on pelattu.
Ben Eaves
Petr
1
525
Vastaukset
- soon mä
Joo olen samaa mieltä että Blues menetti JOUKKUEpelaajan. Erittäin tärkeän sellaisen.Ei taida löytyä tilalle heti korvaajaa.
Camilo Miettinen nyt tietty on tulossa...Mutta Eaves oli loitava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460