Harmittaa niin helvetisti tämän mahtavan pelaajan
kohtalo. Oli aivan epäilemättä lahjakkain peluri
sm-liigassa sen ajan minkä Espoossa vietti.
Ei voi kun toivoa että Ben saisi vielä kroppansa
kuntoon ja voisi jossain vaiheessa vielä pelata
täysipainoisesti, vaikka taitaakin tässä
vaiheessa näyttää valitettavasti siltä että
kiekkoura on paketissa. Ei sitä tietenkään väkisin
pidä terveyttään riskeerata kun kaverin polvi
taitaa kuitenkin olla varsin klesana. Ja onhan
kaveri sentään yliopistosta valmistunut niin
muuta hommaa varmasti sitten löytyy jos pelit
ammattilaisena on pelattu.
Ben Eaves
Petr
1
397
Vastaukset
- soon mä
Joo olen samaa mieltä että Blues menetti JOUKKUEpelaajan. Erittäin tärkeän sellaisen.Ei taida löytyä tilalle heti korvaajaa.
Camilo Miettinen nyt tietty on tulossa...Mutta Eaves oli loitava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766299Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4414371Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön603609Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352255Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1002170Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m20917En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su58845Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta42810- 78706
- 59695