VAROITUS ???

hieman mietittävää!!!

http://www.bigbank.fi

Ei kuulu ratan valvottaviin, vaikka antaa näin sivuilla ymmärtää. On kyllä merkitty ratassa yli rajojen toimivaksi, mutta rata ei valvo heidän toimintaa. Viron talletus suoja ei mahda koskea muita kuin viron kansalaisia....
Joten sijoittakaa !!!!

4

2618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallettaja

      Kyllä mietityttää tuo rahoituslaitos, mutta http://www.tf.ee/eng/scheme/contributions/DGF/ mukaan kaikki yksityishenkilöiden Virolaisiin virallisiin rahoituslaitoksiin tehdyt talletukset ovat suojattu 50 000 EUR asti. bigbank eli
      Balti Investeeringute Grupi Pank AS löytyy tuolta Viron rahoitustarkastuksen ja takuurahaston sivuilta.

      Voihan takaisinmaksuun tulla hieman viivästystä, mutta kyllä ne rahat sieltä Viron lakien mukaan pois saa.

      • mutta ei toimi

        Virolaisiin virallisiin rahoituslaitoksiin tehdyt talletukset ovat suojattu 50 000 EUR asti.
        --------------
        teoriaa, mutta totuus on toisenlainen,
        samallinen kuin islannissa, ei ole rahaa tai omaissuuta virossa.
        Pieni kansa, pankkimaailma on pullistunut muutamassa vuodessa, jos ei suomi maksa, ei rahoja saa.
        Tilanne on sama kuin Islannissa, tai vaikka Latviassa kun haluaa myydä itsensä Ruotsille.


      • virosta sillä siellä iskee
        mutta ei toimi kirjoitti:

        Virolaisiin virallisiin rahoituslaitoksiin tehdyt talletukset ovat suojattu 50 000 EUR asti.
        --------------
        teoriaa, mutta totuus on toisenlainen,
        samallinen kuin islannissa, ei ole rahaa tai omaissuuta virossa.
        Pieni kansa, pankkimaailma on pullistunut muutamassa vuodessa, jos ei suomi maksa, ei rahoja saa.
        Tilanne on sama kuin Islannissa, tai vaikka Latviassa kun haluaa myydä itsensä Ruotsille.

        pahempi lama kuin suomessa ja tämä on tietoa.Kotiuttakaa kaikki varat ja sijoitukset virosta tai siirtäkää ne muualle.


      • ei ollut

        http://www.tf.ee/eng/scheme/contributions/DGF/ mukaan kaikki yksityishenkilöiden Virolaisiin virallisiin rahoituslaitoksiin tehdyt talletukset ovat suojattu 50 000 EUR asti.
        ------------------------------------------

        "samoin luki islannin pankin sivuilla",

        pitääkö sinulle vääntää rautalangasta että vaikka noin luvataan,
        EI pahimmassa tapauksessa pieni ja köyhä, velkainen valtio ei pysty koskaan maksamaan ja tuskin on halujakaan sitä kovin nopeasti maksaa.

        jos ei suomi olisi ISLANTI talletuksia korvannut, ei sitä olisi islantikaan "koskaan kyennyt".

        mieti nyt vähän,
        m


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe