osaat aika hyvin tuon neitsyen kuvailun eli kerro mulle neitsyen luonteesta vähän alkoi kiinnostamaan asia.
Vastaukset 3
- ????????????
Ihan vaan uteliaisuudesta,kysyin
- sivuille´´´´´´´´´´
Sieltä voit vaikka tilata henkilökohtaisen
horoskoopin.Se perustuu persoonalliseen
lähtökohtaan,syntymätietojesi parusteella. - codetsu
kysymyksesi asettelu ei juuri anna kipinää
kertoa millainen on neitsyt
mielestäni olen asiasta kertonut jo melkomonetkerrat
tuolla edeltävissä topikeissa
tuo kysymys kun toistuu melko usein... ja säännöllisesti
ja tuskin voin puhua kaikkien neitsyiden äänellä
jokainenhan meistä on kuitenkin enemmän tai vähemmän erilainen kuin toinen
vaikka samaa tähtimerkkiä olisimmekin
se että pyydät minua kertomaan neitsyistä millaisia olemme
antaa melko suuren haarukan asioista mistä voisin kertoa tuskin sellainen romaani tänne mahtuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509