Jee, tänä vuonna onnisti :)
Pafin joulukalenterista
3
1756
Vastaukset
- homppeli paskaa
sieltä ei voi voittaa mitään. onko paf palkannut sinut puhumaan paskaa? arvaisin että on.
- oopeeporvoo
"Hei!
Olet osallistunut Club Pafin Joulukalenteriin avaamalla päivän luukun ja vastaamalla oikein kysymykseen.
Kaikkien osallistuneiden kesken olemme arponeet 10 x 100 euroa Paf-bonusrahaa ja olet voittanut yhden näistä palkinnoista, siirrän rahat pelitilillesi tämän päivän aikana.
Onneksi olkoon vielä kerran ja hyvää joulunodotusta!
Ystävällisin terveisin,
XXXXXXXX XXXXXXXXXXXX
Club Paf
Paf
PB 241
AX- 22 101 MARIEHAMN
ÅLAND, FINLAND
www.paf.com"
Näin meillä ;|
- että joku
voittaa!Mä en ole sitä ite ikinä mitään voittanut!Onnea sulle jos tosiaankin voitit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188