ei hyvin

lassilee

Marraskuussa eniten myyntiään menettäneet merkit

Lexus - 44,7%

12

749

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |S-MaN

ihmisillä ei ole varaa ostaa luksusta näinä talouden aikoina. Joutuu tyytymään premiumiin tai tavis-autoihin.

• pä nii

ja saahan lexuxen hinnalla hyvän mersun..

• niin no joo

Luksusta???? Mitet Leksus ja luksus kuuluu yhteen, korollan näköinen halpis kyhäelmä, en kehtais tulla edes kyytiin. :)

Luksus ja Leksus kamppaili, Luksus voitti ja valitsi kumppanikseen BMW:n ja Leksus hävisi ja joutuu tyytymään lelux maineeseen...

• |S-MaN
        niin no joo kirjoitti:

Luksusta???? Mitet Leksus ja luksus kuuluu yhteen, korollan näköinen halpis kyhäelmä, en kehtais tulla edes kyytiin. :)

Luksus ja Leksus kamppaili, Luksus voitti ja valitsi kumppanikseen BMW:n ja Leksus hävisi ja joutuu tyytymään lelux maineeseen...

Uutisissakin puhutaan LUKSUSMERKISTÄ.

esim:
        "Toyotan luksusmerkki Lexus voitti 12:ntena perättäisenä vuonna pitkän ajan laatuvertailun Yhdysvalloissa."

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Lexus voitti laatuvertailun Yhdysvalloissa/1135221029372

Päätelmä:
        Lexus on luksusta ja Mersut ja Bemarit vain "premiumia".

Huomaa että olet persaukinen idiootti joka on täynnä kateutta ja pitäähän sinun patoutumasi päästä purkamaan Lexus palstalla.

• niin no joo
        |S-MaN kirjoitti:

Uutisissakin puhutaan LUKSUSMERKISTÄ.

esim:
        "Toyotan luksusmerkki Lexus voitti 12:ntena perättäisenä vuonna pitkän ajan laatuvertailun Yhdysvalloissa."

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Lexus voitti laatuvertailun Yhdysvalloissa/1135221029372

Päätelmä:
        Lexus on luksusta ja Mersut ja Bemarit vain "premiumia".

Huomaa että olet persaukinen idiootti joka on täynnä kateutta ja pitäähän sinun patoutumasi päästä purkamaan Lexus palstalla.

Ensinnäkään en ole persaukinen, mutta Lexus kuuluu merkkeihin, joihin lähinnä luon sääliviä ja huvittuneita katseita. Se edustaa tuunattua korollaa, ei muuta.

• |S-MaN
        niin no joo kirjoitti:

Ensinnäkään en ole persaukinen, mutta Lexus kuuluu merkkeihin, joihin lähinnä luon sääliviä ja huvittuneita katseita. Se edustaa tuunattua korollaa, ei muuta.

ettet ole edes ajanut kyseistä autoa ja mielipiteesi ovat vain henkilökohtaisia makuasioita. Kannattaa pitää ne ihan omana tietonaan, eikä tehdä itsestään hölmöä kirjoittelemalla niitä tänne.

Ihmiset varmaan luovat sinuun sääliviä ja huvittuneita katseita, sillä edustat vain provosoivia pellejä.

Mukavampaa olisi kaikille jos mielipiteet ym. esitettäisiin asiallisesti eikä vittuillen/provosoiden.

• joo joo ja joo
        |S-MaN kirjoitti:

ettet ole edes ajanut kyseistä autoa ja mielipiteesi ovat vain henkilökohtaisia makuasioita. Kannattaa pitää ne ihan omana tietonaan, eikä tehdä itsestään hölmöä kirjoittelemalla niitä tänne.

Ihmiset varmaan luovat sinuun sääliviä ja huvittuneita katseita, sillä edustat vain provosoivia pellejä.

Mukavampaa olisi kaikille jos mielipiteet ym. esitettäisiin asiallisesti eikä vittuillen/provosoiden.

mulla tietysti on se hyvä puoli, että ei todellakaan tarvitse mennä edes koeajamaan. Auto vaan on sellainen, että ei ilman hymyä pysty katselemaan ja ottamaan tosissaan.

• |S-MaN
        joo joo ja joo kirjoitti:

mulla tietysti on se hyvä puoli, että ei todellakaan tarvitse mennä edes koeajamaan. Auto vaan on sellainen, että ei ilman hymyä pysty katselemaan ja ottamaan tosissaan.

se minullakin joka aamu pistää hymyn naamalle kun starttaa 2,5 litran V6:sen.

Ja ei sen puoleen, ei sinun juttujakaan pysty ottamaan tosissaan.

• jep jep ja joo
        |S-MaN kirjoitti:

se minullakin joka aamu pistää hymyn naamalle kun starttaa 2,5 litran V6:sen.

Ja ei sen puoleen, ei sinun juttujakaan pysty ottamaan tosissaan.

Pääseekö samaan vääntöön, tehoon ja kulutukseen, kun Volkkarin 1.4 TSI? Sanottakoon, että en omista ko konsernin tuotetta. Entistä enemmän saat hymyä irti jutuillasi, kerro lapsuksestasi lisää?

• |S-MaN
        jep jep ja joo kirjoitti:

Pääseekö samaan vääntöön, tehoon ja kulutukseen, kun Volkkarin 1.4 TSI? Sanottakoon, että en omista ko konsernin tuotetta. Entistä enemmän saat hymyä irti jutuillasi, kerro lapsuksestasi lisää?

Ei voisi vähempää kiinnostaa 1.4 TSI kun on ajanut Lexusta automaatilla. Olet nyt ihan väärällä palstalla.

Tai kokeile vaikka joskus BMW:n kuutoskonetta ja mene sitten ajamaan TSI:tä niin huomaat eron. Minun edellinen auto oli BMW, 6-koneella, joka oli loistava moottori niinkuin Lexuksen V6:nenkin.

Mikä on muuten pointtisi kirjoitella noita "pilkkaavia" viestejä tänne?

• niin ja näin
        |S-MaN kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa 1.4 TSI kun on ajanut Lexusta automaatilla. Olet nyt ihan väärällä palstalla.

Tai kokeile vaikka joskus BMW:n kuutoskonetta ja mene sitten ajamaan TSI:tä niin huomaat eron. Minun edellinen auto oli BMW, 6-koneella, joka oli loistava moottori niinkuin Lexuksen V6:nenkin.

Mikä on muuten pointtisi kirjoitella noita "pilkkaavia" viestejä tänne?

Itseasiassa olen omistanut BMW:n kuutos konella ja sanon että siinä oli jotain... En kirjoita tahallani pilkkaavia tekstejä, mutta kun Lexus ei herätä minkäänlaisia intohimoja, eikä muutenkaan edusta sitä mitä autoilulta haen. Voi kuulostaa pilkkaavalta, mutta Lexuksen nähdessään tulee aina mieleen tuunattu korolla, minkäs teet.

Mutta hyvät joulut ja lopetetaan tämä tähän.

• Rollexus
        niin ja näin kirjoitti:

Itseasiassa olen omistanut BMW:n kuutos konella ja sanon että siinä oli jotain... En kirjoita tahallani pilkkaavia tekstejä, mutta kun Lexus ei herätä minkäänlaisia intohimoja, eikä muutenkaan edusta sitä mitä autoilulta haen. Voi kuulostaa pilkkaavalta, mutta Lexuksen nähdessään tulee aina mieleen tuunattu korolla, minkäs teet.

Mutta hyvät joulut ja lopetetaan tämä tähän.

Minulle ei tule mieleenkään mennä muiden automerkkien palstalle haukkumaan automerkkiä, joka ei minua itseäni kiinnosta. Mutta tyhmyyttä on monenlaista ja fiksut ihmiset ovat erikseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      923
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      731
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      678
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      624
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      522
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe