pohdin, että haittaako se loppujen lopuksi paljoa?
Itse en osaa suudella ketään ja se ärsyttää, mutta mitäs tekee ku ei voi ees harjotella. niinpäniin.
kokemattomuus
5
3831
Vastaukset
- ei stressiä
Eihän se haittaa mitään. Ja suuteleminen taitaa olla vähän niin että jokaisella on oma tyylinsä, oikeaa ja väärää tapaa ei ole.
"mitäs tekee ku ei voi ees harjotella"
No sitten kun tilaisuus tulee niin rohkeasti vaan, aivan varmasti ei voi mennä "huonosti". Ja ehkäpä se toinen osapuoli on ihan yhtä kokematon.- dy,kljkj
itseki suudellut vain kahden kanssa, ja ensimmäisen kanssa en pystynyt rentoutumaan kunnolla, se oli vähä sellainen yhden illan juttu... mutta tämä toinen... sen kans on ihana suudella, tosi hyvä, joten iteki helppo olla, eikä vain odottaa sen viemistä. olen tullut paljon itsevarmemmaksi suutelussa. :D
- villiruusu
Aloita rauhallisesti ja pehmeästi. Älä missään nimessä tunge kieltäsi toisen suuhun. Muista pehmeät tutkiskelevat huulet. Älä myöskään suutele liian kauaa kerrallaan. Sitten kun tunne lämpenee, niin sitten voit olla kiihkeämpi. Alussa vain rauhallisuuttaa.
- kurtturuusu
..ihan varmaan se kieli täytyy työntää toisen suuhun, siinähän se koko juju on.
- Rose of the valley
Tunne vieköön mukanaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815