Heips. minulla on ongelma... tietäiskö joku tai onko oma kohtaista kokemusta kummien lisäyksestä jälkeenpäin?! olen koittanut ettiä asiasta tietoa netistä ym, mut ei missään ole oikein mittään, ja olen kuitenkin kuullut että näin voi tehdä.. voisiko joku vähän auttaa asiassa.. eli miten kummien lisäys näin jälkeen päin voisi onnistua? poika on reilu vuoden ikäinen.
miten voi lisätä jälkeenpäin
5
4265
Vastaukset
- lisäys
Otat yhteyttä seurakuntasi kirkkoherraan, hän selvittää sinulle kaiken miten se onnistuu. Sieltä tulee sinulle paperit jotka täytät. Mutta kysele enemmän seurakunnastasi, tiedän vain että jotenkin noin se onnistuu.
- että ainoastaan
jos kummit ovat kuolleet,niin sen jälkeen voi lisätä ns.uudet kummit
- ---
Meillä kummin lisäys sujui vaivatta. Tilasin hakulomakkeen, juttelin puhelimessa syistä ja perusteita ja kirkkoherra teki myöntävän päätöksen joka tuli postissa 17.12.08
Tänään juhlimme uutta kummia =) - sara-anneli
Ota yhteyttä omaan seurakuntaasi, kirkkoherran virastoon. asiasta täytetään lomake, halutessa voi pitää kotona pienen kummijuhlankin johon voi pyytää halutessaan srK:N puolesta papin tms. kummin voi lisätä jälkikäteen. tämä säädös tuli pari vuotta sitten, mutta kummia ei voi poistaa kirkonkirjoista.
- vastauksista
joo eli heti samana päivänä kun tämän tänne kirjoitin niin soittelinkin jo seurakunnalle ja laittoivat postissa tulemaan paperit johon kirjoitetaan syyt miksi uusia kummeja ja tiedot tulevista kummeista. nyt postia odotellen ja toivoa että hyväksyvät hakemuksen..
kiitos vastauksille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802