Heips. minulla on ongelma... tietäiskö joku tai onko oma kohtaista kokemusta kummien lisäyksestä jälkeenpäin?! olen koittanut ettiä asiasta tietoa netistä ym, mut ei missään ole oikein mittään, ja olen kuitenkin kuullut että näin voi tehdä.. voisiko joku vähän auttaa asiassa.. eli miten kummien lisäys näin jälkeen päin voisi onnistua? poika on reilu vuoden ikäinen.
miten voi lisätä jälkeenpäin
5
4697
Vastaukset
- lisäys
Otat yhteyttä seurakuntasi kirkkoherraan, hän selvittää sinulle kaiken miten se onnistuu. Sieltä tulee sinulle paperit jotka täytät. Mutta kysele enemmän seurakunnastasi, tiedän vain että jotenkin noin se onnistuu.
- että ainoastaan
jos kummit ovat kuolleet,niin sen jälkeen voi lisätä ns.uudet kummit
- ---
Meillä kummin lisäys sujui vaivatta. Tilasin hakulomakkeen, juttelin puhelimessa syistä ja perusteita ja kirkkoherra teki myöntävän päätöksen joka tuli postissa 17.12.08
Tänään juhlimme uutta kummia =) - sara-anneli
Ota yhteyttä omaan seurakuntaasi, kirkkoherran virastoon. asiasta täytetään lomake, halutessa voi pitää kotona pienen kummijuhlankin johon voi pyytää halutessaan srK:N puolesta papin tms. kummin voi lisätä jälkikäteen. tämä säädös tuli pari vuotta sitten, mutta kummia ei voi poistaa kirkonkirjoista.
- vastauksista
joo eli heti samana päivänä kun tämän tänne kirjoitin niin soittelinkin jo seurakunnalle ja laittoivat postissa tulemaan paperit johon kirjoitetaan syyt miksi uusia kummeja ja tiedot tulevista kummeista. nyt postia odotellen ja toivoa että hyväksyvät hakemuksen..
kiitos vastauksille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit265168Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3924459Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483789KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1232865Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102467Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511962Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181958- 1231880
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439