Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ostetaan CD-vaihtaja

Musiikkia korville

Olisiko kellään jäänyt ylimääräiseksi Rover 75:n CD-vaihtajaa. Tarjoa.

3

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makeZ67

      heips!!en tiedä mitä merkkiä jeeppi käyttää alkuperäisenä,mulla on kakx kpl vaihtajia,toinen on pioneerin 8levyn cd vaihtaja,toinen sonyn 10 levyn vaihtaja,kumpikin täysin toimivia,on liitäntä johdot,ym tarvikkeet myös.

      • pettynyt

        varoituksen sana tästä nimimerkistä makeZ67.
        Suomi 24 palstalla vastasi ilmoitukseen kun etsin autoon varaosaa. Puhelimessa hyvin höveli ja hölmö laitin rahat tilille. Sen jälkeen ei mitään kuulunut... osia ei tullut, ei vastaa puhelimeen, ei mailiin. Osaatteko neuvoa kuinka tämän Herran kanssa tulisi toimia? Toisaalla esiintynyt myös nimimerkillä "johtaja lpr" ...tarkoittaen ilmeisesti lappeenrantaa, ku siellä sanoi asuvansa


      • pöks
        pettynyt kirjoitti:

        varoituksen sana tästä nimimerkistä makeZ67.
        Suomi 24 palstalla vastasi ilmoitukseen kun etsin autoon varaosaa. Puhelimessa hyvin höveli ja hölmö laitin rahat tilille. Sen jälkeen ei mitään kuulunut... osia ei tullut, ei vastaa puhelimeen, ei mailiin. Osaatteko neuvoa kuinka tämän Herran kanssa tulisi toimia? Toisaalla esiintynyt myös nimimerkillä "johtaja lpr" ...tarkoittaen ilmeisesti lappeenrantaa, ku siellä sanoi asuvansa

        Rikosilmoitus? Jos ei onnistu, niin haet palstalta jotain mitä tyyppi kauppaa ja sovit joko kaverin välityksellä tai itse tapaamisen. Eiköhän tuo napit vastaikkain selviä.

        Ja tuo ääliöhän ei tätä ketjua lue? Ei...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe