Perussuomalaisten

pitäisi

lopettaa kokonaan tämä palsta tai ainakin kokonaan tänne kirjoitteleminen. Tämän palstan ovat vallanneet erittäin sairaat ja vastenmieliset IDIOOTIT. Noista sairaista provoista ja linkityksistä pitäisi oikeastaan ryhtyä tekemään rikosilmoituksia. Olisi suotavaa että persujen nokkamiehet joutaisivat vähän tarkastelemaan tätä palstaa tai joku todellinen persulainen ilmoittaisi heillle noista törkyjutuista.

21

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Perussuomalaisten pitäisi ennen kaikkea lakkauttaa PUOLUEENSA, jonka ovat vallanneet täysin asiattomat, sairaat ja vastenmieliset tyypit.

      Kun Käde lähti, lähti puolueesta järki.

      • eikä nuo peruSS

        reppanat edes tajua, kuinka vaarallinen aate natsisimi on. Natsi on natsi, eikä sitä mitkään ininät "emme ole natseja" tyyliin muuksi muuta.
        Olisi Soininkin kannattanut ajatella etukäteen. Nyt se on myöhäistä, sillä sota on jo käynnissä, eikä pääty ennen, kuin soinazismin kaikki kauhut on esitelty kansalle. Jos äänestäjät vielä senkin jälkeen tukevat natsismia, se on sen ajan murhe. Tietävätpähän ainakin, mitä ovat tilanneet, toisin kuin kunnallisvaaleissa.


      • syytä
        eikä nuo peruSS kirjoitti:

        reppanat edes tajua, kuinka vaarallinen aate natsisimi on. Natsi on natsi, eikä sitä mitkään ininät "emme ole natseja" tyyliin muuksi muuta.
        Olisi Soininkin kannattanut ajatella etukäteen. Nyt se on myöhäistä, sillä sota on jo käynnissä, eikä pääty ennen, kuin soinazismin kaikki kauhut on esitelty kansalle. Jos äänestäjät vielä senkin jälkeen tukevat natsismia, se on sen ajan murhe. Tietävätpähän ainakin, mitä ovat tilanneet, toisin kuin kunnallisvaaleissa.

        pistää ip osoitteesi tutkintaan?


      • Järkiporvari
        syytä kirjoitti:

        pistää ip osoitteesi tutkintaan?

        Mikä tuossa sitten oli laitonta?

        On aika selvää että Soini päästi puolueeseen asiattoman natsiporukan ihan tieten tahtoen.

        Ja Suomen Sisu on viranomaistietojenkin mukaan natsijärjestö.

        Ja kuka tahansa historian tunteva tietää, että natsiaate ei kunnioita demokratiaa vaan aiheuttaa monenlaisia ikävyyksiä, muuttaen maan olosuhteet sisällissotamaisiksi.

        Minusta moittimasi kirjoittaja kirjoitti jokseenkin asiaa.


      • supo ja krp
        syytä kirjoitti:

        pistää ip osoitteesi tutkintaan?

        Suomessa on mielipide vapaus,supo ja krp on todennut lausunnossaan että suomensisu ON PIIPjärjestö ,piip=n..si,miksi persut tukevat tätä piip järjestöä


      • tuossa
        Järkiporvari kirjoitti:

        Mikä tuossa sitten oli laitonta?

        On aika selvää että Soini päästi puolueeseen asiattoman natsiporukan ihan tieten tahtoen.

        Ja Suomen Sisu on viranomaistietojenkin mukaan natsijärjestö.

        Ja kuka tahansa historian tunteva tietää, että natsiaate ei kunnioita demokratiaa vaan aiheuttaa monenlaisia ikävyyksiä, muuttaen maan olosuhteet sisällissotamaisiksi.

        Minusta moittimasi kirjoittaja kirjoitti jokseenkin asiaa.

        alempana joku kyseli että ootko työssäkäyvä vai sairaseläkeläinen? aikaa sulla kyllä näyttää olevan! kerkiätkö koskaan käydä kokkareitten palstalla? käväsehä välillä sielläkin näyttäytymässä ja esittelemässä taitojasi!


      • Järkiporvari
        tuossa kirjoitti:

        alempana joku kyseli että ootko työssäkäyvä vai sairaseläkeläinen? aikaa sulla kyllä näyttää olevan! kerkiätkö koskaan käydä kokkareitten palstalla? käväsehä välillä sielläkin näyttäytymässä ja esittelemässä taitojasi!

        Kysyä aina saa, eikä vastatakaan ole pakko.


      • heikot vain räkyttävät

        Järkiporvarilaiset ovat peloissaan, koska persut on nousemassa merkittäväksi puolueeksi. He ovat aloittaneet typerän loanheittokampanjan persuja ja vielä erikoisesti sisuja kohtaan. Järkiporvarilaisten banaalius oikein värisee heidän kirjoittamissaan teksteissä. Persuaate on rakennettu kalliolle ja tästä johtuen persujen edustajat kulkevat rinta rottingilla voitosta voittoon.


      • varmasti
        tuossa kirjoitti:

        alempana joku kyseli että ootko työssäkäyvä vai sairaseläkeläinen? aikaa sulla kyllä näyttää olevan! kerkiätkö koskaan käydä kokkareitten palstalla? käväsehä välillä sielläkin näyttäytymässä ja esittelemässä taitojasi!

        punikkiperheen pentu,ei kukaan oikea porvari kirjoittele noin typeriä ja lapsellisia juttuja.
        Mitä natsismiin tulee niin se katosi jo aikoja sitten Aatun mukana,jos nyt joku haluaa leikkiä jotain natsia jostain kumman syystä niin senkun leikkii,sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään,koittakaa nyt nuorisopellet tajuta tämä asia.


      • yrität kertoa
        varmasti kirjoitti:

        punikkiperheen pentu,ei kukaan oikea porvari kirjoittele noin typeriä ja lapsellisia juttuja.
        Mitä natsismiin tulee niin se katosi jo aikoja sitten Aatun mukana,jos nyt joku haluaa leikkiä jotain natsia jostain kumman syystä niin senkun leikkii,sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään,koittakaa nyt nuorisopellet tajuta tämä asia.

        Kyllä netin käyttäjät tietää tasantarkkaan onko niitä natseja ja missä ne luuraa.Kiitä Soinia että ne ovat nyt liitetty persuihin,eikö olisi syytä tehrä niihin haju rakoa


      • Järkiporvari
        varmasti kirjoitti:

        punikkiperheen pentu,ei kukaan oikea porvari kirjoittele noin typeriä ja lapsellisia juttuja.
        Mitä natsismiin tulee niin se katosi jo aikoja sitten Aatun mukana,jos nyt joku haluaa leikkiä jotain natsia jostain kumman syystä niin senkun leikkii,sillä ei ole mitään merkitystä mihinkään,koittakaa nyt nuorisopellet tajuta tämä asia.

        Toistan vain KRP:n ja Supon tietoa, joka löytyy Länsiväylästä ja Wikipediasta.

        Suomenkielinen Wikipedia on niin Suomen Sisun soluttama, että jos niiden on pakko myöntää viranomaisten kutsuneen Suomen Sisua natsijärjestöksi, silloin siihen on jo painavat syyt.

        Mutta et olisi ensimmäinen persu, jolle Suomen poliisi on punikkipoliisi. Rikollisellahan on aina kiire selittää että viranomaiset ovat epäreiluja ja politisoituneita.


      • yrität kertoa kirjoitti:

        Kyllä netin käyttäjät tietää tasantarkkaan onko niitä natseja ja missä ne luuraa.Kiitä Soinia että ne ovat nyt liitetty persuihin,eikö olisi syytä tehrä niihin haju rakoa

        Netti olisi pitänyt keksiä n 100 vuotta sitten, ei olisi ollut ensimmäinen eikä toista maailmansota, Hitler ja Stalin olisi harrastanut nettinatsismi ja toinen nettikommunismi, ja suomi olisi ollut edelleen Suurruhtinaskunta ja venäjän öljy ja kaasuvarat olisivat yhteiset.
        Toisin vain kävi sosialistinen neuvostovaltio ajautuu 1991 konkurssiin, nyt näyttää että markkinatalous on menossa konkurssiin ja sosialisoidaan.


      • tästä asiasta
        wonterghem kirjoitti:

        Netti olisi pitänyt keksiä n 100 vuotta sitten, ei olisi ollut ensimmäinen eikä toista maailmansota, Hitler ja Stalin olisi harrastanut nettinatsismi ja toinen nettikommunismi, ja suomi olisi ollut edelleen Suurruhtinaskunta ja venäjän öljy ja kaasuvarat olisivat yhteiset.
        Toisin vain kävi sosialistinen neuvostovaltio ajautuu 1991 konkurssiin, nyt näyttää että markkinatalous on menossa konkurssiin ja sosialisoidaan.

        vaikka en teikäläisiä kannatakkan toivon siitä huolimatta Hyvää joulua


      • Natsien uhri
        tästä asiasta kirjoitti:

        vaikka en teikäläisiä kannatakkan toivon siitä huolimatta Hyvää joulua

        Minä taas toivon että poliisi antaa Halla-aholle ja hänen kaikille kannattajilleen joululahjaksi suurikaliiperisen luotisuihkun ja Wonterghemille karkotuspäätöksen. Olen saanut tarpeekseni näiden roistojen nettihäiriköinnistä.


      • Natsien uhri kirjoitti:

        Minä taas toivon että poliisi antaa Halla-aholle ja hänen kaikille kannattajilleen joululahjaksi suurikaliiperisen luotisuihkun ja Wonterghemille karkotuspäätöksen. Olen saanut tarpeekseni näiden roistojen nettihäiriköinnistä.

        sinä nyt noin suutut, eihän minulla on kun kotisivut joka ei ole pako menee katsomaan, ja ne muuttamat viestit tai kommentit jonka tänä S24 olen kirjoittanut, yhtään virus en ole laittanut liikkeelle, sinä jo karkottaisit minua.
        Sinä se varsinainen Gestapo olet, pysäköintivirheestä laittaisit varmasti kaasukammioon.


    • mitä nämä sisulaiset

      Onko sinulla mittään käsitystä mitä sisulaiset ovat,on täysin asiatonta tulla jeesustelemaan törky linkeistä ,ole huoleti poliisi kyllä on lukenut nämä blogit satojakertoja

      • poliisit ovat

        tervetulleita koska tahansa. Ensimmäinen kysymykseni heille tulee olemaan: Miksi ette ole ottaneet aseenkatolupia pois Halla-aholta?


    • eihän näitä

      kirjoittajia tule ottaa vakavasti. Nehän ovat nykyajan katuräyhääjiä. Tosin osa näistä räyhääjistä kulkee vieläkin kaduilla särkemässä autojen peilejä, mutta arimmat kirjoittelevat täällä törkyjänsä perussuomalaisista.
      Ja kuten aikaisemminkin kirjoitin, nämä törkysäkit siirtyivät tänne, kun citymaasturipalsta suljettiin autopuolelta. Joo, samanlainen räyhääminen nyt sitten jatkuu täällä. Sairasta sakkia, mutta täällä eivät tietysti ole vaaraksi, kaduilla pimeässä asia voi olla toisin.

      • sinun ip osoite sulkea

        Ei persuilla ole oikeutta kirjoittaa isänmaalisista ihmisistä tuohon sävyyn,häpeä sinä halvatun piip


      • tämä on

        senhän näkee näistä roska viesteistä joita tulee pilvinpimein,sensijaan lukijoita on mitättömän vähän.


      • Antifaari
        tämä on kirjoitti:

        senhän näkee näistä roska viesteistä joita tulee pilvinpimein,sensijaan lukijoita on mitättömän vähän.

        Lukijoita on vähän siksi, että sinä ja kaltaisesi kritiikkiä kestämättömät poistatatte heti vähänkin suositummat keskusteluketjut. Sisulaisten nilkkimäisyy näkyy tällä palstalla useina nolla-avauksina suosikkiavausten poistattamisen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe