Porvoon Hunters

soon mä

Täällä Porvoossa on alkusarja ohi ja nyt alkoi karsiminen.
Ovat miettineet miten vieraissa saadaan lohkon paras saldo(19) ja kotona vain kuusi pistettä.
Valmentajalle yksi neuvo:
Kotihallissa vaihtoaitiosta on kaksi erää pitempi matka hyökkäyspään vaihtoihin, joten miksi pelataan porukka huonolle hapelle.
Liian innokas hyökkäyspään peli kostautuu kun pakit puhki ja hyökkääjien ainoa kohde on vaihtoon..
Ei tarvi ihmetellä kun joka ainut kerta kolmas erä kotona hävitään ja samalla koko peli.
Ja minusta huvittavaa että asiaa ihmetellään.Kun sen näkee pelissä joka kerran.
Muuten olen sitä mieltä että Suomi-sarja on viihdyttävää kiekkoa.Ei ole turhaan venytetty tapahtumaa kaikenmaailman jipoilla.Ja kahvi,pulla ja makkarat ovat hyviä:)

3

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soon mä

Nyt toivoisi porvoolaisten heräävän.Hunters ei saa missään tapauksessa tipahtaa alemmas muuten usko alueen "omaan" joukkueeseen hiipuu.Ja sitä voisi nähdä junnujen tulevan kannustamaan enemmänkin ja lippujen kera (jos niitä on)
      Muuta ei kun sitten helvetinmoinen ralli päälle ja pisteet kotiin..............

• soon mä

Huntersien valmentajana jatkaa sama kvaeri .No tietää ensi akudella milalinen pelitapa, Tai kaikki tietää eli kotona turpiin ja vieraissa voitetaan.Ellei sitten sekin saldo saada miinukselle.
      Innokkaita katsojia tosi vähän Huntersin kotiotteluissa ja nekin lainausmerkeissä innokkaita.Eli toiseksi huonoin katsojakeskiarvo vaikka karsintojen suurin väkiluku kaupungissa.Todistaa sitä ettei porvoo ole urheilukaupunki.
      äällä muun muassa jäähallin jää sulatetaan huhtikuussa ja juniorijoukkueetkin hakevat jäitä muista halleista ympäri pääakupunkiseutua.
      Kuulemma täällä ei henklökunta ehdi hoitaa ulkoalueita eikä hallia yhtäaikaa toukokuun ajan eikäs myöskään elokuussa?
      Laiskoja perhana ovat muualla kyllä voidaan tehdä näin.
      Että Näin Porvoossa..

• soon mä

Kiitos kuitenkin kaudesta Hunters.Sarjapaikka selvitettiin komeasti.Ja maalejakin tehtiin ihan mukava määrä sekä vastustajan maaliin että omiin.Eli maalirikasta peliä:)
      Ensi kaudella taas katsomossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6074
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      554
      2174
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      146
      1798
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1184
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      952
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      930
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      69
      826
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      793
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      30
      774
    10. Kuntoportaat sai rahaa

Kuntoportaat sai mojovan tuen. Minua vain ihmetyttää, tuleeko ne pidettyä käyttökunnossa. Televisiossa oli yksi aamu p
      Hyrynsalmi
      37
      706
    Aihe