Täällä Porvoossa on alkusarja ohi ja nyt alkoi karsiminen.
Ovat miettineet miten vieraissa saadaan lohkon paras saldo(19) ja kotona vain kuusi pistettä.
Valmentajalle yksi neuvo:
Kotihallissa vaihtoaitiosta on kaksi erää pitempi matka hyökkäyspään vaihtoihin, joten miksi pelataan porukka huonolle hapelle.
Liian innokas hyökkäyspään peli kostautuu kun pakit puhki ja hyökkääjien ainoa kohde on vaihtoon..
Ei tarvi ihmetellä kun joka ainut kerta kolmas erä kotona hävitään ja samalla koko peli.
Ja minusta huvittavaa että asiaa ihmetellään.Kun sen näkee pelissä joka kerran.
Muuten olen sitä mieltä että Suomi-sarja on viihdyttävää kiekkoa.Ei ole turhaan venytetty tapahtumaa kaikenmaailman jipoilla.Ja kahvi,pulla ja makkarat ovat hyviä:)
Porvoon Hunters
3
1391
Vastaukset
- soon mä
Nyt toivoisi porvoolaisten heräävän.Hunters ei saa missään tapauksessa tipahtaa alemmas muuten usko alueen "omaan" joukkueeseen hiipuu.Ja sitä voisi nähdä junnujen tulevan kannustamaan enemmänkin ja lippujen kera (jos niitä on)
Muuta ei kun sitten helvetinmoinen ralli päälle ja pisteet kotiin.............. - soon mä
Huntersien valmentajana jatkaa sama kvaeri .No tietää ensi akudella milalinen pelitapa, Tai kaikki tietää eli kotona turpiin ja vieraissa voitetaan.Ellei sitten sekin saldo saada miinukselle.
Innokkaita katsojia tosi vähän Huntersin kotiotteluissa ja nekin lainausmerkeissä innokkaita.Eli toiseksi huonoin katsojakeskiarvo vaikka karsintojen suurin väkiluku kaupungissa.Todistaa sitä ettei porvoo ole urheilukaupunki.
äällä muun muassa jäähallin jää sulatetaan huhtikuussa ja juniorijoukkueetkin hakevat jäitä muista halleista ympäri pääakupunkiseutua.
Kuulemma täällä ei henklökunta ehdi hoitaa ulkoalueita eikä hallia yhtäaikaa toukokuun ajan eikäs myöskään elokuussa?
Laiskoja perhana ovat muualla kyllä voidaan tehdä näin.
Että Näin Porvoossa.. - soon mä
Kiitos kuitenkin kaudesta Hunters.Sarjapaikka selvitettiin komeasti.Ja maalejakin tehtiin ihan mukava määrä sekä vastustajan maaliin että omiin.Eli maalirikasta peliä:)
Ensi kaudella taas katsomossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888