Täällä Porvoossa on alkusarja ohi ja nyt alkoi karsiminen.
Ovat miettineet miten vieraissa saadaan lohkon paras saldo(19) ja kotona vain kuusi pistettä.
Valmentajalle yksi neuvo:
Kotihallissa vaihtoaitiosta on kaksi erää pitempi matka hyökkäyspään vaihtoihin, joten miksi pelataan porukka huonolle hapelle.
Liian innokas hyökkäyspään peli kostautuu kun pakit puhki ja hyökkääjien ainoa kohde on vaihtoon..
Ei tarvi ihmetellä kun joka ainut kerta kolmas erä kotona hävitään ja samalla koko peli.
Ja minusta huvittavaa että asiaa ihmetellään.Kun sen näkee pelissä joka kerran.
Muuten olen sitä mieltä että Suomi-sarja on viihdyttävää kiekkoa.Ei ole turhaan venytetty tapahtumaa kaikenmaailman jipoilla.Ja kahvi,pulla ja makkarat ovat hyviä:)
Porvoon Hunters
3
1399
Vastaukset
- soon mä
Nyt toivoisi porvoolaisten heräävän.Hunters ei saa missään tapauksessa tipahtaa alemmas muuten usko alueen "omaan" joukkueeseen hiipuu.Ja sitä voisi nähdä junnujen tulevan kannustamaan enemmänkin ja lippujen kera (jos niitä on)
Muuta ei kun sitten helvetinmoinen ralli päälle ja pisteet kotiin.............. - soon mä
Huntersien valmentajana jatkaa sama kvaeri .No tietää ensi akudella milalinen pelitapa, Tai kaikki tietää eli kotona turpiin ja vieraissa voitetaan.Ellei sitten sekin saldo saada miinukselle.
Innokkaita katsojia tosi vähän Huntersin kotiotteluissa ja nekin lainausmerkeissä innokkaita.Eli toiseksi huonoin katsojakeskiarvo vaikka karsintojen suurin väkiluku kaupungissa.Todistaa sitä ettei porvoo ole urheilukaupunki.
äällä muun muassa jäähallin jää sulatetaan huhtikuussa ja juniorijoukkueetkin hakevat jäitä muista halleista ympäri pääakupunkiseutua.
Kuulemma täällä ei henklökunta ehdi hoitaa ulkoalueita eikä hallia yhtäaikaa toukokuun ajan eikäs myöskään elokuussa?
Laiskoja perhana ovat muualla kyllä voidaan tehdä näin.
Että Näin Porvoossa.. - soon mä
Kiitos kuitenkin kaudesta Hunters.Sarjapaikka selvitettiin komeasti.Ja maalejakin tehtiin ihan mukava määrä sekä vastustajan maaliin että omiin.Eli maalirikasta peliä:)
Ensi kaudella taas katsomossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216074Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5542174- 1461798
- 821184
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa97952- 72930
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.69826Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10793- 30774
Kuntoportaat sai rahaa
Kuntoportaat sai mojovan tuen. Minua vain ihmetyttää, tuleeko ne pidettyä käyttökunnossa. Televisiossa oli yksi aamu p37706