Porvoon Hunters

soon mä

Täällä Porvoossa on alkusarja ohi ja nyt alkoi karsiminen.
Ovat miettineet miten vieraissa saadaan lohkon paras saldo(19) ja kotona vain kuusi pistettä.
Valmentajalle yksi neuvo:
Kotihallissa vaihtoaitiosta on kaksi erää pitempi matka hyökkäyspään vaihtoihin, joten miksi pelataan porukka huonolle hapelle.
Liian innokas hyökkäyspään peli kostautuu kun pakit puhki ja hyökkääjien ainoa kohde on vaihtoon..
Ei tarvi ihmetellä kun joka ainut kerta kolmas erä kotona hävitään ja samalla koko peli.
Ja minusta huvittavaa että asiaa ihmetellään.Kun sen näkee pelissä joka kerran.
Muuten olen sitä mieltä että Suomi-sarja on viihdyttävää kiekkoa.Ei ole turhaan venytetty tapahtumaa kaikenmaailman jipoilla.Ja kahvi,pulla ja makkarat ovat hyviä:)

3

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soon mä

      Nyt toivoisi porvoolaisten heräävän.Hunters ei saa missään tapauksessa tipahtaa alemmas muuten usko alueen "omaan" joukkueeseen hiipuu.Ja sitä voisi nähdä junnujen tulevan kannustamaan enemmänkin ja lippujen kera (jos niitä on)
      Muuta ei kun sitten helvetinmoinen ralli päälle ja pisteet kotiin..............

    • soon mä

      Huntersien valmentajana jatkaa sama kvaeri .No tietää ensi akudella milalinen pelitapa, Tai kaikki tietää eli kotona turpiin ja vieraissa voitetaan.Ellei sitten sekin saldo saada miinukselle.
      Innokkaita katsojia tosi vähän Huntersin kotiotteluissa ja nekin lainausmerkeissä innokkaita.Eli toiseksi huonoin katsojakeskiarvo vaikka karsintojen suurin väkiluku kaupungissa.Todistaa sitä ettei porvoo ole urheilukaupunki.
      äällä muun muassa jäähallin jää sulatetaan huhtikuussa ja juniorijoukkueetkin hakevat jäitä muista halleista ympäri pääakupunkiseutua.
      Kuulemma täällä ei henklökunta ehdi hoitaa ulkoalueita eikä hallia yhtäaikaa toukokuun ajan eikäs myöskään elokuussa?
      Laiskoja perhana ovat muualla kyllä voidaan tehdä näin.
      Että Näin Porvoossa..

    • soon mä

      Kiitos kuitenkin kaudesta Hunters.Sarjapaikka selvitettiin komeasti.Ja maalejakin tehtiin ihan mukava määrä sekä vastustajan maaliin että omiin.Eli maalirikasta peliä:)
      Ensi kaudella taas katsomossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe