nyt mäkyselen vähän huuhaaata

joo mites toi kylmä ulos pyrähdys lumihangessa saunasta ja entäs avantouinnit,saunanlämpötilan pitää olla vähintään 120 että pystyy menemään

27

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

      välil tulee käytyy hanges,ja kevättalven perinne on et mereen uimaan jäänreunalt ja työntelee jäälauttoi edellää,muut mökkiläiset ain ihmettelee mun touhui ja kattoo oudosti,mut se on kivaa kun on oma jäälautta mis voi levätä välil uides

      • mua kans katotaan mökillä kun meen saunaan ja sit avantoon mut sow whot


    • pullo viinaa kans motivoi noissa avantohommis!!
      Pitää olla vaan hyvä syrän, mut hyväsyrämmissiihän myö ollaan kaik!!

    • tyyyyytyväinen

      Vihdoinkin 19 astetta ja aurinko paistaa. Taidanpa laittaa pyykit pyörimään ja lähteä rannalle katsomaan tyhmiä viikkoturisteja. Avanto täytynee tehdä styroksista.

    • avohoitopotilas

      ei iske

      • ulkona lumihangessa vai avantouinti


      • avohoitopotilas
        sammakko17 kirjoitti:

        ulkona lumihangessa vai avantouinti

        sauna kyllä iskee,60 astetta riittää


    • tuli käytyä

      hangessa muttei enää.Ei sitä voi oikein kaupungissa tehdäkään,naapurit soittaa sit varmasti poliisit.

      • tulis piipaa,mut entäs avantouinti


    • hilda-hymy

      ei tuota vanhaa kansanurheilua enää voi harrastaa.
      Jumankaut, hankia ei ole kun Siperiassa ja kaukana Lapissa. Ja avanto on koko järven kokoinen.

      • en lapissa mix en vois käydä mökillä uimassa avannossa,höh helppö tehdä reikä kun rupeaa pakastuu enemmän niin jäät rupee kestää.ja mä käyn ulkona lumessa kun on lunta täällä


      • hilda-hymy
        sammakko17 kirjoitti:

        en lapissa mix en vois käydä mökillä uimassa avannossa,höh helppö tehdä reikä kun rupeaa pakastuu enemmän niin jäät rupee kestää.ja mä käyn ulkona lumessa kun on lunta täällä

        kateeksi, että siellä on lunta. Täälläkin oli, mutta ei enää. Taivaalta sataa vettä ja räntäpaskaa.

        Nauti oikein kunnolla, avantouinti on terveellistä.


      • hilda-hymy kirjoitti:

        kateeksi, että siellä on lunta. Täälläkin oli, mutta ei enää. Taivaalta sataa vettä ja räntäpaskaa.

        Nauti oikein kunnolla, avantouinti on terveellistä.

        ootan et tulee lisää


    • kbasa.

      mutten uskaltanu. piti luikkia takas saunaan häpeemään :-)

      • mut kun menee veteen se virkistää,kokeile vielä


    • lakupiiput;
      • ostanut lakupiippuja ja taas joku tyhmä laki,pöh


      • kbasa.

        eip saa kehottaa piratismiin!


      • kbasa. kirjoitti:

        eip saa kehottaa piratismiin!

        sn ois pienentänyt mut taas laki höh


      • merkkarit+
        sammakko17 kirjoitti:

        sn ois pienentänyt mut taas laki höh

        merirosvorahatko, eikö niitä enää saa ostaa, mizx?


      • merkkarit+ kirjoitti:

        merirosvorahatko, eikö niitä enää saa ostaa, mizx?

        ne oli ennen isompii nyt ne on pieniiii


      • oli salmiakki
        sammakko17 kirjoitti:

        ne oli ennen isompii nyt ne on pieniiii

        karkkeja, sellasii suunnikkaan muotosii, tiätsä, ne oli mun suosikkeja


    • Viime talvena otin karhunkankaan rantasaunassa sellaiset kovemmat löylyt ja menin hankeen pyörimään. Lumi suli ympäriltä ja viiden minuutin päästä valkovuokot alkoi kukkimaan...
      Tuo vielä mitään, uusille tuhdeille löylyille heittäydyin ja siittä sitten avantoon. Puolessa minuutissa alkoi vesi kiehua avannossa ja keräsin keitettyjä ahvenia iltapalaksi...
      Jos et usko, niin kysy vaikka Rekulta... :•)

      • juuu ja mansikat tekee kukkia joulukuussa,hihiiii syyän taas mansikoita kermavaahdolla.


      • sammakko17 kirjoitti:

        juuu ja mansikat tekee kukkia joulukuussa,hihiiii syyän taas mansikoita kermavaahdolla.

        Täytyy hypätä löylyistä tuohon mansikkapenkkiin pyörimään, saa aina tuoreita mansikoita... :•)


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Täytyy hypätä löylyistä tuohon mansikkapenkkiin pyörimään, saa aina tuoreita mansikoita... :•)

        isoja mansikoita,puraisu niin maistuu hyvälle ja hups menee koko rasia mansikoita


    • että harrastan tuota joskus talvella...;)
      Että ne montut siellä hangessa ei ole alienien laskeutumisjälkiä, vaan mun pyllynjälkiä.;D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe