joo mites toi kylmä ulos pyrähdys lumihangessa saunasta ja entäs avantouinnit,saunanlämpötilan pitää olla vähintään 120 että pystyy menemään
nyt mäkyselen vähän huuhaaata
27
657
Vastaukset
- p_dude
välil tulee käytyy hanges,ja kevättalven perinne on et mereen uimaan jäänreunalt ja työntelee jäälauttoi edellää,muut mökkiläiset ain ihmettelee mun touhui ja kattoo oudosti,mut se on kivaa kun on oma jäälautta mis voi levätä välil uides
pullo viinaa kans motivoi noissa avantohommis!!
Pitää olla vaan hyvä syrän, mut hyväsyrämmissiihän myö ollaan kaik!!- tyyyyytyväinen
Vihdoinkin 19 astetta ja aurinko paistaa. Taidanpa laittaa pyykit pyörimään ja lähteä rannalle katsomaan tyhmiä viikkoturisteja. Avanto täytynee tehdä styroksista.
- avohoitopotilas
ei iske
- avohoitopotilas
sammakko17 kirjoitti:
ulkona lumihangessa vai avantouinti
sauna kyllä iskee,60 astetta riittää
- tuli käytyä
hangessa muttei enää.Ei sitä voi oikein kaupungissa tehdäkään,naapurit soittaa sit varmasti poliisit.
- hilda-hymy
ei tuota vanhaa kansanurheilua enää voi harrastaa.
Jumankaut, hankia ei ole kun Siperiassa ja kaukana Lapissa. Ja avanto on koko järven kokoinen.en lapissa mix en vois käydä mökillä uimassa avannossa,höh helppö tehdä reikä kun rupeaa pakastuu enemmän niin jäät rupee kestää.ja mä käyn ulkona lumessa kun on lunta täällä
- hilda-hymy
sammakko17 kirjoitti:
en lapissa mix en vois käydä mökillä uimassa avannossa,höh helppö tehdä reikä kun rupeaa pakastuu enemmän niin jäät rupee kestää.ja mä käyn ulkona lumessa kun on lunta täällä
kateeksi, että siellä on lunta. Täälläkin oli, mutta ei enää. Taivaalta sataa vettä ja räntäpaskaa.
Nauti oikein kunnolla, avantouinti on terveellistä. hilda-hymy kirjoitti:
kateeksi, että siellä on lunta. Täälläkin oli, mutta ei enää. Taivaalta sataa vettä ja räntäpaskaa.
Nauti oikein kunnolla, avantouinti on terveellistä.ootan et tulee lisää
- kbasa.
mutten uskaltanu. piti luikkia takas saunaan häpeemään :-)
- lakupiiput;
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812188797256_uu.shtml
Lakupiiput halutaan kieltää
18.12.2008 14:31 (Päivitetty 18.12.2008 17:15)
Lakupiiput häviävät kauppojen hyllyiltä, jos tupakkatyöryhmä saa tahtonsa periksi...- kbasa.
eip saa kehottaa piratismiin!
- merkkarit+
sammakko17 kirjoitti:
sn ois pienentänyt mut taas laki höh
merirosvorahatko, eikö niitä enää saa ostaa, mizx?
merkkarit+ kirjoitti:
merirosvorahatko, eikö niitä enää saa ostaa, mizx?
ne oli ennen isompii nyt ne on pieniiii
- oli salmiakki
sammakko17 kirjoitti:
ne oli ennen isompii nyt ne on pieniiii
karkkeja, sellasii suunnikkaan muotosii, tiätsä, ne oli mun suosikkeja
Viime talvena otin karhunkankaan rantasaunassa sellaiset kovemmat löylyt ja menin hankeen pyörimään. Lumi suli ympäriltä ja viiden minuutin päästä valkovuokot alkoi kukkimaan...
Tuo vielä mitään, uusille tuhdeille löylyille heittäydyin ja siittä sitten avantoon. Puolessa minuutissa alkoi vesi kiehua avannossa ja keräsin keitettyjä ahvenia iltapalaksi...
Jos et usko, niin kysy vaikka Rekulta... :•)sammakko17 kirjoitti:
juuu ja mansikat tekee kukkia joulukuussa,hihiiii syyän taas mansikoita kermavaahdolla.
Täytyy hypätä löylyistä tuohon mansikkapenkkiin pyörimään, saa aina tuoreita mansikoita... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Täytyy hypätä löylyistä tuohon mansikkapenkkiin pyörimään, saa aina tuoreita mansikoita... :•)
isoja mansikoita,puraisu niin maistuu hyvälle ja hups menee koko rasia mansikoita
että harrastan tuota joskus talvella...;)
Että ne montut siellä hangessa ei ole alienien laskeutumisjälkiä, vaan mun pyllynjälkiä.;D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483