Rakettikeiu mysteeri 2008

qwp

92

20126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eill

      Ei oikeen meinaa löytyä...

    • kekkkk

      oon ny parituntia ettiny ja miettiny sitä ekaa mut ei löy y :D

    • Jooo78941654131435

      joo oon löytäny 2 vaan en sano mistä löysiin....


      KEHWAZU!!!

      • asdkk

        Annan sille 1ja2 vihjeen kun saan siltä 3 vihjeen


      • asdkjj
        asdkk kirjoitti:

        Annan sille 1ja2 vihjeen kun saan siltä 3 vihjeen

        Antakaa joku vinkkiä 4loseen annan sille kaikki muut


      • Pikkiz
        asdkjj kirjoitti:

        Antakaa joku vinkkiä 4loseen annan sille kaikki muut

        annan sull nelosen jos annat kolmosen ? :D


      • Atsuz
        asdkjj kirjoitti:

        Antakaa joku vinkkiä 4loseen annan sille kaikki muut

        Löysin 4, saanko kaikki muut sit jos kerron 4?


    • löytäny

      3 löytyny

      • asdddasa

        Antakaa jotain vihjeitä niin annan kaikki muut jota et tiä!


      • rewq
        asdddasa kirjoitti:

        Antakaa jotain vihjeitä niin annan kaikki muut jota et tiä!

        mitä oot vailla? Oon löytänyt melkein kaikki. Kolmonen uupuu...


      • rakattararaara

        mä oon löytäny 1,2 ja 4
        Jos kerrot 3 voin kertoo nää!
        sama kaikille et jos löyätte 5 tai/ja 6 voin kertoo 1,2,4!


      • Pikkiz
        rewq kirjoitti:

        mitä oot vailla? Oon löytänyt melkein kaikki. Kolmonen uupuu...

        Mul ois kolmone annan sen jos annat muita?


      • Pikkiz
        Pikkiz kirjoitti:

        Mul ois kolmone annan sen jos annat muita?

        Siis nelonen ja haluisin kolmosen -.-


    • Pommitus69

      Löytyykö ne kaikki vihjeet tän vuoden sivustolta?

      • Pikkiz

        Ite oon ainaki kolme löytäny sielt..en sit tiiä niist lopust kolmest koodist et mist ne löytyy :/


      • Zeminauskis
        Pikkiz kirjoitti:

        Ite oon ainaki kolme löytäny sielt..en sit tiiä niist lopust kolmest koodist et mist ne löytyy :/

        Kyllä ne sieltä löytyy.. itellä on 4 koodia joista kaks löytyi munkilla. Keep Looking!


      • Pommitit
        Pikkiz kirjoitti:

        Ite oon ainaki kolme löytäny sielt..en sit tiiä niist lopust kolmest koodist et mist ne löytyy :/

        Mitkäs oot löytänyt?


      • Pikkiz
        Pommitit kirjoitti:

        Mitkäs oot löytänyt?

        Mä oon löytäny 1,2 ja 4


      • Pommittaja69
        Pikkiz kirjoitti:

        Mä oon löytäny 1,2 ja 4

        Mäki olen löytänyt ne 1,2 ja 4. Onhan tässä vielä aikaa syynätä loputkin=D


      • rewq
        Pikkiz kirjoitti:

        Mä oon löytäny 1,2 ja 4

        Sähän oot veijari. Just kerroit tietäväsi kolmosen. Ootko edes sama Pikkiz


      • Pikkiz
        rewq kirjoitti:

        Sähän oot veijari. Just kerroit tietäväsi kolmosen. Ootko edes sama Pikkiz

        Sori ajatus virhe :D..sii mul on 1,2 ja _4_ ei siis kolmosta :D sori


      • antaa
        Pikkiz kirjoitti:

        Sori ajatus virhe :D..sii mul on 1,2 ja _4_ ei siis kolmosta :D sori

        mitä vaan koodeja jos kerrot 3,5 tai 6 koodin


      • Keiumysteeri08
        antaa kirjoitti:

        mitä vaan koodeja jos kerrot 3,5 tai 6 koodin

        Vitosen saa ku klikkaa Wanhat keiut ja menee -99 sivulle. Sieltä klikkaa kaikkialta nii siel jossai on Vihje 5. =]


      • muur4haine
        Keiumysteeri08 kirjoitti:

        Vitosen saa ku klikkaa Wanhat keiut ja menee -99 sivulle. Sieltä klikkaa kaikkialta nii siel jossai on Vihje 5. =]

        Missä siellä muka on "kaikkialla" ?


      • jjjjeeeeeee
        Keiumysteeri08 kirjoitti:

        Vitosen saa ku klikkaa Wanhat keiut ja menee -99 sivulle. Sieltä klikkaa kaikkialta nii siel jossai on Vihje 5. =]

        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeee


    • Nimetön

      Olen ettiny tota 4 viis vuott mut en löydä sitä.

      Olen löytäny kaikki paitsi 4.

      Jos annat 4 annan kaikki muut koodit.

      Pyydä [email protected] ja puhutaan enenmmän meses ja kerro siin.

      • mannesönkkönen

        Voin kertoo sen noista muista...


      • sampiz

        oon löytäny 1 ja 2 ihan tuurilla nekin, Mutta 3 on vaikee, ja 4 en löydä, jos joku vois antaa vähän vihjettä, et mis pirus se 4 on, kun olen yrittäny ettiä.


      • Pikkiz

        Nyt oon ite löytäny kaikki muut paitsi kutost..eli jos annat kutosen ni annan sulle sen nelose ? :D


    • Ozku94

      Voisiko joku kertoa missä on 3 ja 4?
      Kiitos jos kerrot voin auttaa 5 ja 6 jos saan ne selville

    • koodeihin

      Multa löytyy 1,2,4 ja 5:sen koodit, jos joku haluaa vaihtaa koodeihin 3 ja/tai 6:seen, ni pistää mailii...

      [email protected]

    • Nimetön

      Oon löytäny 1,2 ja 4 vihjeen ja oon selannu koko rkeiu sivu läpi ja e löyä mitää muita. Voin kertoo noist jotain jos et tiedä kuhan kerrot mulle 3 tai 5 tai 6. [email protected]

    • Hörhörhöri

      Mikä tän pelin toimintaperiaate siis on? Eli mitä tässä käytännössä etsitään noiden vihjeiden perusteella? :D En oo aikasempina vuosina osallistunu. Klikkailenko mä kaikki sivut läpi ja jollain klikkauksella oikeasta paikasta sitten putkahtaa joku niistä koodeista esiin?

      • Msyteerimies

        No esim ykkösen voi sanoa koska on aika helppo. painat etusivulla olevaa lentokonetta ja WHOW! vihje 1 löytyi! Olipas vaikeaa.


    • muur4haine

      Voisin kertoo jollekki 4 jos joku kertois vitosen..

      • mysteerivissa

        mää voin kertoo 5 jos joku kertois 4 (:


    • lslssl

      voisko joku kertoo sen toi lehti ei sano mulle yhtään mitään...

      • nevahood

        ihmiset hyvät miksi kertoa vihjeitä täällä, kun se on vaan haitaksi itselleen. Paremmat mahdollisuudet voittaa jos on vähemmän kuusi oikein lappuja. -.-'


      • muur4haine

        voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..


      • Nimetön
        muur4haine kirjoitti:

        voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..

        Eli vaihdan vihjeistä 1-5 vihjeeseen 6. Haluan myös tietää mistä sen löytää en vain koodia (:
        [email protected] -> lisää.


      • Austikstiks
        muur4haine kirjoitti:

        voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..

        Voin kertoo 5, jos kerrot 6. Addi mese [email protected] nii keskustellaa


      • Austikstiks
        muur4haine kirjoitti:

        voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..

        Kerron 5 jos kerrot 6 =)


      • Austikstiks
        Austikstiks kirjoitti:

        Kerron 5 jos kerrot 6 =)

        Kerro 3 ja 6 nii kerron muut.


      • Rotta22
        muur4haine kirjoitti:

        voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..

        Kerro 6, nii kerron 5.


      • mysteeri mies
        Nimetön kirjoitti:

        Eli vaihdan vihjeistä 1-5 vihjeeseen 6. Haluan myös tietää mistä sen löytää en vain koodia (:
        [email protected] -> lisää.

        oon löytäny 1, 2 ja 4 ja voisin vaihtaa ne niihin muihin 3:meen


      • mr. X
        nevahood kirjoitti:

        ihmiset hyvät miksi kertoa vihjeitä täällä, kun se on vaan haitaksi itselleen. Paremmat mahdollisuudet voittaa jos on vähemmän kuusi oikein lappuja. -.-'

        olin samaa sanomassa kun aikasempi viesti. sillä jos kerrot vastauksia tai vihjeitä niin jotkut voivat saada niiden avulla 4, 5 tai jopa 6 oikein ja osallistua mutta silloin jos ei kerro mitään niin ei tule niin paljon oikein ja parempi mahdollisuus voittaa!!


    • PIKKIZONPARAS

      TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO TEILLE MITÄÄ!!!!!!!!! JEE

      • lollllllll

        MÄKIN TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO KELLEKKÄÄ MUAHHAHHAHAAAA!!!!!! oon tienny jo ihan vitun kaua HiHiHiHiHi


      • et kerro
        lollllllll kirjoitti:

        MÄKIN TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO KELLEKKÄÄ MUAHHAHHAHAAAA!!!!!! oon tienny jo ihan vitun kaua HiHiHiHiHi

        mitään


      • RePz
        et kerro kirjoitti:

        mitään

        ok siis tiiän 1 2 4 5 ja jos kerrot 3,6 kerron kaikki addaa meseen [email protected]


      • keinonen2
        et kerro kirjoitti:

        mitään

        6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....


      • kysyn vaa
        keinonen2 kirjoitti:

        6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....

        Kannattaaks keinonen 2 lähtee tol linjal et kertoo melkee suoraa misä koodit on...ainaki ite pitäisin salas jos olisin löytäny jonku niist, antaa muittenki yrittää!!!


      • hmm..
        keinonen2 kirjoitti:

        6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....

        mut eihä siel ollu mtn


      • Austikstiks
        keinonen2 kirjoitti:

        6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....

        Eipä siellä mitään vihjettä ole.. Tai ainakaan en mitään havainnut. Oletko aivan varma asiasta?


      • PikkizOnEdelleenParas
        et kerro kirjoitti:

        mitään

        Koska se huonontaa minun mahdollisuutta voittaa :) itekki etin kaikki itse :)


      • ihsdf
        kysyn vaa kirjoitti:

        Kannattaaks keinonen 2 lähtee tol linjal et kertoo melkee suoraa misä koodit on...ainaki ite pitäisin salas jos olisin löytäny jonku niist, antaa muittenki yrittää!!!

        PLeaseeE!!! antakaa joku vähän vinkkiä edes tohon 2 ja 3. :( ihan pinenet vinkit muttaku en tajuuu!!


    • Austikstiks
      • Nimetön

        tiedän KAIKKI koodit ja EN aio kertoa niitä pienen vinkin voin antaa sen perusteella mitä tähän viestiin vastaillaan!!! eli JOS haluat että annan vihiä 3 vihjeestä pistä JOOOOOOOOOO vastaukseksi siihen (plus jotain omaperäistä) ja jos haluat etten kerro laita EIIIIIIIIIIIIIII ja vähän ajan päästä tuun kattoo mikä ois tilanne ja sillä mennään! .:*MiKZ*:.


    • Niggababy223

      HAHAA PERKELE OON PROGAMER HAXOR MUL ON KAIKKI MUTTA ARVATKAAPA VAAN, LUUSERIT, KERRONKO TEILLE HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA ROFLCOPTER HAX SALMON OWNS LOLOLOL OMFG

      • varmaa

        tänkin mulkeron ikää... :D


    • kolmonen

      Jelpii?

      • sampiz

        löysin 1,2 ihan oikeella tavalla, löysin 4 hiujjaamalla, ettisin varmaa tunnin putkee ja katoin lähdekoodist ja tuuril löysin just oikeen rivin :D


      • pummputum
        sampiz kirjoitti:

        löysin 1,2 ihan oikeella tavalla, löysin 4 hiujjaamalla, ettisin varmaa tunnin putkee ja katoin lähdekoodist ja tuuril löysin just oikeen rivin :D

        tartteen 5 ja 6! voin antaa muut niistö


      • Keiu
        pummputum kirjoitti:

        tartteen 5 ja 6! voin antaa muut niistö

        1. s1aEb
        2. Be18c
        3. Thei9
        4. Nlop5
        5. wO7tr
        6. c95Ai

        Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä?


      • koodeista!
        Keiu kirjoitti:

        1. s1aEb
        2. Be18c
        3. Thei9
        4. Nlop5
        5. wO7tr
        6. c95Ai

        Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä?

        tänk you very much


      • sampokaaro2
        Keiu kirjoitti:

        1. s1aEb
        2. Be18c
        3. Thei9
        4. Nlop5
        5. wO7tr
        6. c95Ai

        Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä?

        ÄLÄ VALEHTELE! täs on oikeet koodit
        1.s1oTp
        2.5LE68
        3.ThiE6
        4.nLUP2
        5.wO5yr
        6.c83At
        jiihaa
        ja jos sama valehtelija tulee tänne kattoo ja näkee tän viestin, et ilmesesti tiedä kaikkee 6, mäpäs tiedän.. pienoisilla muutoksilla noikin on tehty, siinäpä purtavaa kaikille :)


    • Rakettikeiu22

      Tässä oikeat koodit, kuka niitä nyt jaksaisi etsiä oikeesti: 1. s1oeP 2. bLa77 3. ThEf8 4. AnUS4 5. W07sr 6. c87AZ. Olkaapa hyvä!

      • 123456789

        Rakettikeiu22, noi on ihan väärät koodit tässä oikeet
        1.s1trB
        2.bLk71
        3.DaF9a
        4.g56Bc
        5.Df789
        6.jh6Jk


      • sssssss
        123456789 kirjoitti:

        Rakettikeiu22, noi on ihan väärät koodit tässä oikeet
        1.s1trB
        2.bLk71
        3.DaF9a
        4.g56Bc
        5.Df789
        6.jh6Jk

        Järjen riemuvoitto, kaikille tulee ehkäpä ihan omanlaiset koodit...

        Kertoisitte mistä noi löytää niin olis maybe helpompaa.


      • gfh
        sssssss kirjoitti:

        Järjen riemuvoitto, kaikille tulee ehkäpä ihan omanlaiset koodit...

        Kertoisitte mistä noi löytää niin olis maybe helpompaa.

        vinkkiä 2. ja 3. seen pleaseeEe!!!


      • !""#¤#¤%
        gfh kirjoitti:

        vinkkiä 2. ja 3. seen pleaseeEe!!!

        Kakkonen-Sarjakuvat
        Kolmonen-Pelit


      • Lamppukunkku

        Sun 4. vihjees ''Anus'' voi vittu sun kanssas mitä koodeja keksit.


    • nevahood

      paskaaaaaaaa poistakaa tää :D::D:D:D:D:D:D:DD:jöööööööööööö..... :::D

      • nevahood


      • randompelle
        nevahood kirjoitti:

        Kiitos koodeist ;););););)


      • tulihan
        randompelle kirjoitti:

        Kiitos koodeist ;););););)

        Saahan tosta edes muutaman ;)


      • Haistpasaka
        tulihan kirjoitti:

        Saahan tosta edes muutaman ;)

        HAISTAKAA PA**A NOI KOODIT ON KAIKKI VÄÄRIN JA TÄSTÄ EI OLE MITÄÄN APUA!! vihjeet ovat oikein, mutta yhdetkään koodit eivät...................


    • kekka sentäs

      Jos ihmisillä ei muuta ole tekemistä kun osallistua tähän erittäin TYPERÄÄN juttuun ja käyttää siihen aikaa niin menkää kuule hoitoon.....

      Ja se että joku raivostuu siitä että toinen ne koodit tääl ilmoittaa jo kertoo erittäin paljon tuosta henkilöstä.....SIIS HANKKIKAA NYT SAAKELI MUUTAKIN ELÄMÄÄ!

      • 5 oikein

        njää hahhaa ettikkää


      • Zaaaa
        5 oikein kirjoitti:

        njää hahhaa ettikkää

        Voin kertoa 1,2,4,5 jos joku kertoo 3 tai 6


      • Zööööö
        Zaaaa kirjoitti:

        Voin kertoa 1,2,4,5 jos joku kertoo 3 tai 6

        Tuossa vihje kolmosessa on tua lumiukon pärstä, no, löysin sen lumiukon, aivan saman lumiukon, mutta en löydä vihettä!!! Kertokaa ny vittu joke mistä löytää vihje kolmosen! http://www.rakettikeiu.com/2001-sivusto/flash/keiu.html tuolla on se saakelin lumitonttu


      • Tommi
        Zööööö kirjoitti:

        Tuossa vihje kolmosessa on tua lumiukon pärstä, no, löysin sen lumiukon, aivan saman lumiukon, mutta en löydä vihettä!!! Kertokaa ny vittu joke mistä löytää vihje kolmosen! http://www.rakettikeiu.com/2001-sivusto/flash/keiu.html tuolla on se saakelin lumitonttu

        Itse olen löytänyt koodit: 1 , 2 , 4 , 5. Eli jos joku ei ole löytänyt noita, voin vaihtaa ne koodi 3 tai koodi 6:seen. Mese: [email protected]


    • avuttomille...

      Miksi olette kaikki niin avuttomia ?!!?
      Itse ratkaisin kaikki 6 vihjettä alle 45 minuutissa. Tai jos totta puhutaan, niin ratkaisin neljä vihjettä ja loput kaksi selvitin toisella tavalla.
      Löysin aivan sattumalta 3 vihjettä.
      Eli:
      en kerro teille vihjeitä
      vammaset kusipäät.

      • wotr5

        tai se turpoaa kii.. :)


      • OsteriIsmo
        wotr5 kirjoitti:

        tai se turpoaa kii.. :)

        Kaikki löydetty jo aikoja sitten ;P


      • vihjeitä
        OsteriIsmo kirjoitti:

        Kaikki löydetty jo aikoja sitten ;P

        oikein sanottu kaikki löydetty aikoja sitten kaikki 6


      • ooogrgrr
        vihjeitä kirjoitti:

        oikein sanottu kaikki löydetty aikoja sitten kaikki 6

        VITTU KETÄÄ EI KIINNOSTA JOS JOKU ITERAKAS HUORA ON LÖYTÄNY KAIKKI KUUS KOODIA MEE IMEE ISÄS PILLUA HELVETTI!


    • Propellipää
      • OsteriIsmo

        Kateelliset pennut liikenteessä näköjään.


      • jaa
        OsteriIsmo kirjoitti:

        Kateelliset pennut liikenteessä näköjään.

        Tolla ohjelmalla löytyi 5...


    • apua

      Mä en löydä tota vihje 6 vaikka vastaus on annettu. Missä siellä keiukong linkit asemalla se vihje on? Kuinka ihmeessä niin moni onnistuu ratkaisemaan nämä kaikki, kun mä en löytänyt kun ensimmäisen :D

      • rastdtrw65d74a

        OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM ROFLCOPTER HAXXX SALMON OWNZZ???


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe