kilpailu: http://www.rakettikeiu.com/2008-sivusto/pelit.php
Onko joku ratkaissut näitä vihjeitä?
Rakettikeiu mysteeri 2008
92
20224
Vastaukset
- Eill
Ei oikeen meinaa löytyä...
- kekkkk
oon ny parituntia ettiny ja miettiny sitä ekaa mut ei löy y :D
- Jooo78941654131435
joo oon löytäny 2 vaan en sano mistä löysiin....
KEHWAZU!!!- asdkk
Annan sille 1ja2 vihjeen kun saan siltä 3 vihjeen
- asdkjj
asdkk kirjoitti:
Annan sille 1ja2 vihjeen kun saan siltä 3 vihjeen
Antakaa joku vinkkiä 4loseen annan sille kaikki muut
- Pikkiz
asdkjj kirjoitti:
annan sull nelosen jos annat kolmosen ? :D
- Atsuz
asdkjj kirjoitti:
Löysin 4, saanko kaikki muut sit jos kerron 4?
- löytäny
3 löytyny
- asdddasa
Antakaa jotain vihjeitä niin annan kaikki muut jota et tiä!
- rewq
asdddasa kirjoitti:
Antakaa jotain vihjeitä niin annan kaikki muut jota et tiä!
mitä oot vailla? Oon löytänyt melkein kaikki. Kolmonen uupuu...
- rakattararaara
mä oon löytäny 1,2 ja 4
Jos kerrot 3 voin kertoo nää!
sama kaikille et jos löyätte 5 tai/ja 6 voin kertoo 1,2,4! - Pikkiz
rewq kirjoitti:
mitä oot vailla? Oon löytänyt melkein kaikki. Kolmonen uupuu...
Mul ois kolmone annan sen jos annat muita?
- Pikkiz
Pikkiz kirjoitti:
Mul ois kolmone annan sen jos annat muita?
Siis nelonen ja haluisin kolmosen -.-
- Pommitus69
Löytyykö ne kaikki vihjeet tän vuoden sivustolta?
- Pikkiz
Ite oon ainaki kolme löytäny sielt..en sit tiiä niist lopust kolmest koodist et mist ne löytyy :/
- Zeminauskis
Pikkiz kirjoitti:
Ite oon ainaki kolme löytäny sielt..en sit tiiä niist lopust kolmest koodist et mist ne löytyy :/
Kyllä ne sieltä löytyy.. itellä on 4 koodia joista kaks löytyi munkilla. Keep Looking!
- Pommitit
Pikkiz kirjoitti:
Mitkäs oot löytänyt?
- Pikkiz
Pommitit kirjoitti:
Mitkäs oot löytänyt?
Mä oon löytäny 1,2 ja 4
- Pommittaja69
Pikkiz kirjoitti:
Mä oon löytäny 1,2 ja 4
Mäki olen löytänyt ne 1,2 ja 4. Onhan tässä vielä aikaa syynätä loputkin=D
- rewq
Pikkiz kirjoitti:
Mä oon löytäny 1,2 ja 4
Sähän oot veijari. Just kerroit tietäväsi kolmosen. Ootko edes sama Pikkiz
- Pikkiz
rewq kirjoitti:
Sähän oot veijari. Just kerroit tietäväsi kolmosen. Ootko edes sama Pikkiz
Sori ajatus virhe :D..sii mul on 1,2 ja _4_ ei siis kolmosta :D sori
- antaa
Pikkiz kirjoitti:
Sori ajatus virhe :D..sii mul on 1,2 ja _4_ ei siis kolmosta :D sori
mitä vaan koodeja jos kerrot 3,5 tai 6 koodin
- Keiumysteeri08
antaa kirjoitti:
mitä vaan koodeja jos kerrot 3,5 tai 6 koodin
Vitosen saa ku klikkaa Wanhat keiut ja menee -99 sivulle. Sieltä klikkaa kaikkialta nii siel jossai on Vihje 5. =]
- muur4haine
Keiumysteeri08 kirjoitti:
Vitosen saa ku klikkaa Wanhat keiut ja menee -99 sivulle. Sieltä klikkaa kaikkialta nii siel jossai on Vihje 5. =]
Missä siellä muka on "kaikkialla" ?
- jjjjeeeeeee
Keiumysteeri08 kirjoitti:
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeee
- Nimetön
Olen ettiny tota 4 viis vuott mut en löydä sitä.
Olen löytäny kaikki paitsi 4.
Jos annat 4 annan kaikki muut koodit.
Pyydä [email protected] ja puhutaan enenmmän meses ja kerro siin.- mannesönkkönen
Voin kertoo sen noista muista...
- sampiz
oon löytäny 1 ja 2 ihan tuurilla nekin, Mutta 3 on vaikee, ja 4 en löydä, jos joku vois antaa vähän vihjettä, et mis pirus se 4 on, kun olen yrittäny ettiä.
- Pikkiz
Nyt oon ite löytäny kaikki muut paitsi kutost..eli jos annat kutosen ni annan sulle sen nelose ? :D
- Ozku94
Voisiko joku kertoa missä on 3 ja 4?
Kiitos jos kerrot voin auttaa 5 ja 6 jos saan ne selville - koodeihin
Multa löytyy 1,2,4 ja 5:sen koodit, jos joku haluaa vaihtaa koodeihin 3 ja/tai 6:seen, ni pistää mailii...
[email protected] - Nimetön
Oon löytäny 1,2 ja 4 vihjeen ja oon selannu koko rkeiu sivu läpi ja e löyä mitää muita. Voin kertoo noist jotain jos et tiedä kuhan kerrot mulle 3 tai 5 tai 6. [email protected]
- Hörhörhöri
Mikä tän pelin toimintaperiaate siis on? Eli mitä tässä käytännössä etsitään noiden vihjeiden perusteella? :D En oo aikasempina vuosina osallistunu. Klikkailenko mä kaikki sivut läpi ja jollain klikkauksella oikeasta paikasta sitten putkahtaa joku niistä koodeista esiin?
- Msyteerimies
No esim ykkösen voi sanoa koska on aika helppo. painat etusivulla olevaa lentokonetta ja WHOW! vihje 1 löytyi! Olipas vaikeaa.
- muur4haine
Voisin kertoo jollekki 4 jos joku kertois vitosen..
- mysteerivissa
mää voin kertoo 5 jos joku kertois 4 (:
- lslssl
voisko joku kertoo sen toi lehti ei sano mulle yhtään mitään...
- nevahood
ihmiset hyvät miksi kertoa vihjeitä täällä, kun se on vaan haitaksi itselleen. Paremmat mahdollisuudet voittaa jos on vähemmän kuusi oikein lappuja. -.-'
- muur4haine
voin kertoo 6 jos kerrot mulle vitosen..
- Nimetön
muur4haine kirjoitti:
Eli vaihdan vihjeistä 1-5 vihjeeseen 6. Haluan myös tietää mistä sen löytää en vain koodia (:
[email protected] -> lisää. - Austikstiks
muur4haine kirjoitti:
Voin kertoo 5, jos kerrot 6. Addi mese [email protected] nii keskustellaa
- Austikstiks
muur4haine kirjoitti:
Kerron 5 jos kerrot 6 =)
- Austikstiks
Austikstiks kirjoitti:
Kerron 5 jos kerrot 6 =)
Kerro 3 ja 6 nii kerron muut.
- Rotta22
muur4haine kirjoitti:
Kerro 6, nii kerron 5.
- mysteeri mies
Nimetön kirjoitti:
Eli vaihdan vihjeistä 1-5 vihjeeseen 6. Haluan myös tietää mistä sen löytää en vain koodia (:
[email protected] -> lisää.oon löytäny 1, 2 ja 4 ja voisin vaihtaa ne niihin muihin 3:meen
- mr. X
nevahood kirjoitti:
ihmiset hyvät miksi kertoa vihjeitä täällä, kun se on vaan haitaksi itselleen. Paremmat mahdollisuudet voittaa jos on vähemmän kuusi oikein lappuja. -.-'
olin samaa sanomassa kun aikasempi viesti. sillä jos kerrot vastauksia tai vihjeitä niin jotkut voivat saada niiden avulla 4, 5 tai jopa 6 oikein ja osallistua mutta silloin jos ei kerro mitään niin ei tule niin paljon oikein ja parempi mahdollisuus voittaa!!
- PIKKIZONPARAS
TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO TEILLE MITÄÄ!!!!!!!!! JEE
- lollllllll
MÄKIN TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO KELLEKKÄÄ MUAHHAHHAHAAAA!!!!!! oon tienny jo ihan vitun kaua HiHiHiHiHi
- et kerro
lollllllll kirjoitti:
MÄKIN TIIÄN KAIKKI MUT EN KERRO KELLEKKÄÄ MUAHHAHHAHAAAA!!!!!! oon tienny jo ihan vitun kaua HiHiHiHiHi
mitään
- RePz
et kerro kirjoitti:
mitään
ok siis tiiän 1 2 4 5 ja jos kerrot 3,6 kerron kaikki addaa meseen [email protected]
- keinonen2
et kerro kirjoitti:
mitään
6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....
- kysyn vaa
keinonen2 kirjoitti:
6 on paha, mut sanotaan vaikka niin että tykkei ja suutarei kannattaa lukee muunki vuoks ku vaa omaks huviks =) päätelkää ite siit....
Kannattaaks keinonen 2 lähtee tol linjal et kertoo melkee suoraa misä koodit on...ainaki ite pitäisin salas jos olisin löytäny jonku niist, antaa muittenki yrittää!!!
- hmm..
keinonen2 kirjoitti:
mut eihä siel ollu mtn
- Austikstiks
keinonen2 kirjoitti:
Eipä siellä mitään vihjettä ole.. Tai ainakaan en mitään havainnut. Oletko aivan varma asiasta?
- PikkizOnEdelleenParas
et kerro kirjoitti:
mitään
Koska se huonontaa minun mahdollisuutta voittaa :) itekki etin kaikki itse :)
- ihsdf
kysyn vaa kirjoitti:
Kannattaaks keinonen 2 lähtee tol linjal et kertoo melkee suoraa misä koodit on...ainaki ite pitäisin salas jos olisin löytäny jonku niist, antaa muittenki yrittää!!!
PLeaseeE!!! antakaa joku vähän vinkkiä edes tohon 2 ja 3. :( ihan pinenet vinkit muttaku en tajuuu!!
- Austikstiks
Kerron 1,2,4,5 jos joku kertoo 3 ja 6. Mese: [email protected] =)
- Nimetön
tiedän KAIKKI koodit ja EN aio kertoa niitä pienen vinkin voin antaa sen perusteella mitä tähän viestiin vastaillaan!!! eli JOS haluat että annan vihiä 3 vihjeestä pistä JOOOOOOOOOO vastaukseksi siihen (plus jotain omaperäistä) ja jos haluat etten kerro laita EIIIIIIIIIIIIIII ja vähän ajan päästä tuun kattoo mikä ois tilanne ja sillä mennään! .:*MiKZ*:.
- Niggababy223
HAHAA PERKELE OON PROGAMER HAXOR MUL ON KAIKKI MUTTA ARVATKAAPA VAAN, LUUSERIT, KERRONKO TEILLE HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA ROFLCOPTER HAX SALMON OWNS LOLOLOL OMFG
- varmaa
tänkin mulkeron ikää... :D
- kolmonen
Jelpii?
- sampiz
löysin 1,2 ihan oikeella tavalla, löysin 4 hiujjaamalla, ettisin varmaa tunnin putkee ja katoin lähdekoodist ja tuuril löysin just oikeen rivin :D
- pummputum
sampiz kirjoitti:
löysin 1,2 ihan oikeella tavalla, löysin 4 hiujjaamalla, ettisin varmaa tunnin putkee ja katoin lähdekoodist ja tuuril löysin just oikeen rivin :D
tartteen 5 ja 6! voin antaa muut niistö
- Keiu
pummputum kirjoitti:
tartteen 5 ja 6! voin antaa muut niistö
1. s1aEb
2. Be18c
3. Thei9
4. Nlop5
5. wO7tr
6. c95Ai
Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä? - koodeista!
Keiu kirjoitti:
1. s1aEb
2. Be18c
3. Thei9
4. Nlop5
5. wO7tr
6. c95Ai
Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä?tänk you very much
- sampokaaro2
Keiu kirjoitti:
1. s1aEb
2. Be18c
3. Thei9
4. Nlop5
5. wO7tr
6. c95Ai
Siitä vaan koodeja rustaamaan, kuka noita jaksais ite ettiä?ÄLÄ VALEHTELE! täs on oikeet koodit
1.s1oTp
2.5LE68
3.ThiE6
4.nLUP2
5.wO5yr
6.c83At
jiihaa
ja jos sama valehtelija tulee tänne kattoo ja näkee tän viestin, et ilmesesti tiedä kaikkee 6, mäpäs tiedän.. pienoisilla muutoksilla noikin on tehty, siinäpä purtavaa kaikille :)
- Rakettikeiu22
Tässä oikeat koodit, kuka niitä nyt jaksaisi etsiä oikeesti: 1. s1oeP 2. bLa77 3. ThEf8 4. AnUS4 5. W07sr 6. c87AZ. Olkaapa hyvä!
- 123456789
Rakettikeiu22, noi on ihan väärät koodit tässä oikeet
1.s1trB
2.bLk71
3.DaF9a
4.g56Bc
5.Df789
6.jh6Jk - sssssss
123456789 kirjoitti:
Rakettikeiu22, noi on ihan väärät koodit tässä oikeet
1.s1trB
2.bLk71
3.DaF9a
4.g56Bc
5.Df789
6.jh6JkJärjen riemuvoitto, kaikille tulee ehkäpä ihan omanlaiset koodit...
Kertoisitte mistä noi löytää niin olis maybe helpompaa. - gfh
sssssss kirjoitti:
Järjen riemuvoitto, kaikille tulee ehkäpä ihan omanlaiset koodit...
Kertoisitte mistä noi löytää niin olis maybe helpompaa.vinkkiä 2. ja 3. seen pleaseeEe!!!
- !""#¤#¤%
gfh kirjoitti:
vinkkiä 2. ja 3. seen pleaseeEe!!!
Kakkonen-Sarjakuvat
Kolmonen-Pelit - Lamppukunkku
Sun 4. vihjees ''Anus'' voi vittu sun kanssas mitä koodeja keksit.
- nevahood
paskaaaaaaaa poistakaa tää :D::D:D:D:D:D:D:DD:jöööööööööööö..... :::D
- nevahood
- randompelle
nevahood kirjoitti:
Kiitos koodeist ;););););)
- tulihan
randompelle kirjoitti:
Kiitos koodeist ;););););)
Saahan tosta edes muutaman ;)
- Haistpasaka
tulihan kirjoitti:
Saahan tosta edes muutaman ;)
HAISTAKAA PA**A NOI KOODIT ON KAIKKI VÄÄRIN JA TÄSTÄ EI OLE MITÄÄN APUA!! vihjeet ovat oikein, mutta yhdetkään koodit eivät...................
- kekka sentäs
Jos ihmisillä ei muuta ole tekemistä kun osallistua tähän erittäin TYPERÄÄN juttuun ja käyttää siihen aikaa niin menkää kuule hoitoon.....
Ja se että joku raivostuu siitä että toinen ne koodit tääl ilmoittaa jo kertoo erittäin paljon tuosta henkilöstä.....SIIS HANKKIKAA NYT SAAKELI MUUTAKIN ELÄMÄÄ!- 5 oikein
njää hahhaa ettikkää
- Zaaaa
5 oikein kirjoitti:
njää hahhaa ettikkää
Voin kertoa 1,2,4,5 jos joku kertoo 3 tai 6
- Zööööö
Zaaaa kirjoitti:
Voin kertoa 1,2,4,5 jos joku kertoo 3 tai 6
Tuossa vihje kolmosessa on tua lumiukon pärstä, no, löysin sen lumiukon, aivan saman lumiukon, mutta en löydä vihettä!!! Kertokaa ny vittu joke mistä löytää vihje kolmosen! http://www.rakettikeiu.com/2001-sivusto/flash/keiu.html tuolla on se saakelin lumitonttu
- Tommi
Zööööö kirjoitti:
Tuossa vihje kolmosessa on tua lumiukon pärstä, no, löysin sen lumiukon, aivan saman lumiukon, mutta en löydä vihettä!!! Kertokaa ny vittu joke mistä löytää vihje kolmosen! http://www.rakettikeiu.com/2001-sivusto/flash/keiu.html tuolla on se saakelin lumitonttu
Itse olen löytänyt koodit: 1 , 2 , 4 , 5. Eli jos joku ei ole löytänyt noita, voin vaihtaa ne koodi 3 tai koodi 6:seen. Mese: [email protected]
- avuttomille...
Miksi olette kaikki niin avuttomia ?!!?
Itse ratkaisin kaikki 6 vihjettä alle 45 minuutissa. Tai jos totta puhutaan, niin ratkaisin neljä vihjettä ja loput kaksi selvitin toisella tavalla.
Löysin aivan sattumalta 3 vihjettä.
Eli:
en kerro teille vihjeitä
vammaset kusipäät.- wotr5
tai se turpoaa kii.. :)
- OsteriIsmo
wotr5 kirjoitti:
tai se turpoaa kii.. :)
Kaikki löydetty jo aikoja sitten ;P
- vihjeitä
OsteriIsmo kirjoitti:
Kaikki löydetty jo aikoja sitten ;P
oikein sanottu kaikki löydetty aikoja sitten kaikki 6
- ooogrgrr
vihjeitä kirjoitti:
oikein sanottu kaikki löydetty aikoja sitten kaikki 6
VITTU KETÄÄ EI KIINNOSTA JOS JOKU ITERAKAS HUORA ON LÖYTÄNY KAIKKI KUUS KOODIA MEE IMEE ISÄS PILLUA HELVETTI!
- Propellipää
http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html
Jos ei tajua niin voi voi....- OsteriIsmo
Kateelliset pennut liikenteessä näköjään.
- jaa
OsteriIsmo kirjoitti:
Kateelliset pennut liikenteessä näköjään.
Tolla ohjelmalla löytyi 5...
- apua
Mä en löydä tota vihje 6 vaikka vastaus on annettu. Missä siellä keiukong linkit asemalla se vihje on? Kuinka ihmeessä niin moni onnistuu ratkaisemaan nämä kaikki, kun mä en löytänyt kun ensimmäisen :D
- rastdtrw65d74a
OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM OM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM ROFLCOPTER HAXXX SALMON OWNZZ???
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972