Muuten toimii suht hienosti mut kaupunkissa on tuskaa ajella, välillä valoihin tullessa kun painaa kytkimen pohjaan niin sammuu saman tien ja välillä tyhjäkäynti soutaa sammuakko vai ei, meinaa sammua sit ruisku korjaa sit on kierroksia hetken ajan, sit taas meinaa sammua ja taas ruisku korjaa.
Onko muilla vastaavaa? tää on 1.6 gl -98
ja siihen on just huolto tehty et kaikki perus kulutus osat on kunnossa
Carisman tyhjäkäynti?
6
2190
Vastaukset
- Väni
Ei ole ainakaan mun Carismassa. mutta yhdessä Trediassa oli. Homma korjaantui kun huollossa käytin.Vika vain kesäkuumalla.
- lankku
ilmamäärämittari...?
- Einari
Jos asut etelä- Suomessa niin ei ne ole huollossa tajunnu katsoa konehuoneeseen jos siellä on alipaineletku murtunu. Tai sitten rähmäkäpäläinen korjaaja on kuitenkin vahingossa nykäissyt lambda- anturin johdon irti tai katkonu ne.
- pekka
Kun lämpötila on 0- 8 astetta niin moottorisoutaakierroksia 500-2200 välillä hetken.Joutuu käyttämään autoa ennen liikkeelle lähtöä. Korjaamo ei saa kuntoon.Vika ollut uudesta alkaen -99 1,8 GDI mallissa. otettava vain rauhallisesti. Kaikki letkut ovat kiinni ja muuten ok.
- Tippis
Joo eipä käy carisma vieläkään kunnolla, sitä
on korjailtu takuun puitteissa jo pariin kolmeen kertaan ja aina vaan on häikkää tyhjä käynnin kanssa mahtaakohan ne siellä rinta-joupilla tehdä siihen yhtään mitään, kyl se nyt jo paremmin käy kun alussa mut vielä temppuilee, harmi kun on näin köyhä jos olis edes pikkasen enemmän rahaa lähtis kyl kyseinen yksilö saman tien vaihtoon, mut nyt vaan täytyy takuun aikana saada se kuntoon - Egrventtiili
Kannattaa tarkastaa egr venttiili ettei ole tukossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4022141Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201962Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1301642Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151611Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211123Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925