Kuin helposti rapumies lähtee naisen mukaan? Ja entäs jos minä otan yhteyttä..voiko säikähtää pahasti?? Mun sydän pakahtuu jos en ota yhteyttä mutta myös särkyy pahasti jos hän mut torjuu.. :(
Kuinka helposti Rapumies
3
1218
Vastaukset
- Rapumiekkonen75
Se mukaan lähteminen on yksilöllistä, mutta jos kiinnostusta on vähänkin naista kohtaan, niin..
Itse rapumiehenä arvostan sitä paljon, jos nainen ottaa yhteyttä.
Joku rapumies voi säikähtää, joku ei, asioilla on aina kaksi puolta, mutta parempi ottaa asioista selvää, kuin myöhemmin katua sitä, että ei tehnyt mitään.
Rohkeutta ja yhteydenottoa kehiin. :)- eräs oinas nainen
menin laittaa rakkauden tunnustuksen tälle rapu miehelle....tiedän sen olevan menevä......mutta harvoin se vastaa mihinkään viestiin.....no nyt ainakin tietää tunteeni sitä kohtaan....olen oinas ja suora.....mut en päälle käypä....annan myös toiselle tilaa....jos on menevä niin sit on...kerranhan tänne synnytään!!! mut se vain että mä tavallani ujo....en nyt vain tiedä pitäskö vaan asian olla.....
- nyt ainaki
eräs oinas nainen kirjoitti:
menin laittaa rakkauden tunnustuksen tälle rapu miehelle....tiedän sen olevan menevä......mutta harvoin se vastaa mihinkään viestiin.....no nyt ainakin tietää tunteeni sitä kohtaan....olen oinas ja suora.....mut en päälle käypä....annan myös toiselle tilaa....jos on menevä niin sit on...kerranhan tänne synnytään!!! mut se vain että mä tavallani ujo....en nyt vain tiedä pitäskö vaan asian olla.....
tietää sun tunteet ja jos sitä ei kiinnosta niin sittepähän ei. rapumiehet on kyllä siitä ihania että ne on helliä mutta niitä huonoja puolia kanssa kyllä riittää..
ja jos tämä ei tärpännyt niin siellä jossain joku toinen varttoo rakkauttasi!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362511Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292487Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921886Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle291758Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111665- 1501486
- 731348
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.251060