Kuin helposti rapumies lähtee naisen mukaan? Ja entäs jos minä otan yhteyttä..voiko säikähtää pahasti?? Mun sydän pakahtuu jos en ota yhteyttä mutta myös särkyy pahasti jos hän mut torjuu.. :(
Kuinka helposti Rapumies
3
1296
Vastaukset
- Rapumiekkonen75
Se mukaan lähteminen on yksilöllistä, mutta jos kiinnostusta on vähänkin naista kohtaan, niin..
Itse rapumiehenä arvostan sitä paljon, jos nainen ottaa yhteyttä.
Joku rapumies voi säikähtää, joku ei, asioilla on aina kaksi puolta, mutta parempi ottaa asioista selvää, kuin myöhemmin katua sitä, että ei tehnyt mitään.
Rohkeutta ja yhteydenottoa kehiin. :)- eräs oinas nainen
menin laittaa rakkauden tunnustuksen tälle rapu miehelle....tiedän sen olevan menevä......mutta harvoin se vastaa mihinkään viestiin.....no nyt ainakin tietää tunteeni sitä kohtaan....olen oinas ja suora.....mut en päälle käypä....annan myös toiselle tilaa....jos on menevä niin sit on...kerranhan tänne synnytään!!! mut se vain että mä tavallani ujo....en nyt vain tiedä pitäskö vaan asian olla.....
- nyt ainaki
eräs oinas nainen kirjoitti:
menin laittaa rakkauden tunnustuksen tälle rapu miehelle....tiedän sen olevan menevä......mutta harvoin se vastaa mihinkään viestiin.....no nyt ainakin tietää tunteeni sitä kohtaan....olen oinas ja suora.....mut en päälle käypä....annan myös toiselle tilaa....jos on menevä niin sit on...kerranhan tänne synnytään!!! mut se vain että mä tavallani ujo....en nyt vain tiedä pitäskö vaan asian olla.....
tietää sun tunteet ja jos sitä ei kiinnosta niin sittepähän ei. rapumiehet on kyllä siitä ihania että ne on helliä mutta niitä huonoja puolia kanssa kyllä riittää..
ja jos tämä ei tärpännyt niin siellä jossain joku toinen varttoo rakkauttasi!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770