siis tietääkö kukaan ainuttakaan leijona-leijona suhdetta joka oikeasti olis kestänyt???!!!
Olen itse just sellaisessa ja on meinaan sellaista "rytinää" että oksat pois. Alku oli paratiisi maan päällä, mutta kuinka ollakkaan kun aikaa kului... tää on sellaista aaltoliikettä, etten ole ennen kokenut. Tän hetkinen tilanne on aallonpohja ja viimeisen ison riidan jälkeen mies miettii ollakko vai eikö olla. Grrrrr... mä inhoan epätietoisuutta ja mies tietää sen kyllä.
Hakataanko tässä nyt päätä seinään ihan turhaan? Tasottuuks tää ikinä... edes vähän? Kun sitä onnee olis edes vähän pidempiä jaksoja kerrallaan..
Kommenttia...
5
929
Vastaukset
- se..
´taitaa olla leijonien välillä ,ikuista kiihkoa joka ei ota loppuakseen.
- oikean tällaisen
Tiedän tällaisen suhteen, joka on kestänyt 60 vuotta.
Leijonanainen on realistinen järki-ihminen, joka ei viihdy ihmisten seurassa. Leijonamies on sosiaalinen ihmisen kanssa viihtyvä tunneihminen.
Avioliitto on ollut pitkä.
Leijonamies on pettänyt ja tykännyt liikaa alkoholista vuosien varrella. Mutta sitten taas toisaalta pitänyt herttaisella tavallaan huolta perheestään, vaimostaan ja lapsistaan.- kitoos
niitä siis on olemassa. Kiitos tästä toivonkipinästä :) Löysinpäs tekstistäsi jotakin niin tuttua ;)
- Jew
Mul on kavereissa useampia leo leo aviopareja. Helkatin hyvin heillä ÄLYTTÖMÄN HYVIN PYYHKII (naimis jo n.20v) kun olivat päässeet ton vaiheen ohi. MEHÄN OLLAAN LEIJONIA VAI MITÄ! Pelisäännöt pitää olla selvät ja jos ei ole homma on mahotonta aaltoilua! *Rehellistä asiallista keskustelua peliin ja ei toisen moittimista vaan minä muotoista keskustelua! ja sit säännöt! Enste sanot et rakastat ja jne. Uskon että onnistutte jos oikein osaatte yrittää!!Hae parisuhde neuvoja ja ota kaveri siihen hommaan vaikka mukaan- ja päättäkää relata vaik ei se aina ole helppooo
- kitoos
varmaan oliskin jo luovuttanu, ellei se hyvä aika olis vastapainoks niin upeeta, ettei ennen ole sellasta kokenu. Ehdin kyllä jo ajatella ettei vastaavia kestäviä liittoja olekkaan.
Osataan keskustella... mut vain sellaisista asioista missä samanlainen päämäärä tai missä ollaan "yhteisenä rintamana muita vastaan".. meinaan ei tälle pariskunnalle ryttyillä :D Mut auta armias kun ollaan erimieltä ja kompromissiin pitäis kyetä! paljon on jo kärsivällisyyttä opeteltu ja välillä jopa joutunu joustamaan (molemmat), muuten ei tässä oltais enää :)
Mä toivon kans (ja on yhdes puhuttu) et tää alku vaan on paikan ja rajojen hakemista.. miten pitkälle voi missäkin asiassa mennä ja mihin asti voi toisen pinnaa kiristää ;)
onhan se yhteenkuuluvaisuuden tunne jotai niin suurta, etten mä ainaka hevillä luovuttaan ala. Aion pistää korvan taakse noi sun neuvot ja jossain muodos käytäntöönki.
Tuskin ne kipinät kokonaan ikinä ja katoaa, eikä pidäkkään... meillä ei ainakaan tule ikinä olemaan tylsä suhde :) leijonien hyvät ja vähemmän hyvät puolet tuplana, huhhuh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992