Koiratesteistä tietoa...APUA APUA...

MÅMMÅ

Elikkäs nyt niitä tietoja IHAN oikeesti kaivattais:Onko jollain ollut mitä nuo Ige-arvot koiralle? Ja onko jollain siis silti koira--joko ollut tai sitten tullut?Tämä asia on niin ajankohtainen meidän perheessä..Ja ne oireet vielä,onko miten pahoja "noin lievässä" ???

6

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloita lukemalla
      • taas vauhdissa

        Jahas, on taas tämä homespämmäri vauhdissa. Kuule, kyllä koiralle voi olla allerginen ilman homettakin. Pysyisit poissa tunkemassa tuota tyhmää viestiäasi joka paikkaa.


      • Niin koiran-, kuin
        taas vauhdissa kirjoitti:

        Jahas, on taas tämä homespämmäri vauhdissa. Kuule, kyllä koiralle voi olla allerginen ilman homettakin. Pysyisit poissa tunkemassa tuota tyhmää viestiäasi joka paikkaa.

        ihmisenkin limakalvoilla olevista mh-bakteereista tuolla puhutaan. Opettele idiootti lukemaan!


    • on..

      Minä ja tyttäreni olemme testeissä jonkin verran allergisia koirille. Meillä on kuitenkin pieni villakoira, ollut jo vuosia, ja hyvin menee, ei mitään ongelmia.

      • MÅMMÅ

        Jos siis muistat,niin mitähän teillä oli nuo arvot?Oliko teillä otettu verestä se testi vai oliko prickit kyseessä?Sillä olis ihan kiva tietää,että miten isot on teillä nuo arvot olleet?Ja villakoirasta puheenollen just t6änään mun kaveri sanoi mulle,et sen mielestä just villakoirasta ei tule oireita..;)mut tää onkin siinä mielessä sitten kiva tieto,koska on jo muu koira katottuna...:(


      • ei siitä pääse
        MÅMMÅ kirjoitti:

        Jos siis muistat,niin mitähän teillä oli nuo arvot?Oliko teillä otettu verestä se testi vai oliko prickit kyseessä?Sillä olis ihan kiva tietää,että miten isot on teillä nuo arvot olleet?Ja villakoirasta puheenollen just t6änään mun kaveri sanoi mulle,et sen mielestä just villakoirasta ei tule oireita..;)mut tää onkin siinä mielessä sitten kiva tieto,koska on jo muu koira katottuna...:(

        Jos teillä ei vielä ole sitä koiraa, niin ei missään tapauksessa pidä ottaakaan, se olisi vaan paras uskoa! Tuolla menolla altistat lapsesi astmalle ja sitten jos siitä koirasta joudutaan kuitenkin luopumaan, niin mietipä miltä se tuntuu lapsesta, kun hän on jo kiintynyt siihen... Parempi kärsiä silloin tällöin koiran ottamisen halusta, kuin siitä ikävästä, kun oma rakas lemmikki on lopetettu tai toisen perheen luona. Koiran ottamalla hyvässä lykyssä vahingoitat lastasi sekä fyysisesti että psyykkisesti.

        Minun nykyisellä miehelläni on koira ja minulla oli aiemmin todettu nenän limakalvonäytteestä todettu allergiataipumus, mutta raaputustesti oli negatiivinen kaikille mahdollisille allergeeneille (myös koirille). Kun olin asunut koirien kanssa kuukauden, alkoi tukkoisuus ja nuha. Menin raaputustestiin ja tulos oli yksi plussa koirien kohdalla. Aloitin allergia- ja astmalääkkeiden syönnin ja niitä olen nyt vetänyt kolme vuotta. Tämänhetkistä tilannetta en tiedä, että tulisiko raaputustestissä nyt jo kaksi tai kolme rastia koiralle, jos olisin ilman lääkkeitä. Kokeilin ihan vasta olla viikon ilman lääkkeitä ja tukkoisuus alkoi parissa päivässä, mikä poistui nopeasti lääkkeillä. Syön siis jatkuvasti allergialääkkeitä ja altistan itseni astmalle ja pahemmalle allergialle, mutta olen aikuinen ihminen ja elämäntilanteeni on tämä. Ketään en suosittele ehdoin tahdoin uhraamaan terveyttään, vaikka lemmikit olisivat kuinka ihania. Jos lapsesi saa astman, se saattaa olla hänellä seuralaisena lopun elämää, vaikka laittaisitte koiran heti pois. Sinun ei pitäisi äitinä tehdä sellaista karhunpalvelusta lapsellesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe