eniten grammyjä

no ei ole abba

Vuonna 2006 U2 sai viisi Grammy-palkintoa, jolloin U2:n saamien Grammyjen määrä nousi 22 palkintoon, mikä on suurin määrä Stevie Wonderin jälkeen.

3

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuroille

ja itsemurhaa hautoville sekä masokisteille. Bono yrittää parantaa maailmaa, kun ei ole muutakaan keksinyt. Stevie Wonderin tuotanto tylsää siirappipoppia enimmäkseen. Grammy eivät kerro mitään tasosta, vaan pikemminkin on musiikin markkinointikeino.

• vailla sanomaa

tyhjää helinää vailla mitään tarkoitusta. rasittavia renkutuksia.
        tylsää siirappipoppia enimmäkseen.

abba menee vain ruotsinlaivan discossa 5 promillen humalassa.

• pojat! :)
        vailla sanomaa kirjoitti:

tyhjää helinää vailla mitään tarkoitusta. rasittavia renkutuksia.
        tylsää siirappipoppia enimmäkseen.

abba menee vain ruotsinlaivan discossa 5 promillen humalassa.

Ihme juttuja täällä... ABBA teki kuolematonta musiikkia, Stevie Wonder myös, molemmat 70-luvun keskeisiä vaikuttajia. U2 puolestaan oli hyvä kasaripoppoo, ei nyt elämää suurempaa, kuten tavataan sanoa, mutta voi sitä kuunnella vaikkei olisi masokisti ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe