Miks vitussa subin netti tv ei toimi ikinä, ehkä kerran kuukaudessa saattaa toimia muuten sivu vaan jauhaa tyhjää.
Selaimet ja kaikki päivitetty ja ennen toimi jos toimi.
Selaimessa ei vika kun muut sivut toimii.
Niin ja vituttaa sitten viä semmonenkin asia et miks vitussa pitää tehä sivut toimiviks vaan jollekin tietylle selaimelle tai ohjelmalle, saatana.
SUBNETTI.TV EI TOIMI IKINÄ
4
2045
Vastaukset
- anonup
nii just voisivat tehä kaikille laitteille ja selaimilla jo kerralla toimivaksi.
- Telkuntöllääjä
Siinä olen samaa mieltä että saisivat toimia kyllä ongelmitta kaikilla selaimilla eikä olisi liikaa sidottu yhteen toisto-ohjelmaan, se kieltämättä jurppii. Melko hyvin onneksi sentään mulla tuo toiminut melkein aina.
- aatu
vitun paska paikka,sen saa toimii ku painaa pausea ja sit taas playta,sit se rupee pyörii....aina sama juttu.....minua taas vituttaa ku se kesken kaiken saatana pysähtyy itestään,kja sit ei voi ees kelata koko paskaa....jos yrittää kelata vaikka puoleen väliin niin alkaa aina alusta.......on niillä jumalauta pikkusen parannettavaa tos netti teveessä....jim netti tv on toiminu mun mielestä parhaiten......
- lej
ei koska toimi tule ihan jottan mutta kun pydä voin vittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1661915Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1811422Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66983