Haista DNA vittu!

Urheilunystävä

Saatanan läpipaska dna lopettaa eurosport
kanavat jakelustaan. Täällä Lahdessa oli ennen
kaikki hyvin, kun oli kaapelioperaattorina
Päijät-visio ja PHP. Vitun sysipaska dena
tuli ja pilasi kaikki, vittu nyt lähtee netit
ja kännykkäliittymät helvettiin tuolta
Haista-Vittu-Deeänaalta!

14

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on...

      Jyväskylässäkin oli ennen mukava pikkuoperaattori Jyväsviestintä ja homma pelasi. Sitten tuli Elisa ja ryöväs sen ja kaikki menee päin helvettiä. Sellaista se on kun nuo isot firmat tulee ja vallottaa pienet. Eihän siinä voi muuta kuin palvelu huonontua.

      • Nimimerkillä kokenut

        Mikäs vika Elisan toimissa Jyväskylässä on? Minä muistan tuon Jyväsviestinnän, ja hommat ei tosiaankaan pelannut niin kuin piti. Jos kanavia ei saanut näkymään kunnolla niin vastuusta haluttiin heti luistaa ja sai tapella, että hoitaisivat hommansa. Elisan kanssa toki on pientä säätöä ollut, mutta tarjonta ja laatu on paljon parempaa.


    • Jopas jotain

      Olen täsmälleen samaa mieltä!

    • käytöksesi on

      ala-arvoista haistattelua ja uhoilua. Dna ei päässyt sopimukseen Eurosportin kanssa joten pakkohan sen on silloin lopettaa sen välitys. Ei se saa sitä välittää ilman voimassa olevaa sopimusta! Ei tämä tullut lainkaan mieleen? Tosin....ei dna kaipaa noin junttimaisia ja huonosti käyttäytyviä asiakkaita jotka ei osaa muuta kuin uhota, uhkailla, haukkua ja haistatella! Parempi vaan Dnalle että sieltä lähtee sunlaiset metsäläiset ja fiksumpia asiakkaita tilalle jotka tajuaa että dnakaan ei voi aina tilanteille mitään vaikka kuinka yrittäisi!

      • muut yhtiöt?

        Ihmetystähän tässä lähinnä on aiheuttanut se, että miksi juuri DNA ei päässyt sopimukseen Eurosportin kanssa, mutta muut kaapeliyhtiöt ovat päässeet. Kyllä siinä DNA:ssa silloin jotain vikaa on oltava.


      • isompi budjettikin
        muut yhtiöt? kirjoitti:

        Ihmetystähän tässä lähinnä on aiheuttanut se, että miksi juuri DNA ei päässyt sopimukseen Eurosportin kanssa, mutta muut kaapeliyhtiöt ovat päässeet. Kyllä siinä DNA:ssa silloin jotain vikaa on oltava.

        Esim. joku Welho on niin iso talo ja siihen taloon tulee rahaa niin paljon että sillä on varaa solmia vaikka kalliimpikin sopimus. Dna varmaan katsoi ettei pysty tekemään sopimusta hinnalla millä hyvänsä koska se olisi tietänyt myös asiakkailta perittävien maksujen nostamista ja siitäkös taas riemu olis noussu. Eli teki niin tai näin niin aina on väärin.

        Koittakaa hyväksyä se että noi urheilukanavien lähetysten oikeudet alkaa olla niin kalliita että kohta niitä aletaan karsimaan muuallakin.

        Valitettava esimerkki on mm.olympialaisten lähetysoikeudet jotka siirtymässä maksukanaville ja kohta nekin kieltäytyy maksamasta yhtiöille aina kallistuvista lähetysoikeuksista.


    • Oli..

      Se. Joku valakee piste runkkas pitkin vihreetä ruutua yleensä vaan..

      • on nimikin

        ja se nimi on snooker, yksi laji biljardia. Jotain pieniä eroja on snookerilla ja tavallisella biljardilla, en tosin tiedä mitä.


    • iha terve??

      Vaikuttaa iha siltä yheltää tyypiltää, jolla oli
      nettikamera ja kirjahylly ilmaa kirjojaa???

    • dnapskaaa

      dna on prseeestä

      • Dna_on_paras

        Ei ole, itse olet p*rseestä!


      • Vhj

        Sanoin irti dnan kuukaus irtisanomisaika vaikka ei näy ei ikinä mitään dnalta se loppu nyt


    • Ronnie

      huh - ja hjyvä näin. Koskaan ollut DeNuAaa ja kommenttien perusteella näin jatkossakin.

    • Sportholic

      Luulisi kaverin olevan tyytyväinen että pääsi noin helposti sporttikanavista eroon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe