P. & P. jatkossa näyttää yhä tiukemminen olevan vallankahvassa ja puheitten mukaan ainoa riskitön hahmo eli Hirsi vaihtaa maisemaa, kun näkee konkurssikypsän ja suossa tarpovan historian sumussa elelevän raunioseuran parempana vaihtoehtona.
Pelaajista ilmeisesti juuri kukaan sopimukseton ei halua uutta sopimusta tehdä, saati että joku haluaisi ulkopuolelta Poriin tulla. Nykyinen ei hyvältä näytä, tuleva vielä huonommalta. Mistäs tässä pitäisi oikein nyt ÄSsiin sitä uskoa repiä?
Ei hyvältä näytä
Repo S. Saari
1
233
Vastaukset
- nnnmn
pari rekkalastillista nimihirviöitä Tshekin alasarjoista ja juniorit saavat imeä Penan kallista lakritsapuikkoa jonka haki hangassuon kaatopaikalta.
Aholan Pentti voitaisin antaa tepsille ja antaa heille plussana pari kiloa euroja jotta huolisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984