Jos nyt olisi pakko vaihtaa oma etunimi, minkä nimen ottaisitte omaksi etunimeksenne?
Minkä nimen ottaisitte
150
19886
Vastaukset
- asseri
Kaisla
- Antero,
Pirunrätvänä.
- luultavammin
Antero, kirjoitti:
Pirunrätvänä.
Vanilla
- kaislaton
tunnen ovat jotenkin häiriintyneitä.
- fdsf
kaislaton kirjoitti:
tunnen ovat jotenkin häiriintyneitä.
jos on kaisla niminen niin voi vaan kuvitella minkälaisia höröjä puunhalaajia ne vanhemmat on..
- TalvenTytär
Jade olisi muuten kiva, mutta ei sopisi sukunimeen :D
- ....................
Olen aina ollut tyytyväinen ja ylpeä nimestäni,mikä on aika harvinainen nimi. Mutta sopii mun mielestä mun luonteeseen.
Omalle tyttärelle en kyllä tätä nimeä antaisi eikä edes mielessä kävisi,jos itse olisin jonkin muun niminen.- ärrinpurrina
Onkos taas ollut se lukeminen niiiiin tosi vaikeaa?
Aloittajahan kirjoitti: "Jos nyt olisi pakko vaihtaa oma etunimi..."
Onhan se hauska kuulla, että olet tyytyväinen omaan nimeesi (eikös me kaikki olla).
Nyt oli siis kuitenkin olettamus, että olisi PAKKO vaihtaa nimi ja kysymys, että mikä se nimi olisi, jonka haluaisi itselleen.
Olisi mukava lukea keskusteluja, joissa pysytään aiheessa, eikä kirjoiteta vain kirjoittamisen riemusta ja sisäisestä pakosta osallistua joka keskusteluun, vaikkei siihen oikeasti mitään annettavaa olisikaan.
Jos minun olisi PAKKO vaihtaa nimeni, olisin todennäköisesti Osmankäämi. - aiheena oli
nimenvaihtopakko, ottaisitko mielummin osaa keskusteluihin jotka liittyy sinuun jotenkin :)
- joka ollut lapsuudesta
asti suosikki nimien kärjessä.muut nimet joista haaveilin oli Pilvi ja Saaga.
itselläni ollut aina nimi ongelma koska on pitkä ja vanhanaikainen nimi.halusin aina lyhyen nimen.joten sen mukaan olen lapselleni antanut lyhyen ja ytimekkään nimen.
vanhempana olen alkanut pitämään nimestä koska ei yleinen.- piti laittaa
että voisin myös olla Pilvi ja Saaga.nämä nimet ovat edelleen suosikkejani :)
- hihhihhih
Lapselle haluaisin Nia Laura Melody tai Nikki Moa Merituuli pojalle Nathan Kaapo Eljas... : )
- olis
piti laittaa kirjoitti:
että voisin myös olla Pilvi ja Saaga.nämä nimet ovat edelleen suosikkejani :)
Alex tai Jesse koska mun nimi on ihan hirvee!
- mimmu
olis kirjoitti:
Alex tai Jesse koska mun nimi on ihan hirvee!
Ottaisin uudeksi nimeksi Emma...
Kaie Avelia Elisabeth
Pidän siitä Kaie-nimestä :)- ap.
Lapsena tai oikeastaan teininä olisin halunnut olla Carmela =)
Nykyään jokin neli- tai viisikirjaiminen, joko ajaton klassikko tai sitten jokin kaunis sopivan erikoinen nimi. - nnkkn
Maaria Kankaanpää
tai
Karoliina Väre - Ämiiaa
Tai Pinja Viliina Suvita.
- ásdfg
Sunna-muslimiko
- ÄMiiaa
ásdfg kirjoitti:
Sunna-muslimiko
Sunnan alkuperä on Sunniva ja Susanna. Selitin tän miljoona kertaa ja silti ei mene perille!!!!
Varavaihtoehto on Pinja Rea Anilla - jukmlkhdfö
ÄMiiaa kirjoitti:
Sunnan alkuperä on Sunniva ja Susanna. Selitin tän miljoona kertaa ja silti ei mene perille!!!!
Varavaihtoehto on Pinja Rea Anillapinja minäkin haluaisin olla näin äkkiä ku ajattelin...
- annnnnnnnnaaa
Joko Emma tai Mia. Tykkään kyl omasta nimestäniki..:)
- varmaankin
Ronja, Katriina, Malviina
- Pippilotta Delicatessa Wind...
lisää yhtä tyhmiä aloituksia pliis!!
- oooooooooooooozo
Pippilotta Viktualia Rullgardina Krussmynta Efraimsdotter
- posti
oooooooooooooozo kirjoitti:
Pippilotta Viktualia Rullgardina Krussmynta Efraimsdotter
33110 Tampere 10 "älkää menkö heikoille jäille"
- tampere 10
posti kirjoitti:
33110 Tampere 10 "älkää menkö heikoille jäille"
pikkukakkosenpoosti postilokero kolme kolme sata yksi (33101) tampere 10
- vielä korjaan
tampere 10 kirjoitti:
pikkukakkosenpoosti postilokero kolme kolme sata yksi (33101) tampere 10
Piikku kaakkosen poosti. Postilokero kolmeneljäseitsemän, kolmekolme satayksi tampere kyymmeneen =)))
- Nimetön
vielä korjaan kirjoitti:
Piikku kaakkosen poosti. Postilokero kolmeneljäseitsemän, kolmekolme satayksi tampere kyymmeneen =)))
oi hitsi et nyt harmittaa ku tollee vetäsin biisin ja jäi koko keski osa pois!! miten mä tolleen voin söhlää tutuimman ja varmaa ekan biisin jonka oon ulkoo oppinu, ja siitä on kauan! (nyt oon 36v) D: elämä pilalla!!!!!
- My name
Onko nuo muka jotain nimiä? Muutama oikea nimi, loput ihan täyttä siansaksaa. Toivottavasti nämä kirjoittajat ei ollu tosissaan...
- "Krista"
nimet Minna ja Suvi.
Itellä on niin harvinainen nimi että siksi olisin halunnut sellaisen joka muillakin on.. Nyt alkaa tosin mun nimi yleistyyn =)
(nimim oikee nimeni) - marianna
"Krista" kirjoitti:
nimet Minna ja Suvi.
Itellä on niin harvinainen nimi että siksi olisin halunnut sellaisen joka muillakin on.. Nyt alkaa tosin mun nimi yleistyyn =)
(nimim oikee nimeni)Olen aina pitänyt nimestäni Marianna, kun taas toinen nimeni ja sukunimeni ovat tylsiä. Erään lapsuudenkaverini sukunimi on Bucht, olen aina pitänyt siitä. Olenkin suunnitellut, että antaisin tuleville lapsilleni suomenruotsalaisia ja kansainvälisiä nimiä. Kuten Sofia, Emilia, Anna jne.
- blackmagictiger
"Krista" kirjoitti:
nimet Minna ja Suvi.
(nimim oikee nimeni)timo
Jarno
erno
Minusta Minttu on kaunis nimi. Toiseksi nimeksi vaikka Mirella, Minerva tai Melinda.
- .........
niin, siinäpä se!
- Jehus
Miehekäs nimi, josta ei ole tarvetta väännellä lempinimiä.
- ......
Näistä olen pitänyt aina. :)
Oma nimeni on Susanna ja sekin on ihan ok.- minä vaan
Mä olen koko nimeltäni Sari Susanna.... Haluaisin olla ehkä Emilia Susanna tai Anna Susanna...=D Anna...Susanna hahaaa
- Touko Tku
Itse voisin vaihtaa Touko nimeni Keijo-Annikiksi. Näin voisin toteuttaa paremmin itseäni. Näin Turussa.
- 4wastdryugiojpk
Kauko Gabriel .......
- andylove
Ottaisin etunimekseni Andy,,,, kun tää on mun kutsumanimi
- Sirpasta
Ronja (joku täällä jo mainitsikin)
Ranja (lähellä em.)
Sofia (mietin joskus, mutta vääntyy pohojalaasittain ikävästi soffi tai sohovi)
Jotain muitakin on, mutta nyt ei polla säteile... taitaa olla pääkopassa jotain sirpaleina. - -_-_-_-
...haluaisin olla Joonas, Joona, Mikael tai Mika. Nämä oli siis suosikki järjestyksessä.
Naisena Mikaela, Jessi, Janni, Jenni tai Jessica.. Ja kyllä, J on suosikki nimikirjain mielestäni. J on kaunis kirjain. :) - Just vaihdoin nimeni
:):) :)
- -ryövärin tytär-
=) Se onkin jo mainittu pari kertaa täällä.
Joskus nuorempana minua sanottiin Ronjaksi, harmi kun se ei jäänyt pidemmäksi aikaa "lempinimekseni". - Etuveitikka
siinäpä sukunimeä myöten
- Sukunimi Kopteri
Toinewn voisi olla Risto Rante.
- kans
Sukunimi Kopteri kirjoitti:
Toinewn voisi olla Risto Rante.
Pasi Mysiini.
- sit vaikka
kans kirjoitti:
Pasi Mysiini.
Pasi Anssi?
- Devil_Clown
Tässä on paljon nimiä, joista minä haluaisin ottaa!
Englanniksi
Hunter
Jake
Brad
James
John
Nick
Suomeksi
Tommi
Antti
Siinä on ne nimet, jotka tulevat mieleen. ^^ - Pentti Orvokiksi
Jos nimi olis pakko muuttaa, ehdottomasti se olis Pentti Orvokki
- tiitsuliidia
Jonna-Johanna, jotenkin vain sointuvat kivasti yhteen.
- MIahsahsa
En vaihtais, en todellakaan, mut jos olis pakko niin Mikke =DD vaikka ei se taitais ihan mennä läpi kun tyttö oon.. Mutta Mikke kuitenkin. Ku mua muutenki kutsutaan sillä nimellä aika paljon.
- Olkku68
...Jaakko Malakias!!!
- mil2
tykkään kovasti omasta nimestäni enkä koskaan vaihtaisi sitä. (lapsena en tykännyt ja olisin halunnut olla katariina tai kristiina) :) jos joskus saan tyttölapsen, antaisin hänelle nimeksi Leea ja jos tosiaan olisi pakko vaihtaa niin olisin sitten itse Leea. pojalle Gabriel olisi kiva, ainakin toiseksi nimeksi. pidän myös nimistä Kaisla, Lilja, Vilja, Leyla, Daniel, Sebastian.
Olen vakavissani ajatellut että ottaisin oman lempinimeni oikeaksi nimekseni kun olen sopivan ikäinen. ^^ Oma nimeni on yhdysnimi missä on kaksi iänvanhaa nimeä...
- Ei ole paljon vaihtoehtoja
Ottaisin ME nimen
- Armas
tai sulo voitto
- -kirsikka-
joko ida-emilia jalmiina tai anna-emilia jalmiina. aina miettinyt oisko eri nimi tehnyt elämästäni paremman. ja jalmiina siks kun oli mietitty kolmanneks nimeks mulle, mut suku ei tykänny joten vanhukset vaihto.
toisaalta myös kirsikka ois nätti, kaverin toinen nimi. - -kirsikka-
-kirsikka- kirjoitti:
joko ida-emilia jalmiina tai anna-emilia jalmiina. aina miettinyt oisko eri nimi tehnyt elämästäni paremman. ja jalmiina siks kun oli mietitty kolmanneks nimeks mulle, mut suku ei tykänny joten vanhukset vaihto.
toisaalta myös kirsikka ois nätti, kaverin toinen nimi.oma etunimi siis emilia... mun ikäisillä harvinainen kutsumanimeksi... enkä vaihtais missään nimessä, vain lisäisin eteen.
- VALITA
Ottaisin neljä etunimeä kaikki on almanakassa
Anna,Aina,Naima,Rauha sukunimex vaikka
Lahoperä,Leväperä,Märkä- perä tai Huvikumpu- anu saukko
uus nimi vois olla Mälli Takareisi!
- .......
Anna Aina Naima Rauha Kai Kille Lempi Ville... ;DD
- nimi olisi
....... kirjoitti:
Anna Aina Naima Rauha Kai Kille Lempi Ville... ;DD
Naima Muisto !
- yoan
siinäpä se:D
- tekis
tiukkaakaan vaihtaa.haluisin olla Saana tai Inka, tai Taiga.
- sexotron
vaihdoin nimen muutama vuosi sitten, pikkujuttu ja paljon miehekkäämpi olo nyt. Tosin nimeä en paljasta koska se on harvinainen ja ansaittu ;)
Jälkeepäin olen miettinyt kyllä että ois pitäny ottaa Armand, siinä olis munaa ;)- vai mitä
Uusi nimesi on Fabio.
- Joku vain
Koska muutto ulkomaille on ensi kesänä tähtäimessä, niin ajattelin ottaa toisen nimeni käyttöön, jotta heidän on helpompi ääntää se. :)
- ugly _named_girl_
Inhoan omaa nimeäni...joka hassua kyllä oli jollakin täällä toivenimenä( en kyl käsitä mix???) on nii paljon kauniita nimiä jotka haluaisin.... tyttöjen nimistä: Emma, Laura, Natalia, Marilyn, Sandra, Miranda, Leslie... ja jos oisin poika niin. Nick, Michael, Alexander, Gabriel, Rafael, Daniel, Henri, George....
- Mut jos
pitäis rajata se nimi suomalaisiin nimiin?? Olihan sinulla niitäkin tuossa joukossa mut miltä kuulostais Leslie Marilyn Möttönen?
- miehiä
on Suomessa 74 kpl ja naisia 34 kpl. Outo juttu! Mut niinpä näyttää joskus aikoinaan annetun tytölle nimi Valentin:)No, onhan se voinut olla toinen tai kolmas nimi. Tämä on väestörekisterikeskuksen tilastosta poimittua.
- ugly_named_girl
miehiä kirjoitti:
on Suomessa 74 kpl ja naisia 34 kpl. Outo juttu! Mut niinpä näyttää joskus aikoinaan annetun tytölle nimi Valentin:)No, onhan se voinut olla toinen tai kolmas nimi. Tämä on väestörekisterikeskuksen tilastosta poimittua.
...suomalaisist nimistä on nii vaiee keksii mitää tosi kaunista...:( parhaimpia on ehhä just Laura, Emma ja Ella.... Nii ja toi Leslie oli mun englantilaisen tuttavan äidin nimi ja tykkään siit tosi paljon!
- ugly_named_girl
miehiä kirjoitti:
...suomalaisist nimist on nii vaikee keksii jotai kaunista... ja toi Leslie oli mun englantilaisen tuttavan äidin nimi ja oon pitäny siit aina kauheest...!!
- jkjfkljgaoiu
Sirkka Katariina on hyvä nimi. Tai sit pelkkä Sirkka. Tuo nimi kun tuntuu jostain syystä jääneen kokonaan unholaan kaikenmaailman Sirpojen ja Seijojen jalkoihin. Kuinka monta Sirkkaa mahdatte tietää tai tuntea?
Tunnen hyvinkin. Oma äitini on nimittäin etunimeltään Sirkka :)
Mielestäni kaunis, minusta vähän vanhanaikainen tosin, mutta kaunis. Empä tunne muita.
On totta että Sirpa, Silja, Satu ja muut on syrjäyttänyt tämän kauniin nimen..- monta kuin
Sirpaakin!!!
- keskuksella
on nimipalvelu. Sivustossa on mahdollista hakea tilastotietoa siitä kuinka monta henkilöä on kunkin nimisiä. Myös sukunimihaku on mahdollinen. Tietysti täytyy ottaa huomioon etunimissä se, että nimi voi olla myös toinen tai kolmas nimi, ei välttämättä se ihan eka oikea etunimi. Harmi kun en osaa laittaa tähän linkkiä, sorry. Mut "vaestorekisterikeskus... nimipalvelu... Googlettakaa:) jos kiinnostaa.
- luet..
tätä, niin linkin voi aina liittää niin, että ollessaan siinä sivulla jonka haluaa liittää, maalaa siniseksi sieltä yläkulmasta sen osoitteen. Sitten painaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitsee vaihtoehdon "copy" tai "kopio". Sitten tulee tänne keskustelupalstalle ja ja viestikohdassa taas painaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitsee "liitä" tai "paste".
Tässä tämä nimipalvelun linkki:
https://192.49.222.187/nimipalvelu/nimipalvelu_navigaatio.asp
- olla joku näistä
jos olisin poika: Jerry, Mike, Leimu, Nando, Onni, Severi Tiitus, kaikki sanottais niinku kirjotetaan.
tyttönä olisin: Enni, Iraida, Iinu, Helle, Lilja, Tiida- ollappa olla
Erkki
- ei vielä tiedä
Jos isompana haluaa vaihtaa sukupuolta olis molemmat nimet käytettävissä
- olla vaan
ni ei tartte keksii uutta nimeä
- perhonen
Elenan tai Irinan uudeksi nimeksi!
- Taarita
Jos pakko olisi vaihtaa niin etunimeksi Octavia ja sukunimeksi Skoda!
- Hehe.
Taarita kirjoitti:
Jos pakko olisi vaihtaa niin etunimeksi Octavia ja sukunimeksi Skoda!
Mä olisin Unelma Sirpa-Leena tai Etunimenä Pilvi ja sukunimenä Pouta.
- ViaValeria-74
Jos olisin voinut yksin valita lapseni nimen, meidän neiti olisi tuon niminen. Meitä on kuitenkin 2 vanhempaa, joten päätöksen oli oltava yhtenäinen ja tytär on jotain ihan muuta.
- jullijalmari
Ehdottomasti Untamo. Kalskahtaa komeasti oppineelta.
- jullijalmari
Ynjevi tai Sulevi..hmmm vaikeaa
- olla..
Taika.
- Niittysade
toi Taika!
Itse olisin joku - jossa ei olisi R-kirjainta.
Sadetta - Jonna - Jenni - Tia - - Irina3
Niittysade kirjoitti:
toi Taika!
Itse olisin joku - jossa ei olisi R-kirjainta.
Sadetta - Jonna - Jenni - Tia -Irinan tilalle voisin ottaa Elinan tai jonkun muun tavallisen ja tutumman nimen JOS olisi pakko vaihtaa. Nimestäni pidän kuitenkin hyvin paljon. Ei tule samannimisiä vastaan joka paikassa.
- nimet jo nyt.
...mutta isabella olisin mieluiten.
- neiti vielä toistaiseksi
Musta tulisi Angelica Maria . . . =)
- sisiliskosisko
vaikka Matilda : >
- .,.,
Mä lähtisin samoille linjoille sen entisen valjakkalan kanssa, eli mun nimeks tulis tyyliin nahgamän jennifer lucifer t:jorma
- toden totta!
Sehän on nykypäivänä mahdollista. Minulla onneksi sellainen nimi että ei tarvitse haaveilla uudesta nimestä. Meitä Suomessa niin vähän.
- tytsy
Mikä sun nimi on???
- joko:
tytsy kirjoitti:
Mikä sun nimi on???
Camilla tai Regina. Jos olisin poika, niin Kristoffer. Don't know why :)
- Tapina <3
joko: kirjoitti:
Camilla tai Regina. Jos olisin poika, niin Kristoffer. Don't know why :)
Sara on suht yleinen ja haluaisin vaihtaa jonkun erikoisemman. Joskus aikoinani koulussa oli ihan täyssuomalainen tyttö jonka nimi oli Delfiina. Nykyään se on keskimmäisen lapseni toinen nimi ;) Kuitenkin haluaisin itse olla Tapina tai Ennrica. Jos tuleva lapseni on tyttö hänen toinen nimensä on Ennrica koska kaikilla vanhanaikaiset etunimet muuten niin olisi liian poikkeava ;D
Muut lapseni ovat;
Aino-Emilia
Kaisa
Väinö
- ...1
Ehdottomasti Sanna. Se on jotenkin niin suomalainen, hellä ja kaunis nimi. Ei mitään R-kirjaimia tai muita kovia kirjaimia. Sanna, soljuvasti, naisellisesti kaunis.
- asd321
Olisin tietysti Varg-Øystein
- nero!1!1
Paras mahdollinen nimi: Keisari
- Liisa,
kuten olen nytkin:-). Mitä suotta hyvää nimeä vaihtamaan? Sukunimi olisi kiva kun olisi jotakin erikoista, mieluiten eläimellistä. Karhu, Kettu, Susi, Kontio, Varis, Harakka, Kuutti, Mäyrä tai Myyrä tms...!
- Est
Liisa, kirjoitti:
kuten olen nytkin:-). Mitä suotta hyvää nimeä vaihtamaan? Sukunimi olisi kiva kun olisi jotakin erikoista, mieluiten eläimellistä. Karhu, Kettu, Susi, Kontio, Varis, Harakka, Kuutti, Mäyrä tai Myyrä tms...!
Jos joutuisin muuttamaan nykyisen etunimeni Pothiphar joksikin muuksi, voisin ajatella seuraavia nimiä:
Flööpiä
Mahduxää
Lirppi
Fdrarwink
Kiphtongit
Hohtimet, ja;
Phallomulq
Ei olis jokaisella mikamarkolla samanlaista
- erilainen vanhus
Ehdottomasti ottaisin nimen Amadis, jos se vain olisi Suomessa mahdollista. Kyseessä feminiini muoto Amadeuksesta. Voitte varmaan arvata, että olen Mozart-fani. Ja ateisti kylläkin. :)
- minä pikkuinen
Ei ole kauan aikaa sitten, kun pälkähti mieleeni.
- jatta
Mielestäni nimeni on niin hyvä etten sitä vaihtaisi,nimeni on ollut jo Kalevalassa.Jos kuitenkin olisi jostain syystä pakko,ottaisin jonkin vanhan suvussa olleen. Amanda oli äitini toinen nimi,se on sanomattomasti kiehtonut minua aina. Toiko iso-isäni sen tullessaan Amerikasta vai tuleeko se Ruotsista.Nimipäivä on sama kuin Manta ja suomalaisen suussa nimeni ehkä vääntyisi Mantaksi,So What??
- tyttö oli
Naima Muisto Matilta
- olis kiva
Tykkäisin, että Venla vois olla kiva nimi. Kuulostaa mukavalta lausuttuna.
- Pyllykkä23
Jos todellakin niin kävisi,vaihtaisin nimeni heti
ja se olisi JONNA...Se on suomalainen aito nimi.- ........
Heh!!mun jokaista nimeä on jo tääl toivottu..sukunimeä myöten..joten mitäpä sitä turhaan vaihteleen. ;DD
- jortikka 72
jorma
- CALIGULA
tai MOSSEs
- -->....
Unelma Sirpa-Leena........ NOOOOT! ^^
- nämä mulla
Vanhempi nimi kuten Virpi on kaunis. Uusimmista pidän Ada nimestä.
- haluaisin
einari ernesti paavo uolevi
- Urpo.
Leppäsen kunniaksi tai timo t.a .
- Rännijuoppo
Jos olen nainen, Maarit, jos olen mies, niin Kristo...
- gorbatsohvi
hannu juhani
- auuu
auroora
- jooheehhaa
Olen aina ihaillut nimeä per ja sukunimeksi vaikka saukko
- Urpå tai Manne
...,
- sibbeliius
matti. Nimi ei miestä pahenna mutta vanhanen on pilannut matti nimen.
- vaihtaisin
niin Aurora. Olen aina ihaillut Aurora Karamzinia. Sen mitä hänestä historiasta tiedän. Oman tytön nimi on Anni.
- Dampyre
Vaihtaisin varmaankin nimeni Pyryksi tai Lyraksi. Lyra voisi olla parempi vaihtoehto..? Joku tavallaan erikoisempi nimi kuitenkin :) "normaalia" nimeä en ottaisi tod, vaikka tykkäänkin perussuomalais nimistä :) olen vaan niin kiintynyt erikoisiin nimiin :)
- nimi
Ottaisin nimen Milla.Sen niminen minusta olisi tullut jos äitini olisi saanut päättää..
- pimpo pussi
nimi kirjoitti:
Ottaisin nimen Milla.Sen niminen minusta olisi tullut jos äitini olisi saanut päättää..
jos olisin suomalainen olisi osama paras nimi.
- jussi nyt
Jorma on hyvä nimi!!
- yksi nimi
Naima Muisto Matilda olis hyvä
- ---------------------
Karpo.
Jeps, eli itse olen valinnut itselleni nimen, muutin nimittäin kun en pitänyt siitä mikä mulle lapsena annettiin.
- *Krista
Suvussa perinteenä että annetaan lapsille vanhempien tai muiden iäkkäämpien sukulaisten nimiä toisiksi nimiksi. Joten minä olen Krista Mirka Maarit ja pidän nimiäni yksinkertaisen kauniina.
Mutta jos olisi Pakko vaihtaa, olisin Emilia Jessica Auroora. En tiedä miksi. =)- varmastikkin
Ada Cecilia. Siinä hurmaava nimi joka varmasti ei ole kovin yleinen. Oma nimeni on Jenny ja aina ihmiset kysyvät että I:llä vai Y:llä :D
No ainakaan ei löydy suomenkielisestä kalenterista. :) - viivivaavi
Wilhelmina
Adalmina
Helmi
Elvira
Illucia
Amanda
Lumia
Annabella
Taru-sointu
Aino
Alissa
Milla
Mia
Hannele
Adelle
Tuukka
Unho
Teemu
Benjamin
Luka
Joonatan
- olisi...
Ottaisin nimen Milla.Se minusta olisi tullutkin jos äitini olisi saanut päättää... :)
- vain suinkin
uskaltaisin niin vaihtaisin nimekseni joko Nina tai Laura!!!! Ne on mun iki-suosikkeja!!
- Nina naanaa
suomenkielisistä nimistä: Irina, Anna, Emilia, Sara, Mia, Ellen, Ida
englanninkielisistä nimistä: Hannah, Sarah, Katie, Grace, Emily, Lily, Binah, Kitty
lempparit Irina ja Emily - hennaliina
Nina naanaa kirjoitti:
suomenkielisistä nimistä: Irina, Anna, Emilia, Sara, Mia, Ellen, Ida
englanninkielisistä nimistä: Hannah, Sarah, Katie, Grace, Emily, Lily, Binah, Kitty
lempparit Irina ja Emilyinga. se oli joskus muinoin roolipelinimeni ja sitä olen käyttänyt esim baareissa jos ei ole huvittanut oikeaa nimeäni kertoa.
- ......
Tykkään melkoisen tavallisista nimistä, kuten Laura, Maija, Maiju, Milla, Minttu, Virve ja Kaisa. Ehkä mieluiten olisin Laura, tosin se ei sovi sukunimeeni. :(
Miesten nimissä ei ole sellaista suosikkia, minkä niminen haluaisin olla jos olisin syntynyt kaksilahkeiseksi. Joku perusnimi, kuten Joonas, Joona, Jonne, Aki, Joni tms. - semmostah
voisin olla vaikkapa Teemu =))
- hgoephas
Voisin vaihtaa saman tien viljaan, mikä piti aluksi olla nimeni. Tai sitten Alexaan joka olisi toisesta nimestäni (Alexandra) lyhyempi versio.
Toinen uusi ihanuus on Sea! Lyhyt ja älyttömän kaunis nimi joka tarkoittaa myös merta. Lausuttaisiin tietenkin Seea.
- kahne
laura on mielestäni aina ollut kaunis nimi, samoin linda ja sofia. oma nimeni on pitkä, väliviivalla yhdistetty kaksi ihan tavallista nimeä, mutta aina ihmiset kuulevat ja jopa lukevat sen väärin. on myös rasittavaa esitellä itsensä kun on pitkä etunimi ja pitkäsukunimi. eivät myöskään ikinä mahdu mihinkään lomakkeisiin. siksi valitsisin itselleni jonkun lyhyehkön ja helpon nimen.
- miemiemiemiemiemie
Jenni, Reetta, Hellin (Mummini nimi), Miitta, Alina, Enni, Heini, Kaarina, Ria, Rauha, Kati, Leena tai Emilia. Näistä en nyt juuri osaa päättää mutta joku näistä, nää kaikki houkuttelis tällä hetkellä nyt eniten....
- cmdncjdn
Nykyinen nimeni on Antti, ja vaihtaisin mielelläni Aaroniin, sillä näytän enemmän Aaronilta, kuin Antilta.
Ehk Soja tai Sunna. Ja sukunimiki sit vaihtoon, mun sukunimi on maailman PASKIN.
- noentiiä
En vaihtais, koska tykkään olla Riina. Mutta jos ois pakko! Siis ihan pakko! hmm..täytyy miettiä mikä nimi mulle sopisi..Äh,ei mikään muu nimi! No, sanotan sitten vaikkapa Sara. Ei sekään kyl mulle sopis.
- -----
Pidän omasta nimestäni Irina. Mutta jos olisi ihan pakko vaihtaa niin olisin Frida tai Erika.
- paula95
Noo varmaan toivoisin olevani Paula, koska se on mielestäni kaunis nimi, sekä edesmenneen mummoni nimi. Jos joskus saan tyttölapsen niin hän saa nimen Paula.
- Einimimiestäpahenna
Jos olisi pakko vaihtaa niin ALICIA. Se sopisi hienosti myös mun sukunimeen...Mutta onneksi käy hyvin tämä nykyinenkin etunimi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1471111- 511102
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo73853Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44817Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55798Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54745Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54740KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32672