Veikkauksella on kyllä palautesivu johon voi antaa palautetta ja lupaavat jopa vastata. Toisin on käynyt minun kohdallani kun olen kirjoittanut toisella kotimaisella. Veikkauksella ei ole varmankaan ruotsinkielen taitoista henkilökuntaa. Toivotan Veikkauksen tapaan GUD JUL kaikille.
VEIKKAUS EI VASTAA KYSELYIHIN
vastausta odottava
3
1086
Vastaukset
- #%#
Kysy suomenkielellä kun tunnut sen osaavan.
- JacksterX
Ihan hyvä ettei hurripaskalla vastaillakaan... muuta ruottiin hyvä mies
- till mej en svara till min...
det står at oarbetare som har sosial pengar från staten har en risk at sosial tanten önskar dej gissa lotto-pengar och du har mindre pendar därför at du har vunnit lotto pengar til eget namne spelbanken. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831668- 401289
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891011Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71918- 53872
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20850- 34804
- 37789