Muka 112, hahahaaaheehheeeeh, Merkun kanssa yhteensä voi olla.
Matin äö
6
1121
Vastaukset
- sepi
älykkyysösamäärä? vitun juntti
- mjth
Matti on täys kusipää
- siis kumpi
mjth kirjoitti:
Matti on täys kusipää
Dorka vai kusipää?
- assss
joka juuri nytkin näkyy tämän nettisivun alalaidassa, on tosiaan helppo. Osa kysymyksistä on helppoja yleistietokysymyksiä, eikä mitään oikeita MENSA:n palikkatetien tasoa olevia kysymyksiä.
Itse en viitsi maksaa rahaa tuosta helposta testistä. Joskus taisin päästä vaikeimmissa palikkatesteissä n. 120 AO-pisteeseen.- Oulun Mummo
On "älykkyystestejä" ja älykkyystestejä. Anyway, elämä on laiffii, ja pelkkä äo ei takaa menestystä elämässä.
Koska keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100, puolet väestöstä on alle sen. That life.
- pakko?!
On se.Matti on käynyt koulunsa Jyväskylässä silloisella apuluokalla, koska ei olisi menestynyt tavallisella luokalla -> on siis ns. heikkolahjainen. Mervi Tapolan SUVULLA on rahaa, mutta kuin myös Matti, on hän kykenemätön huolehtimaan mm. Taloudestaan ja hänelle on suvun toimesta asetettu edunvalvoja.
...Ja näistä kahdesta ressukasta revitään juttua kaikkien iloksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1472433Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351382Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91232- 90982
- 47974
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294952Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140903- 41818
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70728Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30675