Coverbändeistä

Ronald Ray-Gun

Kun kuuntelee noita coverbändejä, niin tulee mieleen kysymys että miksi?????!!!!!
Ajatus coverbändissä soittamisessa saa lähinnä vitutuksen ja niiden kuunteleminen.
Kun puhutaan ennenkaikkea rock-bändien covereista, olen miettinyt miksi niistä puuttuu raivo ja kipinä ? Miksi
Mitä eroa "rock" ja rock ovat?
- Se että vaan soitetaan tunnetuimmat suosikkipiisit LÄPI iskelmäsoundeilla hönöttäen vai annetaanko niille jokin soittajista oma "väri" ja särmä...Mutta näin ei vaan ole.

Toinen pointtini on loppuunkulunut idea Hurriganes-coverbändeistä. Voiko tylsempää ideaa jo olla? Ihmisten huijaamista....?
Hurriganes on ja oli jokseenkin ainoa rock-bändi joka sai rockin kuulostamaan ROCKilta.
Miksi Suomessa ei muita kunnon rock n rollia soittavia ,omia biisejä soittavia bändejä ole??

Älkää ottako vittuiluna tai loukkauksena tätä vastaan. Halusin vain herättää keskustelua paikalleen junnaavassa ja ankeassa suomirock-scenessä...

3

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coverbändit

      Kyllä kansa tykkää kunnon tutuista cover klassikoista ja erityisesti livenä!
      Ganes on nykyään ganes levyllä, mutta livenä on nykyisin aika heikkoa kuulla sitä kunnon rock'n rollia!

      Keikkailtuani yli 20v on ohjelmistossa paljonkin ganesta en voi tylsyydestä sanoa ja tuskimpa taas stagelle menisin, jos ei "kolahtaisi" niin soittajaan, kuin yleisöön, mutta kaikkiahan ei voi miellyttää sanotaan.

      Toki kaikki bändit ovat erillaisia, joka hienoa ja jokainen vetelee omalla tyylillään ja taas tullaan siihen ,että kaikkia ei voi miellyttää..no siksi on paljon bändejä ja musiikkimakujakin.

      Ganesman

      • H.S.

        no, covereista ainakin rock in ganes on ihan hyvä.mäntän jätkät mänttää hurriganesia suurella sydämmellä.eikö oo ihan hyvä kun perinne jatkuu aina vaan.


    • KOOPEETEE-65

      ensinnäkin suomessa ei ole rockbändiä ganesin jälkeen missä on tyyliä,ganesissa oli tyyliä,ei ole oikein että mennään siisteissä farkuissa jopa shortseissa,ja flanelli paidoissa esiintymään tukat kammattuna ja haisten partavedelle ja deodorantille ja lipitetään yhtä kaljatölkkiä koko ilta,tämä on coverbändien virhe,mitä ei saa tehdä,kukaan ei katsele ,kuuntele bändiä jos keikka hoidetaan näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe