v:2006, 65tkm ajettu etupäästä nitinää, iskareista, pakkasten tultua, kokemusta? muuten pelittää hyvästi...
5:n etupään nitinä
4
571
Vastaukset
- äkkiä
koittaan, jos vaihtaisivat takuuseen osat. Itselläni oli sama vika ja vaihtoivat vissiin aika paljonkin osia etupäähän. Eihän se vaiva sittenkään poistunut.
Toinen ongelma oli liukuovien lukot. Lauhan kelin jälkeen kun pakastui, niin ne jäätyivät. Jos sattui saamaan oven auki, niin eipä saanut enää kiinni. Se korjattiin myös takuuseen ja sen jälkeen toimi.
Muuten kaikin puolin hyvä auto, vaikka ajankin nykyään Octavia Scout TDI:llä- täälläkin
Ihan samat vaivat. Alustan narinoita ja takaovien lukkoja rasvailtu huollossa molempina talvina...
- Vihdoinkin kunnossa
Mulla 2007 malli. Narinaa oli uutena pakkasella ja vaihtoivat jotain osia etupäähän. Sitten alkoikin tuskallisen pitkä prosessi kun alusta rupesi kolisemaan. auto oli pajalla 5 kertaa eikä mitään löytynyt. Vaihtoivat nyt loppusyksystä kallistuksen vakaajan helat uudelleen ja yllätys yllätys, auto ei kolise enää. Nyt voin vihdoinkin sanoa, että loistava auto.
- Kuitenkin tyytyväinen
Se hiukan ihmetyttää, että n.15000km ajolla 17" kesäkumeilla syönyt takarenkaat sisäreunasta vaihtokuntoon, mutta 16" talvikumit ok (ajettu myös n.15000km). On kuulemma ominaisuus johon ei voi vaikuttaa. Kulmat tarkistettiin ja ovat toleranssien sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314034- 442751
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422725- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142283- 381989
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481662Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643- 1411497