Queenia karaokena

Sammy who was low

Työporukan pikkujouluista menimme eilen Satumaahaan laulamaan karaokea. En yleensä bruukkaa karaokebaareissa käydä mutta kun listaa selasin, huomasin siellä olevan jonkinverran myös Queenia: Tie Your Mother Down, We Are The Champions, Another One Bites To Dust, Crazy Little Thing Called Love, Under Pressure, Radio Gaga, Break Free, I Want It All, Show Must Go On... ja olipa siellä jopa Killer Queen ja Bohemian Rhapsodykin.

Joku veti siellä Show Must Go Onin ennen minua ja itse päädyin vetämään CLTCL:in. Eikä silti, minulla oli ihan kivaa ja työporukallakin oli kivaa. Keikan jälkeen joku Queen-fani, jota en tuntenut, tuli vielä kiittämään.

Onko teistä kukaan laulanut koskaan Queenia karaokena missään. Mitä biisejä?

12

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Co.

      "Onko teistä kukaan laulanut koskaan Queenia karaokena missään. Mitä biisejä?"

      **********

      Muistikuvien mukaan allekirjoittanut on esittänyt ainakin "Another One Bites The Dust`ia", "Heaven for Everyone`ia" ja "WWRY:ta", sekä läheisestä Freen tuotannosta "All Right Now`ta". Yleensä pyrin kuitenkin mahdollisemman monipuoliseen valikoimaan, ettei tarvitsisi vaan yhdellä viisulla ratsastaa. Kestosuosikkien listalla ovat CCR, Carly Simon, U2, Spencer Davis Group, Suede etc.

      • ....

        ihmiset näkevät/kuulevat U2:ssa?? Kerropa mulle kun en tähän päivään mennessä ole tajunnut. Biisit monotoonista jollotusta, surkea laulaja...


      • Bad Co.
        .... kirjoitti:

        ihmiset näkevät/kuulevat U2:ssa?? Kerropa mulle kun en tähän päivään mennessä ole tajunnut. Biisit monotoonista jollotusta, surkea laulaja...

        "Mitä helvettiä ihmiset näkevät/kuulevat U2:ssa?? Kerropa mulle kun en tähän päivään mennessä ole tajunnut. Biisit monotoonista jollotusta, surkea laulaja... "

        **********

        Kyse lienee makuasioista. Tällä periaatteella sama voi kysyä jokaiselta, jotka tykkää jostain, mistä itse ei vastaavasti diggaa.


      • ....
        Bad Co. kirjoitti:

        "Mitä helvettiä ihmiset näkevät/kuulevat U2:ssa?? Kerropa mulle kun en tähän päivään mennessä ole tajunnut. Biisit monotoonista jollotusta, surkea laulaja... "

        **********

        Kyse lienee makuasioista. Tällä periaatteella sama voi kysyä jokaiselta, jotka tykkää jostain, mistä itse ei vastaavasti diggaa.

        saman biisin aina uudestaan ja uudestaan... Eri sanat vain ja hieman muunneltu kappaletta. Miten ihmiset ovatkin niin helposti huijattavissa?


      • Bad Co.
        .... kirjoitti:

        saman biisin aina uudestaan ja uudestaan... Eri sanat vain ja hieman muunneltu kappaletta. Miten ihmiset ovatkin niin helposti huijattavissa?

        "Miten ihmiset ovatkin niin helposti huijattavissa?"

        **********

        Kerropa se meille.


      • ....
        Bad Co. kirjoitti:

        "Miten ihmiset ovatkin niin helposti huijattavissa?"

        **********

        Kerropa se meille.

        U2:n biiseissä kauheasti variaatiota...? :D Vertaapa vaikka Queeniin.


      • Bad Co.
        .... kirjoitti:

        U2:n biiseissä kauheasti variaatiota...? :D Vertaapa vaikka Queeniin.

        "Onko sinusta sitten U2:n biiseissä kauheasti variaatiota...? :D Vertaapa vaikka Queeniin."

        *********

        Q:in kaltaiia kameleontteja nyt ylipäätänsä harvemmin löytyy musiikkimaailmasta. Ylipäätänsä moiset suorat vertaukset näinkin erilaisten bändien kohdalla on turhia.


    • Singer of Songs

      julkisesti laulanut Queenia karaokessa, mutta youtubesta olen katsellut karaokebiisejä. :) En kehtaisi laulella Queenia julkisesti, mutta jos minulla olisi mahtava lauluääni, niin varmasti laulaisin.

      Sopivia Queenin biisejä karaoke-versioiksi on monia. Katsellessani youtubea huomasin että "I'm Going Slightly Mad" on itse asiassa aika vaikea laulaa, vaikka se kuulostaakin niin helpolta levyltä kuunneltuna. Jos minulla olisi lauluääntä niin haluaisin esittää Innuendon karaokessa...

    • Vanha fani

      "Crazy little thing called love" moneen kertaan, ja myös ulkomailla, Miamissa lauloin sen hotellin baarissa ja kerran Lontoossa lauloin sen lähiöpubissa, myös Suomessa useamman kerran, mm. karaoken suomenmestaruuskisojen esikarsinnassa, en päässyt jatkoon.

      "Another on bites the dust" on toinen jonka olen esittänyt niin suomessa (pari kertaa) ja kerran ulkomailla, Bostonissa lauloin tämän yhdessä Faneul hallin baareista.

      "I want to break free" olen laulanut vain kerran ulkomailla, Shanghaissa jossain baarissa Hengshan roudilla.

      "Bohemian rhapsodyn" ja "Show must go on" olen laulanut suomessa molemmat kerran.

      PS. Kaikesta huolimatta en osaa laulaa pätkääkään.

    • Soul Brother

      "Keikan jälkeen joku Queen-fani, jota en tuntenut, tuli vielä kiittämään."

      Jos sulla noin komea ääni on, niin meillä ois laulajan paikka bändissä auki. :)

      Itse en karaokea juurikaan harrasta, enkä ainakaan Queenia uskaltaisi lähteä julkisesti laulamaan. Suihkuhuoneesta Bohemian Rhapsody sen sijaan kajahtaa aika usein ilmoille. ;)

      • mmmmmmm.

        "Itse en karaokea juurikaan harrasta, enkä ainakaan Queenia uskaltaisi lähteä julkisesti laulamaan."

        Hei, karaoken idea ei ole mennä vetämään parempaa versiota kuin Mercury, kukaan ei pyri siihen. Mikkiin tartutaan hauskuuden vuoksi, ei tarvitse hävetä, jos ei saa yleisöä pyörtymään. Kukaan ei vaadi sitä.

        Ymmärrän toki, ettet harrasta karaokea. Mutta tuo asenne.. Rohkeasti vain laulamaan Queenia, jos siltä tuntuu:) Mieluummin kaikki haluavat kuulla hyvää musiikkia vähän heikommin laulettuna kuin surkeaa musiikkia tasaisen varmasti.


      • Sammy who was low

        Heh, laulutyylini taitaa muistuttaa enempi kyllä Paulia kuin Freddietä. :D Enkä edes yritä tietoisesti matkia kumpaakaan vaan vetää homman täysin omalla tyylilläni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe