Mooses on puhunut !!

Erittäin hyvä,

että ärähti.

6

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko näin

      Ai jokos se kaveri on oppinut puhumaankin?

    • hävinny?

      Jos se on puhunut niin se puhuu vieläkin keskuudessamme.

    • ----+

      ..että KAIKKI presidentin valtaoikeudet pitää poistaa, kun ei itse aikanaan päässyt pressaksi pressan paikalle.
      Jos itse olisi presidentti, niin ärisisi käpälät nyrkissä vuolaasti sanan minuutissa, että presidentin valtaoikeuksia pitää LISÄTÄ, kun ei se Arkadian mäen apinalauma muuten ruodussa pysy.

      • ei riirä talvisota

        Mooseksen ennakoinnille tulevasta, lueskelin Hesarista, että melkein maailmanloppu on tulossa.


      • ei riirä talvisota kirjoitti:

        Mooseksen ennakoinnille tulevasta, lueskelin Hesarista, että melkein maailmanloppu on tulossa.

        Taitaa ennustaa sen mitä minäkin ajattelen, kaikki tuntuu odottavan ihme, toivottavasti
        Mooses on väärässä, mutta pelko on aiheellinen.


      • SEKASORTOON
        wonterghem kirjoitti:

        Taitaa ennustaa sen mitä minäkin ajattelen, kaikki tuntuu odottavan ihme, toivottavasti
        Mooses on väärässä, mutta pelko on aiheellinen.

        *Ja Kiinalaiset, jotka omistavat USA:n, siis käytännössä, varmaankin seisovat tumput suorina?
        maailman uusi rahajärjestelmä.

        kaikki maailman rahajärjestelmät vaditaan järjestettäväksui uudelleen yhtenäiseksi järjestelmäksi. vaikka dollari saavutta lujan aseman juuri ennen tulossa olevaa SUURTA romahdusta, tulee kriisi, joka vavisuttaa koko rahamaailmaa. kestää vuosia ennenkuin usko amerikan dollariin palautuu.

        uskon, että syntyy uusi rooman valtakunta. sieltä nousee maailmaan sellainen JOHTAJA, JOKA PALAUTTAA TALOUDELLISEN JÄRJESTYKSEN. hän luo epäilemättä maailmanlatuisen kävelevä luottokortti - järjestelmän.

        näkymättömät numerot piirretään otsaan ja kyynärvarteen, ja vain fotoskoopilla käyttävät kykenevät saamaan selville numerot. numerot ilmoitetaan kolmen kuuden numeron ryhmänä. TÄMÄ MERKKI VAADITAAN KAIKILTA, EIKÄ KUKAAN VOI OSTAA TAI MYYDÄ ILMAN TÄTÄ NÄKYMÄTTÖMÄSTI TATUOITUA NUMEROA. kehitetään jonkinlainen yleismaailmallinen luottojärjestelmä, ja kansakunnat voivat käyttää paljon luottoja hyväkseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe