Ari ja Remu =]

valssaaja konepajalla

Tässä vuoden kuluessahan on taivasteltu Arin suoraviivaista tapaa sanoa mielipiteensä aina kysyttäessä mitä mieltä hän on mistäkin artistista ja musiikinlajista. Sillähän on irronnut mukavasti jutun juurta iltapäivälehdistölle. Suurin älämölö nousi viime Idolsien aikana siitä, mitä mieltä hän oli mm. Remu Aaltosesta. Sekä Remu itse että suuri joukko, ilmeisesti aika nuoria kansalaisia torjui kritiikin sillä, että Remu on sentään legenda jne. Nuori polvi kun ei tiedä juurikaan mitään Hurriganesista. Näin se aika tekee tehtävänsä. =)

Itse olen Hurriganes-fani ja olen ollut myöskin Hurriganesin keikoilla sekä Albert Järvisen että Ile Kallion ollessa kitaristina. Tykkään myös Arista, ja näen että sekä Remussa ja Arissa on paljon samaa. Nyt pitää vaan todeta, että Remuun verrattuna Ari on ollut erittäin hillitty ja hyväkäytöksinen. Remulla on ollut sana hallussa, mutta kukaan ei ole tuolloin nostanut äläkkää mm. alla olevista kommenteista, vaikkakaan ip-lehdistö ei ole Remusta ollutkaan kiinnostunut muutoin kuin vankilareissujen yhteydessä.

Seuraavat Remun kommentit ovat Honey Aaltosen "Hurriganes" kirjassa:

Remu muista suomalaisista bändeistä:
"Kotimaiset bändit ovat täyttä paskaa" (Suosikissa 1975)

Remu Rockabillystä: "Jonninjoutavaa jodlausta"

Remu Eppu Normaalista: "V***u! Ne on niin paskaa, niin paskaa(...)asuu mutsin kanssa ja mutsi panee pullamössöt joka aamu ja syöttää niitä"

Remu Pelle Miljoonan "Moottoritie on kuuma"-biisistä: "Se on laulettu niin päin v***ua kuin vain voi laulaa ja se bändi soittaa niin saatanan huonosti"

Remu Dingon Neumannista: "Mikä v**un riikinkukko toi on? sulat vaan puuttuu perseestä!"

Remu Marcus Musicin tj:stä "Se on runkku(...) sitä pitäis lyödä(...).

Kannattais Remunkin lukea näitä omia lausuntojaan joskus. :D Lisäksi Aria on moitittu sanojen unohtamisista. Remukin unohti sanat levytysstudiossa ja lauloi kappaleessa Let's go rockin tonight" että "Lissun lässyn luuppi luu"

Niin että kyllä tätä tapahtuu paremmissakin muusikkopiireissä. =) Muuten, onkohan Hurriganesissa (loppuaikoina eri kokoonpanoissa) soittanut Tomi Parkkonen sukua Pete Parkkoselle? Ehkä Jone Nikula tarkoitti tätä puhuessaan "Parkkosen kuuluisasta muusikkosuvusta".

26

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusikkosuvulla

      tarkoitettiin juurikin Parkkosen veljeksiä Villeä ja Peteä, isäpappaa joka on myös rumpali ja soitellut useissa bändeissä. Voi olla että sukuun kuuluu muitakin muusikkoja, joten ei ole omena kauas puusta pudonnut;D.

      Ari ei epäonnekseen syntynyt muusikkosukuun vaan kokille ja terveydenhoitajalle, josta tuleekin hakematta mieleen, että Arin kohdalla suutarin lapsella ei ole kenkiä pitää paremmin paikkansa kuin esim. Peten kohdalla..

      • ei kai

        ari ole kokiksi tai terveydenhoitajaksi pyrkinytkään :)


      • pitääkö
        ei kai kirjoitti:

        ari ole kokiksi tai terveydenhoitajaksi pyrkinytkään :)

        taas rautalangasta vääntää?

        Elikkäs: Ari ei ilmeisesti ole ollut ruoka-aikoina kotona eikä terveydentilakaan NÄYTÄ hyvältä, ainakin jos ulkonäköä katsoo;D

        No offence, mutta siltä se mun mielestä näyttää.


      • ari näyttää
        pitääkö kirjoitti:

        taas rautalangasta vääntää?

        Elikkäs: Ari ei ilmeisesti ole ollut ruoka-aikoina kotona eikä terveydentilakaan NÄYTÄ hyvältä, ainakin jos ulkonäköä katsoo;D

        No offence, mutta siltä se mun mielestä näyttää.

        just hyvältä: http://www.amoralweb.com/

        (niinkuin koko bändi)


      • vaan minusta
        ari näyttää kirjoitti:

        just hyvältä: http://www.amoralweb.com/

        (niinkuin koko bändi)

        hoikka :)


      • laihuus
        vaan minusta kirjoitti:

        hoikka :)

        ja lapsen ulkonäkö ääni ei kovin terveeltä vaikuta, imho.


      • eipä tuo
        laihuus kirjoitti:

        ja lapsen ulkonäkö ääni ei kovin terveeltä vaikuta, imho.

        ari sen lapsemmalta näytä kuin muutkaan amoralin pojaat. nuoria, vaaleaihoisia ja hyvännäköisiä miehiä, nam. ihsbdhad.


      • muusikkoja

      • kaukaahan
        muusikkoja kirjoitti:

        Isomummo Signe kertoi näin:
        ”Signe Koivunen kertoi musikaalisuutta ilmenneen jo omassa perheessään. Isä toimi torvisoittokunnan kapellimestarina. Isosta veljessarjasta löytyivät tenori sekä mandoliinin, viulun ja haitarin taitajat.”

        http://plaza.fi/viihde/haivahdys-idols-huumaa-lahden-kaupungintalolla

        se on viskannut Koivuseen ton musikaalisuuden.


      • toi on ihan
        muusikkoja kirjoitti:

        Isomummo Signe kertoi näin:
        ”Signe Koivunen kertoi musikaalisuutta ilmenneen jo omassa perheessään. Isä toimi torvisoittokunnan kapellimestarina. Isosta veljessarjasta löytyivät tenori sekä mandoliinin, viulun ja haitarin taitajat.”

        http://plaza.fi/viihde/haivahdys-idols-huumaa-lahden-kaupungintalolla

        eri asia kuin jos perhepiirissä on muusikoita. Kait noita muusikkoja ja mustalaisia löytyy jokaisen esivanhemmista jos oikein kaivelee..;D


      • se petefani
        toi on ihan kirjoitti:

        eri asia kuin jos perhepiirissä on muusikoita. Kait noita muusikkoja ja mustalaisia löytyy jokaisen esivanhemmista jos oikein kaivelee..;D

        täällä oikein mesoo? Sulle on se idols palsta nyt vapaa, joten mene sinne!


      • valssaaja konepajalla
        muusikkoja kirjoitti:

        Isomummo Signe kertoi näin:
        ”Signe Koivunen kertoi musikaalisuutta ilmenneen jo omassa perheessään. Isä toimi torvisoittokunnan kapellimestarina. Isosta veljessarjasta löytyivät tenori sekä mandoliinin, viulun ja haitarin taitajat.”

        http://plaza.fi/viihde/haivahdys-idols-huumaa-lahden-kaupungintalolla

        En tiennytkään asiaa. Kiva oli lukea tuo lehtijuttu Arista. En muista nähneenikään enkä tiennyt Arin suvusta. Ja mummun sörsselit mainittu =)


      • ovathan
        toi on ihan kirjoitti:

        eri asia kuin jos perhepiirissä on muusikoita. Kait noita muusikkoja ja mustalaisia löytyy jokaisen esivanhemmista jos oikein kaivelee..;D

        ottolapsien huoltajatkin perhepiiriä, mutta harvoin musikaalisuus näiltä periytyy.


      • tuo oli
        ovathan kirjoitti:

        ottolapsien huoltajatkin perhepiiriä, mutta harvoin musikaalisuus näiltä periytyy.

        jo melko ilkeää.


      • nälvi Arin
        pitääkö kirjoitti:

        taas rautalangasta vääntää?

        Elikkäs: Ari ei ilmeisesti ole ollut ruoka-aikoina kotona eikä terveydentilakaan NÄYTÄ hyvältä, ainakin jos ulkonäköä katsoo;D

        No offence, mutta siltä se mun mielestä näyttää.

        terveydentilaa. Onhan sillä ainakin kunnon korvat!


    • ja täyttä asiaa

      Samaa olen itsekkin miettinyt, miksi Arin omista mielipiteistä nostetaan aina hirveä älämöly. Jokainen voi sanoa vapaasti, mitä mieltä mistäkin asiasta on. Ei siinä sen kummempaa. Eikä Remu tosiaan ole laulunlahjoiltaan ollut häävinen, tosi surkea, muut heput hoitivat laulupuolen. Alkuaikojen keikoilla sanatkin Remu keksaisi osittain sieltä sun täältä-itse joskus kertoi. Hurriganes oli kyllä 70-luvun huippu Suomessa.

      • kai niin ilmiö

        ku sillon ei mun tietääkseni ollu muit samantyyppisii. ganesit soitti suoraa rokkii ja siin ei ny kummosii sanotuksii tarwinnu. asenne oli kyl hywä ja helwetin ylimielinen mitä oon lukenu ;))


    • komppaaja palstalla

      Samaa on joskus tullut itsekin pohdiskeltua.
      Olen itsekin myös huvittuneena katsonut kommentteja ari/remu-jutusta, kuinka tietämättömiä jotkut voivat ollakaan. On se jännä, kun pitää aina joka väittelyssä vetää remu-kortti esiin, mutta siitä kun ei ole apua. Vähän kuin "pekkaa" pelaisi.

    • remu on tehnyt

      hyvääkin musiikkia toisin kuin koivunen joten hänen sanoillaan on jotain merkitystä lol olollga. ja se oli hauskaa kun ari puhui tuollaista IDOLSIN aikana AHAHA miettikää!

      • onko remun

        tekeleet hyvää musiikkia. mut toi sun teinix-lol on kyllä hyvä, pidä se :)


      • siin et ne esitti
        onko remun kirjoitti:

        tekeleet hyvää musiikkia. mut toi sun teinix-lol on kyllä hyvä, pidä se :)

        oikeenlaist musaa oikeeseen aikaan oikeel asenteel. ei se itse musa kummost oo jos sitä kuuntelee nykyään mut siihen aikaan se oli takuuwarmast kowa bändi ja siit tietty pointsit niil oli ne sit elos tai ei.


      • sopivasti..
        siin et ne esitti kirjoitti:

        oikeenlaist musaa oikeeseen aikaan oikeel asenteel. ei se itse musa kummost oo jos sitä kuuntelee nykyään mut siihen aikaan se oli takuuwarmast kowa bändi ja siit tietty pointsit niil oli ne sit elos tai ei.

        yks aattona tubeen laitetuista hurriganes vedoista Tavastialla vuonna -74, hyvä laatu videoissa=D
        http://www.youtube.com/watch?v=qSSybWrutf8


      • oli mainio kitaristi
        sopivasti.. kirjoitti:

        yks aattona tubeen laitetuista hurriganes vedoista Tavastialla vuonna -74, hyvä laatu videoissa=D
        http://www.youtube.com/watch?v=qSSybWrutf8

        ja tost röökist lisäplusat ;)))


      • en plussii
        oli mainio kitaristi kirjoitti:

        ja tost röökist lisäplusat ;)))

        kyllä jakais mutta kengistä kyllä..;))) ja hyvä kitaristi juu.


      • pläägät
        en plussii kirjoitti:

        kyllä jakais mutta kengistä kyllä..;))) ja hyvä kitaristi juu.

        tosiaan, tollasilla koroilla miesten bootseja en oo kyllä nähnyt.


    • aikakoneesta

      Nyt on 15. helmikuuta 2017, lähes kymmenen vuotta Arin Idols- voitosta, ja näin pikälle on kantanut hänen kommenttinsa, jota ei tähän päivään mennessä ole oikaistu.
      http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702152200071514_tw.shtml
      "Koivunen joutui median silmätikuksi haukuttuaan rock-legenda Remu Aaltosen taitoja rumpalina, sekä laulajana. Vierailevana tuomarina ohjelmassa piipahtanut Aaltonen kommentoi kohua Iltalehdelle maaliskuussa 2007."

      Täällä se mitä Ari oikeasti sanoi: https://muropaketti.com/dome/musiikki/haastattelut/idoli-isolla-alla-haastattelussa-idols-voittaja-ari-koivunen
      ”Koko Remu-kirjoittelu oli huvittavaa. Kehuin haastattelussa kaveria suomirockin legendaksi, mutta huomautin, että eihän hän mikään velho ole soittamaan tai laulamaan. Kommenttini oli irrotettu asiayhteydestä, ja mun kirjoitettiin haukkuneen Remua. Se ei pitänyt paikkaansa. En ole arvostellut ketään, olen vain sanonut oman mielipiteeni....”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe