Uudissana "maahanmuuttokriittinen"

Kielitieto

Moni on ihmetellyt mitä se tarkoittaa. Tuon sanahirviön todellinen merkitys on selvinnyt.

maahanmuuttokriittinen = natsi

11

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Vihervasemmisto = kaikki muut puolueet kuin Perussuomalaiset
      Roturealisti = rasisti
      Neohumanisti = rasisti
      Sairas saasta = henkilö, joka ei kannata Halla-ahoa
      Taivaan manna = Halla-ahon uloste

      • ulostetta..

        ..myydään kuulemma opetuslapsille 1000€/kg. Menekki on kuulemma kova ja hinta nousussa. Siitäkö valuutta Sisu-Suomelle?


      • Järkivasuri

        "Vihervasemmisto = kaikki muut puolueet kuin Perussuomalaiset"

        Ei vaan lähinnä sosialistit ja vihreät.
        Tosin viime aikoina keskusta ja kokoomus ovat kunnostautuneet rajojen avaamisessa humanitaariselle maahanmuutolle. Osittain olet oikeassa))

        "Roturealisti = rasisti"

        Tiedäätkö mitä rasisti OIKEASTI tarkoittaa?
        Sanaa käytetään nykyään niin tiuhaan, että sen todellista merkitystä harva edes vaivautuu selvittämään.
        "Rasisti" on nykyään kumileimasin, jolla sumeilematta lyödään leimaa jokaisen otsaan joka uskaltaa olla erimieltä.

        "Sairas saasta = henkilö, joka ei kannata Halla-ahoa"

        Ensimmäisen kerran tuon termin kuulin. Onko ihan omaa tuotantoa?

        "Taivaan manna = Halla-ahon uloste"

        Järkiporvarin kehittelemää slangia?


      • Järkiporvari
        Järkivasuri kirjoitti:

        "Vihervasemmisto = kaikki muut puolueet kuin Perussuomalaiset"

        Ei vaan lähinnä sosialistit ja vihreät.
        Tosin viime aikoina keskusta ja kokoomus ovat kunnostautuneet rajojen avaamisessa humanitaariselle maahanmuutolle. Osittain olet oikeassa))

        "Roturealisti = rasisti"

        Tiedäätkö mitä rasisti OIKEASTI tarkoittaa?
        Sanaa käytetään nykyään niin tiuhaan, että sen todellista merkitystä harva edes vaivautuu selvittämään.
        "Rasisti" on nykyään kumileimasin, jolla sumeilematta lyödään leimaa jokaisen otsaan joka uskaltaa olla erimieltä.

        "Sairas saasta = henkilö, joka ei kannata Halla-ahoa"

        Ensimmäisen kerran tuon termin kuulin. Onko ihan omaa tuotantoa?

        "Taivaan manna = Halla-ahon uloste"

        Järkiporvarin kehittelemää slangia?

        Järkivasuri = Halla-ahon paskaa mannaksi ylistävä ämmä.


    • sosiaalidemokraatit veljesp...

      mutta todellisuudessa tarkoittaa että kiintiö on täysi, pitää huolehtia omistakin eikä vaan rikollisia jotka muka pakolaisina maahamme pesiytyy...

    • Kielitieto

      Rasisti = viherpiipertäjä

    • Moni maahanmuuttaja on maahanmuuttokriitinen.

      Osa on jo 15 vuotta ollut varastossa, eläkepommin sijaan taitaa olla työvoimapommi tulossa.

      • natsin?

        Aikaisemmin siitä vain kuiskailtiin. Nyt natsit ovat astuneet röyhkeän ylpeinä julkisuuteen. Hakaristilippuja pidetään jo parvekkeiden koristuksena keskellä kaupunkia.

        Onko myös natsismi ollut varastossa, nykö sen päältä pyyhitään pölyt ja otetaan käyttöön?


      • natsin? kirjoitti:

        Aikaisemmin siitä vain kuiskailtiin. Nyt natsit ovat astuneet röyhkeän ylpeinä julkisuuteen. Hakaristilippuja pidetään jo parvekkeiden koristuksena keskellä kaupunkia.

        Onko myös natsismi ollut varastossa, nykö sen päältä pyyhitään pölyt ja otetaan käyttöön?

        ja maan, ja käytännössä ei ole mitään tarjoilla ,ei työtä ei kielen opiskelu,turhautuu siihen kun lisää ihmisiä metsästetään pitkin Inkerinmaan työttömyyteen, toimettomuuteen vaan sen takia että saadaan muutaman suomalaista työllistetty.
        Minä puhun tässä maahanmuuttajien puolesta ja te idiootit haukutte natsiksi.
        Olette itse kun lauma Gestapoja joka tuotte ihmisiä kun karjaa maahan työvoimareserviksi.


      • on syytön
        wonterghem kirjoitti:

        ja maan, ja käytännössä ei ole mitään tarjoilla ,ei työtä ei kielen opiskelu,turhautuu siihen kun lisää ihmisiä metsästetään pitkin Inkerinmaan työttömyyteen, toimettomuuteen vaan sen takia että saadaan muutaman suomalaista työllistetty.
        Minä puhun tässä maahanmuuttajien puolesta ja te idiootit haukutte natsiksi.
        Olette itse kun lauma Gestapoja joka tuotte ihmisiä kun karjaa maahan työvoimareserviksi.

        Miksi heitä kohtaan lietsotaan vihaa perussuomalaisten taholta? Perussuomalaisten kansallissosialistinen siipi on ryhtynyt oikein aktiivisesti herättämään vainohenkeä maahanmuuttajia kohtaan. Soini ei ole ollut moksiskaan heidän vihauhostaan. Hyvin lyhytnäköistä politiikkaa. Se tulee vielä kostautumaan karvaasti.


      • on syytön kirjoitti:

        Miksi heitä kohtaan lietsotaan vihaa perussuomalaisten taholta? Perussuomalaisten kansallissosialistinen siipi on ryhtynyt oikein aktiivisesti herättämään vainohenkeä maahanmuuttajia kohtaan. Soini ei ole ollut moksiskaan heidän vihauhostaan. Hyvin lyhytnäköistä politiikkaa. Se tulee vielä kostautumaan karvaasti.

        keskustelee

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe