Kuka on Lotila?

-TMM-

Kuka tai mikä on tämä lotila, josta tällä palstalla puhutaan jatkuvasti. Googletus ei tuottanut mitään Viroon viittaavaa.

Onko kenties joku suomalainen, josta ei Suomessa kukaan tiedä yhtikäs mitään mutta on Virossa jokin paraskin Suomen lähettiläs.

10

2885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

yksi suomalainen paskiainen HIV-positiivinen joka asustelee Tallinnassa ja makaa venäläisten huorien kanssa sekä on alkoholisti. Omassa katkeruudessaan se sitten haukkuu Viroa ja virolaisia sekä syyttää niitä kaiken maailman synneistä. Todellinen aivokääpiö ja paskiainen suomalainen.

• Ljonja B.

Toveri Lotilasta sen verran, että hän on todella laajalti, no todella, kuuluisa persoona pienessä piirissä. Ei mitään muuta. Hyvää joulua ja uutta vuotta teille rakkaat toverit!

• Poro Tallinnasta

Asunut pitkään (n. 15 v.) Tallinnassa. Juttuja julkaistu Suomessa mm. Talouselämässä. Viime aikoina päässyt Virossa otsikoihin Õhtulehdessä julkaistujen kirjoitusten vuoksi.

Lotilan haastattelu Õhtulehdesä:
      http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=305273&q=Lotila

• mökki kesäisin

Minusta Lotila ottaa asioita esille - joista ei juuri muualla puhuta. Hänen juttunsa on tuoreita ja ulkopuolisen näkemyksiä Viron historiasta ja taloudesta.

Eikö hän tuonut jopa sodasta & historiasta " Viron holocaust " käsitteen ja miten oli järkevämpää sopia rauha ?

• Nimetön

...ei kirjoita ilkikuriseen sävyynsä ainoastaan virolaisista. Sattumoisin asun Jyväskylässä, mistä hän on kotoisin ja taitaa vieläkin asua osaksi täällä ja osaksi Tallinnassa.

Lotila kirjoittaa säännöllisesti Suur-Jyväskylän Lehti -nimiseen ilmaisjakelulehteen (levikki n. 80 000), muttei suinkaan etelänaapureista. Häntä näyttää kiinnostavan jyväskyläläisten biletys, baarit, yökerhot, humalaiset, juntit, huono pukeutuminen,snagari-ja taksijonot, örvellys ja muu syvällinen antropologinen ja esteettinen havainnointi.

Niin että ilmeisesti hän löytää Tallinnassa vikoja tallinnalaisista ja Jyväskylässä jyväskyläläisistä.

Ihmisen itsetunnon täytyy olla hyvin heikko, jos moisesta pitää vetää herne nenään.

• Nimetön

Kirjoittanut mm. toisenlaisen matkaoppaan Uusi Tallinna, Mondo Tallinna -matkaoppaan sekä romaanin Tallinnan kuningas. Nämä nyt ainakin, opiskellut Tarton yliopistossa, sieltä 1997 Tallinnaan. Pyrkii tuomaan esille niin hyviä kuin huonojakin puolia ja varoituksen sanoja - siihen hänellä on oivalliset edellytykset kokemuksensa perusteella. Jotkut eivät Virossa hänen kirjoituksistaan pidä, koska Lotila ei silittele kenenkään päätä tai ylistä paskaa.

• temast

lugu ei peeta?

Oma robustse väljendusviisi pärast..

Kriitikat võib ju alati teha, kuid seda tuleks teha intelligentsemalt, solvamata kogu eesti rahvast. Üheski tema kirjutises pole mainitud Eesti häid pooli, nagu ta polekski neid kogenud, vaid tema kirjutised, on sellised nagu põeks ta ise mingeid komplekse.
        Igatahes uskumatu, et Eesti-Soome korrespondentide hulgas on sellise väljendusviisiga "ajakirjanik", kes tegelikult pingestab Soome-Eesti suhteid, mitte aga ei ühenda.

• veel....

_koska Lotila ei silittele kenenkään päätä tai ylistä paskaa._

Ärme nüüd teeme valget mustaks ja musta valgeks.

No ülistamist on tema kirjutistes lausa kahte laadi. Nimelt tema arvates Eestit päästavad vaid venelased ning tema poolt soovitatavad parimad raamatud on kirjutatud Backannide, Hietala ja Turttola poolt.

Siin lõik tema artiklist Päevalehes:

"Martti Turtola ja Johan Bäckmani uurimused ja Leena Hietaneni pamflett on head raamatud. Soovitan soojalt."

Halleluuja !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe