Esim itsehoidosta:
Olen käyttänyt kotona sisätiloissa vain villasukkia sillä seurauksella, että kantapääni alkoi oirehtia.Sisällä käveleminen tuntui kivuliaalta.
Luulin paljon puhutuksi luupiikiksi ja suunnittelin jo lääkärille menoa, kunnes hoksasin kokeilla crocsejani.
Nyt olen pari päivää käyttänyt niitä ja kipu on poissa.Tämä ei ole crocsien mainos:-)
Ilmeisesti jalan asento on nyt hyvä koska kipu hävisi.
Kantapään kipu
5
1236
Vastaukset
- .............
plantaarifaskiittia?Itse olen ajoittain kärsinyt samasta vaivasta,ja joskus on mennyt niin pahaksi että on joutunut syömään lääkekuurinkin.
- 68v
Kävin lukemassa terveyskirjasto.fi sivuilta ja kyllä oireet viittaavat plantaarifaskiittiin . Eli "luupiikiksi"olisi vaiva pahentunut ellen olisi hoksannut näitä iki-ihania CROCS -kenkiäni käyttää sisällä.Nämä joustavat sopivasti ja kantapää on irti lattiasta. Vaivani tuntuu hävinneen. Olen nyt riippuvainen näistä kengistä kotioloissa , ja hyvä näin.
Ei ole ihme , että on olemassa myös vuorillisia crocseja ulkokäyttöön talvella.
Työkenkinä näyttävät monet pitävän näitä. - ...................
68v kirjoitti:
Kävin lukemassa terveyskirjasto.fi sivuilta ja kyllä oireet viittaavat plantaarifaskiittiin . Eli "luupiikiksi"olisi vaiva pahentunut ellen olisi hoksannut näitä iki-ihania CROCS -kenkiäni käyttää sisällä.Nämä joustavat sopivasti ja kantapää on irti lattiasta. Vaivani tuntuu hävinneen. Olen nyt riippuvainen näistä kengistä kotioloissa , ja hyvä näin.
Ei ole ihme , että on olemassa myös vuorillisia crocseja ulkokäyttöön talvella.
Työkenkinä näyttävät monet pitävän näitä.varmaan sopivan pehmeet,ajaa saman asian kun ne erikoispohjalliset jota ton vaivan hoitoon käytetään.
- 68v
kantapäävaivaan...Mikä kuuri siihen auttaa?
Kortisonia olen kuullut pistetyn luupiikkivaivaan.
En tarvitse mitään lääkkeitä.Crocsit kotona ja hyvät "talvipiikkarit" (icebugit) lenkkeillessä .Pääkallokelilläkin lähdemme innolla lenkille joka päivä, ei tarvi välittää suuremmasti liukkaudesta.
Tietävätköhän nuoret lääkärit ohjata potilaitaan
hankkimaan oikeanlaisia jalkineita....Nyt minä ainakin osaan neuvoa muita ja juuri sen takia tänne kirjoitinkin, kun olen niin tyytyväinen. - mikäköhän auttaisi
68v kirjoitti:
kantapäävaivaan...Mikä kuuri siihen auttaa?
Kortisonia olen kuullut pistetyn luupiikkivaivaan.
En tarvitse mitään lääkkeitä.Crocsit kotona ja hyvät "talvipiikkarit" (icebugit) lenkkeillessä .Pääkallokelilläkin lähdemme innolla lenkille joka päivä, ei tarvi välittää suuremmasti liukkaudesta.
Tietävätköhän nuoret lääkärit ohjata potilaitaan
hankkimaan oikeanlaisia jalkineita....Nyt minä ainakin osaan neuvoa muita ja juuri sen takia tänne kirjoitinkin, kun olen niin tyytyväinen.minä olen saanut kortisonia kantapää kipuuni ja olen hankkinut erikoispohjalliset mutta mikään ei tunnu auttavan. olen kärsinyt kivusta kohta 9 kk, teen siivoustyötä eli koko päivän jalkojen päällä, joka askel sattuu.työpäivän päälle ei tarvi enää liikkua kun ei kykene, elämä on tosi rajoittunutta. toukokuussa viipalekuvaukseen, saas nähdä löytyyko mitään. Rtg:ssä ei löytynyt mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693