Saako kaupasta sipuleita?
Mistä Sipuleita?
5
644
Vastaukset
- Titta
Kyllä niitä on ollut pitkin syksyä meillä päin ainakin vähän joka kaupassa. Nyt ei ole kyllä enää näkynyt vähään aikaan, kun aina vain aikaistavat joulutavaroiden esille panoa; seuraavaksi varmaan jo juhannuksena.
Puutarhoilta kannattaa käydä kyselemässä myös, jollei kauppias viitsi varastosta hakea. - Paula
Ruokakaupoissakin - jopa lähi Siwassa - on syksyllä krookuksen sipuleita. Isommissa kaupoissa on parempi valikoima. Jos liikuskelet Raision tai Vantaan läheisyydessä, niin saksalaisessa Bauhaus-rautakaupassa on kivoja keskieurooppalaisia lajikkeita, joita muuten saa melko harvoin kaupoista. Puutarhoilta saa tietysti mitä vain kun tilaa ajoissa.
- Jörö
Tuolta oon tilannut.
- Titta
Niin tilailin minäkin. Viime keväänä viimeksi. Vaan enpä taida tilata enää, niin paljon meni pieleen. Oli sairauksia taimissa, sipulien joukossa mätiä, ruusuntaimissa härmää valmiiksi, vääriä lajikkeita, vääriä värejä jne. Siitä tulee loputon rumba, kun niitä virheitä alkaa korjaileen.
Tästä lähtien ostan taimet ainakin taas esim. torilta vakimyyjältä, jolloin näen heti niiden kunnon ja juuret.
Sipuleita olen kyllä ostellut marketeista yms. ihan hyvällä menestyksellä.
- Jukkis
saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422792Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492548- 352194
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482114- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361206