Saako kaupasta sipuleita?
Mistä Sipuleita?
5
619
Vastaukset
- Titta
Kyllä niitä on ollut pitkin syksyä meillä päin ainakin vähän joka kaupassa. Nyt ei ole kyllä enää näkynyt vähään aikaan, kun aina vain aikaistavat joulutavaroiden esille panoa; seuraavaksi varmaan jo juhannuksena.
Puutarhoilta kannattaa käydä kyselemässä myös, jollei kauppias viitsi varastosta hakea. - Paula
Ruokakaupoissakin - jopa lähi Siwassa - on syksyllä krookuksen sipuleita. Isommissa kaupoissa on parempi valikoima. Jos liikuskelet Raision tai Vantaan läheisyydessä, niin saksalaisessa Bauhaus-rautakaupassa on kivoja keskieurooppalaisia lajikkeita, joita muuten saa melko harvoin kaupoista. Puutarhoilta saa tietysti mitä vain kun tilaa ajoissa.
- Jörö
Tuolta oon tilannut.
- Titta
Niin tilailin minäkin. Viime keväänä viimeksi. Vaan enpä taida tilata enää, niin paljon meni pieleen. Oli sairauksia taimissa, sipulien joukossa mätiä, ruusuntaimissa härmää valmiiksi, vääriä lajikkeita, vääriä värejä jne. Siitä tulee loputon rumba, kun niitä virheitä alkaa korjaileen.
Tästä lähtien ostan taimet ainakin taas esim. torilta vakimyyjältä, jolloin näen heti niiden kunnon ja juuret.
Sipuleita olen kyllä ostellut marketeista yms. ihan hyvällä menestyksellä.
- Jukkis
saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384