Jussi saa kerrankin puhua ilman

että häntä vääristellään

27

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaa,.,.

      karkottaa peruSS:stä vanhakantaiset pois. Kohta meillä on rotupuhdas mustapaitojen peruSS! Sieg Heil!

      • Wally River

        -johon Soini kuuluu - natseja?


      • Natsiuskonto
        Wally River kirjoitti:

        -johon Soini kuuluu - natseja?

        Eturivin natsit ja Rotutohtorit olivat "hartaita" katolilaisia.

        Vatikaani avusti Natsieliitin siis sotarikollisten joukkopaossa sodan loppuaikoina.


      • Natsiuskonto kirjoitti:

        Eturivin natsit ja Rotutohtorit olivat "hartaita" katolilaisia.

        Vatikaani avusti Natsieliitin siis sotarikollisten joukkopaossa sodan loppuaikoina.

        siunasivat sekä saksan että ranskan ja usa:n joukot lutherilaiset samoin.
        Joten kirkko oli puolueeton maalisissa hommissa, kirkon tehtävä on ihmisten valmistautumista tuonpuoleiseen ainakin teoriassa.


    • järkevää puhetta

      "maalaisjärkeä",täytyy vaan ihmetellä henkilöitä jotka ovat eri mieltä ja varsinkin mustamaalaajia.

      • nyt peruSS:ää

        Ja kannatus nousee kohisten. Soini joutaa jo vaivastaloon vanhoine jorinoineen.


      • tosiaan ihme

        että vielä löytyy henkilöitä jotka eivät ole valmiita menemään sivarin johdolla Natoon!


      • puoluekokouksessa

      • pelottaa taas

      • kuiskaa
        pelottaa taas kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Gestapo

        saksalainen korvaan juutalaisen, sust tehdään saippuaa?
        Miten nämä laulunsanat voi koskea PS:sia koska on ihan selvästi kannattavat juutalaisia, Katolilaista uskontoa Soinia.


    • näyttää olevan

      Vaikuttaa kaikinpuolin kunnon tyypiltä, älykäs, sivistynyt, harkitseva...
      Uskon hänen menestyvän valitsemallaan tiellä. On kuin raikasta vettä suomalaisessa sameassa poliittisessa lätäkössä.
      Voisin lyödä veto, että tulemme näkemään hänet vielä eduskunnassa ja muissa merkittävissä yhteiskunnallisissa tehtävissä.

      • elitisti-Lipposille :

        harmaata äänestäjämassaa ei ehkä enää voikaan hallita entiseen malliin


    • Järkiporvari

      Itsehän tuo itseään vääristeli, kun kiirehti siivoamaan käikki törkeytensä pois Scriptasta vaalien myötä.

      • asevideot ovat

        kuulemma onneksi Supon ja krp:n hallussa? Kohta varmaan musta messias haetaan bunkkeristaan?


      • Järkiporvari
        asevideot ovat kirjoitti:

        kuulemma onneksi Supon ja krp:n hallussa? Kohta varmaan musta messias haetaan bunkkeristaan?

        Se on selvää että Halliksen blogin sensuroimaton versio, asevideot ja mehevät näytteet Kansallismielisten keskustelusivujen sisällöstä ovat sekä poliisilla että useilla toimittajilla. Kyllä sieltä riittää vuoltavaksi paljon tikkuja joilla Halliksen kiveksiä voi julkisesti tökkiä. Poika joutuu kovaan mediamyllytykseen.


      • mutta perästä
        Järkiporvari kirjoitti:

        Se on selvää että Halliksen blogin sensuroimaton versio, asevideot ja mehevät näytteet Kansallismielisten keskustelusivujen sisällöstä ovat sekä poliisilla että useilla toimittajilla. Kyllä sieltä riittää vuoltavaksi paljon tikkuja joilla Halliksen kiveksiä voi julkisesti tökkiä. Poika joutuu kovaan mediamyllytykseen.

        kuuluu sano torvensoittaja, punavihreelle tuhannen ja yhdenyöntarinan namusedälle.



      • Järkiporvari
        mutta perästä kirjoitti:

        kuuluu sano torvensoittaja, punavihreelle tuhannen ja yhdenyöntarinan namusedälle.

        Päin naamaa ja omalla nimellä et tuollaista uskaltaisi sanoa. Mutta rikoksia näkyy olevan kiva tehdä niin kauan kuin ei tarvitse pelätä joutuvansa vastuuseen.

        Niinhän se Halla-ahokin tykkäsi kirjoittaa nettiin kaikenlaista kun ei tajunnut että joskus joutuu vastuuseen.


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Päin naamaa ja omalla nimellä et tuollaista uskaltaisi sanoa. Mutta rikoksia näkyy olevan kiva tehdä niin kauan kuin ei tarvitse pelätä joutuvansa vastuuseen.

        Niinhän se Halla-ahokin tykkäsi kirjoittaa nettiin kaikenlaista kun ei tajunnut että joskus joutuu vastuuseen.

        olla länsimaa, länsimaissa olaan syytön kunnes toisin todistetaan, jos tuollaisia järkiporvareita on vielä paljon jäljellä, ei ole mitään asia natoon, se on vain kolkuttava IVY:n ovi.


      • Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

        olla länsimaa, länsimaissa olaan syytön kunnes toisin todistetaan, jos tuollaisia järkiporvareita on vielä paljon jäljellä, ei ole mitään asia natoon, se on vain kolkuttava IVY:n ovi.

        Sinä Wonterghem et nyt joko ymmärrä suomea tai sitten sinä et ymmärrä oikeustiedettä. Minä selittää niin yksinkertainen ja helppo suomi, niin että myös vähäinen järki ymmärtää.

        Ensin tehdä tutkintapyyntö. Sitten poliisi tutkia, onko syytä epäillä, että rikos. Jos on syytä epäillä, poliisi tehdä rikostutkinta. Poliisi tutkia, poliisi ottaa selvä asiat, poliisi kerätä johtolanka, monta johtolanka, poliisi kerätä todiste, monta paljon todiste.

        Jos sitten vielä syytä epäillä, poliisi ottaa yhteys yleinen syyttäjä. Yleinen syyttäjä päättää, olla syytä aloittaa oikeuskäsittely. Sitten haastaa rikos oikeus. Sitten oikeus tutkia todiste, oikeus tutkia johtolanka, oikeus tutkia ja keskustella, oikeus harkita. Sitten jos oikeus päättää, oikeus tuomita rikollinen, tulla vankila, tulla sakko.

        Tämä olla Suomi oikeus, tämä olla länsi oikeus, Suomi olla länsi. Sinä Wonterghem kertoa valhe, kun sinä väittää, että Suomi ei olla länsimainen oikeus.

        Minä olla se mieli, että sinä hyvin paha, hyvin epärehellinen mies, joka kertoa valhe, millainen olla Suomi oikeusjärjestys. Minä olla se mieli, että sinä olla epätoivottu, vihamielinen maahanmuuttaja. Minä olla se mieli, että sinä mamuttaa ja mokuttaa minun isänmaa. Minä toivoa, että poliisi ottaa pyssy ja poliisi ajaa sinä mamu-moku pois minun isänmaa.


    • ja puuttunut siihen

      kuinka homot ehdottelevat saastaisia ehdotuksiaan tavallisille miehille. Olisi todellakin tosi ahdistavaa jos joku homo tulisi jotain ehdotteleen

      • Hallis on

      • tunnistanee

        se on kyllä niin.Toisaalta,mikäli lähettelee homoeroottisia singnaaleja ympäriinsä olematta täyshomo,niin onko se sitten bi?


      • oraaliseksissä?

        Onko julistettu synniksi?


      • oraaliseksissä? kirjoitti:

        Onko julistettu synniksi?

        Katolisen kirkon mukaan ainoastaan lähetyssaarnaaja asento on sallittu, ja yhdynnän tarkoitus on hedelmöityminen, huvin vuoksi siihen ei pidä ryhtyä.
        En tiede onko lutherilaisissa yhtä tarkat ohjeet, ehkä joka teologi voisi valaista .


      • nekin veteraanit
        wonterghem kirjoitti:

        Katolisen kirkon mukaan ainoastaan lähetyssaarnaaja asento on sallittu, ja yhdynnän tarkoitus on hedelmöityminen, huvin vuoksi siihen ei pidä ryhtyä.
        En tiede onko lutherilaisissa yhtä tarkat ohjeet, ehkä joka teologi voisi valaista .

        , jotka lähtivät rintamalle menettämään aivonsa, kuten muutama päivä sitten sotaveteraaneja hävyttömästi pilkkasit! Oletko edes hävennyt kirjoitustasi? Kunnon persuna, et varmaan!!!


      • nekin veteraanit kirjoitti:

        , jotka lähtivät rintamalle menettämään aivonsa, kuten muutama päivä sitten sotaveteraaneja hävyttömästi pilkkasit! Oletko edes hävennyt kirjoitustasi? Kunnon persuna, et varmaan!!!

        tietysti, taisin esittää pahoittelut isällesi, mutta sinut taisin lähettää miinantallaajaksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe