Kädeltä

kyseltiin

tuossa aiemmin, että miksi kokoomusedustajat vaiennettiin budjettiäänestyksissä hiljaisiksi. Onko Käden mielestä rehtiä politiikkaa? Noinko Suomea rakennetaan vastuullisesti? Vastaa Käde vastaa!

31

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvinkeittäjä

      Ei Käde noin vaikeista asioista pysty mitään sanomaan.
      Käden kyvyt riittävät kirjelmiin Helsingin kouluvirastolle, ettei sianlihaa käytettäisi raaka-aineena kouluruokailussa.

      • joku kahvinkeittäjä

        arvostelee ketään, kun itsestään ei ole kuin tiputtamaan saludoa. Jos horomobiilin emännyys on jokin merkki jostain, niin melkoisen kevyttä on.

        KÄDE sentää osaa ja uskaltaa esittää asioita ja aatoksiaan oikeilla arvoilla, eikä sorru tuollaiseen lapsellisuuteen, kuten kahvinkeittäjä.

        Mutta KÄDEä arvostetaan, toisin kuin kps.n alinta kastia.


      • Edäk
        joku kahvinkeittäjä kirjoitti:

        arvostelee ketään, kun itsestään ei ole kuin tiputtamaan saludoa. Jos horomobiilin emännyys on jokin merkki jostain, niin melkoisen kevyttä on.

        KÄDE sentää osaa ja uskaltaa esittää asioita ja aatoksiaan oikeilla arvoilla, eikä sorru tuollaiseen lapsellisuuteen, kuten kahvinkeittäjä.

        Mutta KÄDEä arvostetaan, toisin kuin kps.n alinta kastia.

        horomobiiliemännyyteen kps puheenjohtajiston toimesta pillun nuolu&runkkauskursseilla vai mistä on kysymys?
        Poliittisella rintamalla kovin köykäiseltä vaikuttaa tuo kps anti.Pillun nuoluopen ja eturauhastreenarin ainoa näkyvä anti oli Soinin valvonnassa nostaa Natsiteema ja Halla-aholaisuus Puolueen ykkösteemaksi..

        kps:n ylintä poliittista osaamista?

        On aivan eri asia tuntea itsensä tärkeäksi esiintymällä selvästi päihtyneenä julkisissa vaalitilaisuuksissa ja leikkimällä pahnoilla pyörivää Sikaa paikallisostarin baarikierroksella.
        Poliittista imagoa kohentaa kummasti myös tuoppeihin oksentelu Aapelin baarissa.

        Toistaitoisuus politiikan teossa näkyy ja kuuluu...


      • ei-lautamies
        Edäk kirjoitti:

        horomobiiliemännyyteen kps puheenjohtajiston toimesta pillun nuolu&runkkauskursseilla vai mistä on kysymys?
        Poliittisella rintamalla kovin köykäiseltä vaikuttaa tuo kps anti.Pillun nuoluopen ja eturauhastreenarin ainoa näkyvä anti oli Soinin valvonnassa nostaa Natsiteema ja Halla-aholaisuus Puolueen ykkösteemaksi..

        kps:n ylintä poliittista osaamista?

        On aivan eri asia tuntea itsensä tärkeäksi esiintymällä selvästi päihtyneenä julkisissa vaalitilaisuuksissa ja leikkimällä pahnoilla pyörivää Sikaa paikallisostarin baarikierroksella.
        Poliittista imagoa kohentaa kummasti myös tuoppeihin oksentelu Aapelin baarissa.

        Toistaitoisuus politiikan teossa näkyy ja kuuluu...

        kunnianloukkauksen raja on ylitetty.
        kokkareissa järki-ihmisiä kun antoivat kenkää lautamiehen pestistä


      • ja kenelle kenkää
        ei-lautamies kirjoitti:

        kunnianloukkauksen raja on ylitetty.
        kokkareissa järki-ihmisiä kun antoivat kenkää lautamiehen pestistä

        ja mistä, oletko joten huuhaa vai? Huomaa ettei sulla ainakaan mitään pienintäkään yleistiedon poikasta ole hallussa, sillä jos lautamiehen toimesta joutuu eroamaan, niin iihen vaikuttaa ihan eri tahot kuin puolueet. Tyhmä on tyhmä, ja se siitä.


      • tiedän minäkin
        ja kenelle kenkää kirjoitti:

        ja mistä, oletko joten huuhaa vai? Huomaa ettei sulla ainakaan mitään pienintäkään yleistiedon poikasta ole hallussa, sillä jos lautamiehen toimesta joutuu eroamaan, niin iihen vaikuttaa ihan eri tahot kuin puolueet. Tyhmä on tyhmä, ja se siitä.

        Kuka sitten Kähärän erotti lautamiehen toimesta.
        poliittisin perustein hänet siihen toimeen valittiin.Tony Halme järjesti vaalityöntekijälleen sen paikan. Piti joku palkinto järjestää kädelle,lautakuntapaikkaa ei noin tomppelille voinut antaa.
        Kokoomus ei antanut mitään, koska siellä on paljon viisaampia ihmisiä kuin tämä työtön autokuski.


      • eroittanut ketään
        tiedän minäkin kirjoitti:

        Kuka sitten Kähärän erotti lautamiehen toimesta.
        poliittisin perustein hänet siihen toimeen valittiin.Tony Halme järjesti vaalityöntekijälleen sen paikan. Piti joku palkinto järjestää kädelle,lautakuntapaikkaa ei noin tomppelille voinut antaa.
        Kokoomus ei antanut mitään, koska siellä on paljon viisaampia ihmisiä kuin tämä työtön autokuski.

        eikä mistään. lautamiesten toimintakausi päättyy maaliskuussa 2009, joten se siitä eroittamisesta. Miksi tyhmyyttään pitää julkisesti julistaa ja vielä sanoa, että "jotain tiedän minäkin" Kun et mitään tiedä, niin älä hölötä kuin leuaton marakatti.


      • meni muille.
        eroittanut ketään kirjoitti:

        eikä mistään. lautamiesten toimintakausi päättyy maaliskuussa 2009, joten se siitä eroittamisesta. Miksi tyhmyyttään pitää julkisesti julistaa ja vielä sanoa, että "jotain tiedän minäkin" Kun et mitään tiedä, niin älä hölötä kuin leuaton marakatti.

        Tiedän, että lautamiespaikat jaetaan uudestaan puolueitten mahdollisten muuttuneiden voimasuhteitten.Perussuomalaiset saavat moninkertaisen lisäyksen lautamiespaikkoihin.
        Tomppeli-ari ei enää ole lautamies sen jälkeen.
        Kokoomuskaan ei anna nuin tyhmälle arille mitään paikkaa.


      • taitaa muuttua
        meni muille. kirjoitti:

        Tiedän, että lautamiespaikat jaetaan uudestaan puolueitten mahdollisten muuttuneiden voimasuhteitten.Perussuomalaiset saavat moninkertaisen lisäyksen lautamiespaikkoihin.
        Tomppeli-ari ei enää ole lautamies sen jälkeen.
        Kokoomuskaan ei anna nuin tyhmälle arille mitään paikkaa.

        vähentyviksi paikoiksi, sillä lautamiesten määrä supistuu huomattavasti vuoden 2009 alusta. Istuntojen määräkin putoaa puoleen tai jopa alle, sillä Lautamies kokoonpanoa tarvitaan enään jutuissa, joista on mahdollisesti sanktioina 2 vuotta vankeutta. Nuo rihkamaistunnot jää lautamiejhiltä kokonaan pois. Joten suuria odotuksia, ei kannata kenenkään odottaa. Muistakaa kuitenkin, että eturauhasen rusnaaminen istuntosalissa ei ole suotavaa.


      • sen tieteenkantitaatti
        taitaa muuttua kirjoitti:

        vähentyviksi paikoiksi, sillä lautamiesten määrä supistuu huomattavasti vuoden 2009 alusta. Istuntojen määräkin putoaa puoleen tai jopa alle, sillä Lautamies kokoonpanoa tarvitaan enään jutuissa, joista on mahdollisesti sanktioina 2 vuotta vankeutta. Nuo rihkamaistunnot jää lautamiejhiltä kokonaan pois. Joten suuria odotuksia, ei kannata kenenkään odottaa. Muistakaa kuitenkin, että eturauhasen rusnaaminen istuntosalissa ei ole suotavaa.

        Jos Kokoomus saanut aikaan tämän lautamiesjärjestelmän supistuksen, kiitos Kokoomukselle.
        Saman tien olisi voinut lopettaa kokonaan lautamiesjärjestelmän.
        Olli Sademies, politiikkona ja poliisina oli aivan oikeassa, kun hän kerran totesi lautamiehistä " ne ovat puolueitten pahnanpohjimmaisia"
        Puolueissa on paljon vaalimainosten jakajia ym. ja innokkaimpia pitää jollain tapaa palkita. Silloin kun henkiset kyvyt ei riitä esimerkiksi lautakuntatyöhön niin annetaan hänelle lautamiehen virka.
        Näin esimerkiksi politiikassa häärännyt Kähärästä tuli lautamies.


      • miksi sinä et
        sen tieteenkantitaatti kirjoitti:

        Jos Kokoomus saanut aikaan tämän lautamiesjärjestelmän supistuksen, kiitos Kokoomukselle.
        Saman tien olisi voinut lopettaa kokonaan lautamiesjärjestelmän.
        Olli Sademies, politiikkona ja poliisina oli aivan oikeassa, kun hän kerran totesi lautamiehistä " ne ovat puolueitten pahnanpohjimmaisia"
        Puolueissa on paljon vaalimainosten jakajia ym. ja innokkaimpia pitää jollain tapaa palkita. Silloin kun henkiset kyvyt ei riitä esimerkiksi lautakuntatyöhön niin annetaan hänelle lautamiehen virka.
        Näin esimerkiksi politiikassa häärännyt Kähärästä tuli lautamies.

        suuressa viisaudessasi ole missään, et lautakunnissa, et lautamiehenä, et missään. Miten noin viisas mies on kaiken ulkopuolella ja täysin tuntemattomana pimeydessä vaeltamassa. Sinä taidat kuulua tuon kahvinkeittäjän kanssa samaan kastiin, eli olette täysin kastittomia. Eihän teistä edes puhuta, toisin kuin tuosta Kähärästä johon sinäkin tunnet suurta intohimoa puheissasi.


      • mitään arvoa
        sen tieteenkantitaatti kirjoitti:

        Jos Kokoomus saanut aikaan tämän lautamiesjärjestelmän supistuksen, kiitos Kokoomukselle.
        Saman tien olisi voinut lopettaa kokonaan lautamiesjärjestelmän.
        Olli Sademies, politiikkona ja poliisina oli aivan oikeassa, kun hän kerran totesi lautamiehistä " ne ovat puolueitten pahnanpohjimmaisia"
        Puolueissa on paljon vaalimainosten jakajia ym. ja innokkaimpia pitää jollain tapaa palkita. Silloin kun henkiset kyvyt ei riitä esimerkiksi lautakuntatyöhön niin annetaan hänelle lautamiehen virka.
        Näin esimerkiksi politiikassa häärännyt Kähärästä tuli lautamies.

        sillä oli ei ole edes pahnanpohjimmaisena, ja sai piirihallituksestakin kenkää. Siis SAI kenkää.
        Ollin valtuustotyöskentelykin loi enemmän hymyilyä, kuin mitään muuta aikaiseksi.


    • Hän näkee maailma linja-auton tuulilasista, joka on melkoisen laaja.
      Minulla on vain Fiati ,on kun katselisi avaimen reiästä

      • avarakatseinen, oikeudenmuk...

        sekä hyvin jäsentelevä kannanottaja. Siinä on monelle oppimista, miten asioihin oikein suhtaudutaan. Valehteluun KÄDE ei sorru, kuten tässäkin ketjussa eräät.


      • Järkiporvari
        avarakatseinen, oikeudenmuk... kirjoitti:

        sekä hyvin jäsentelevä kannanottaja. Siinä on monelle oppimista, miten asioihin oikein suhtaudutaan. Valehteluun KÄDE ei sorru, kuten tässäkin ketjussa eräät.

        Käsi ylös kaikki jotka haluaisivat KÄDEn opastamaan perussuomalaisia KÄDEstä pitäen! Minun käteni on jo ylhäällä! Käde siivoaa sotkut ja nostaa puolueen suosta.


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Käsi ylös kaikki jotka haluaisivat KÄDEn opastamaan perussuomalaisia KÄDEstä pitäen! Minun käteni on jo ylhäällä! Käde siivoaa sotkut ja nostaa puolueen suosta.

        Parempi kokoomuksessa, vihreiden, perussuomalaisten ja kokoomuksen kannatus on nousut Käden ovelan siirron jälkeen, on vuorenvarma että kaikkien kannatus laskee jos Käde siirtyy takaisin perussuomalaisiin, käsittääkseni hän on kaikille hyödyksi kunhan vain ymmärtää pysyä kokoomuksessa.


      • pitkäaikainen seuraaja.
        wonterghem kirjoitti:

        Parempi kokoomuksessa, vihreiden, perussuomalaisten ja kokoomuksen kannatus on nousut Käden ovelan siirron jälkeen, on vuorenvarma että kaikkien kannatus laskee jos Käde siirtyy takaisin perussuomalaisiin, käsittääkseni hän on kaikille hyödyksi kunhan vain ymmärtää pysyä kokoomuksessa.

        Toivon täydellä sydämellä, että Käde olisi löytänyt
        lopullisesti poliittisen kodin Kokoomuksesta, vähän sitäkin epäilen tuntien Käden levottoman luonteen.
        Kädellä on kunnianhimoa jonka tyydyttämiseen kouluttamattomalla ja varattomalla maalta muuttaneella miehellä ei ole Helsingin Kokoomuksessa mahdollisuuksia.
        Sitä kyllä ihmettelen, miten tämä Kähärä, monine nimimerkkeineen (mm.järkiporvari jne.)viihtyy Persupalstalla paremmin kokoomuksen palstalla.


      • olisi hyvä ottaa
        pitkäaikainen seuraaja. kirjoitti:

        Toivon täydellä sydämellä, että Käde olisi löytänyt
        lopullisesti poliittisen kodin Kokoomuksesta, vähän sitäkin epäilen tuntien Käden levottoman luonteen.
        Kädellä on kunnianhimoa jonka tyydyttämiseen kouluttamattomalla ja varattomalla maalta muuttaneella miehellä ei ole Helsingin Kokoomuksessa mahdollisuuksia.
        Sitä kyllä ihmettelen, miten tämä Kähärä, monine nimimerkkeineen (mm.järkiporvari jne.)viihtyy Persupalstalla paremmin kokoomuksen palstalla.

        ne sinikeltaiset peruslasit silmiltään, ja huomata tosiasiat. KÄDE ei suinkaan ole järkiporvari, vaikka järkiporvari osaakin arvostaa älykkään miehen aatoksia, toisin kuin sumussa elävät persut. Toisekseen KÄDE ei ole maalta vaan keskisuuresta kaupungista, tai itseasiassa helsinkiin paluumuuttanut helsinkiläinen. Toisin kuin akateeminen työtön Halla-aho joka yhteiskunnan varoilla rusnaa kellarissa sanakirja käännöstä, KÄDE tekee tuottavaa työtä.

        Ja ei, minä en ole sitten KÄDE mutta oikeasti hänet tunteva, ja taustat tietävä.


      • sama eli edellinen
        olisi hyvä ottaa kirjoitti:

        ne sinikeltaiset peruslasit silmiltään, ja huomata tosiasiat. KÄDE ei suinkaan ole järkiporvari, vaikka järkiporvari osaakin arvostaa älykkään miehen aatoksia, toisin kuin sumussa elävät persut. Toisekseen KÄDE ei ole maalta vaan keskisuuresta kaupungista, tai itseasiassa helsinkiin paluumuuttanut helsinkiläinen. Toisin kuin akateeminen työtön Halla-aho joka yhteiskunnan varoilla rusnaa kellarissa sanakirja käännöstä, KÄDE tekee tuottavaa työtä.

        Ja ei, minä en ole sitten KÄDE mutta oikeasti hänet tunteva, ja taustat tietävä.

        Hauska mies tuo käde "minä en ole minä"


    • uusio porvari

      budjettiäänestyksessä ja ketkä vaiennettiin, sillä ainakaan minä en ole huomannut moista, vai onko kyse tyypillisesti oppositio leukailusta?

      • että,,,

        kokoomuspuolue kielsi omia edustajiaan puolustamasta omia budjettialoitteita. siis edustajien piti äänestää itseänsä vastaan tai olla pois äänestyksestä. eikö tää ole moraalitonta äänestäjiä kohtaan. vai onko? tätä tiedustellaan kädeltä, jonka mielestä kokoomus on vastuullinen puolue.


      • uusio porvari
        että,,, kirjoitti:

        kokoomuspuolue kielsi omia edustajiaan puolustamasta omia budjettialoitteita. siis edustajien piti äänestää itseänsä vastaan tai olla pois äänestyksestä. eikö tää ole moraalitonta äänestäjiä kohtaan. vai onko? tätä tiedustellaan kädeltä, jonka mielestä kokoomus on vastuullinen puolue.

        että miten tuo kieltäminen konkreettisesti ilmeni ja mitä omia esityksiä tai budjettialoitteita, oli kyseessä. Ainut jonka huomasin äänestän itseään vastaa oli Mauri Pekkarinen, mutta hänkin syystä että kokonaisuuden kannalta niin oli parempi.


      • täysin
        uusio porvari kirjoitti:

        että miten tuo kieltäminen konkreettisesti ilmeni ja mitä omia esityksiä tai budjettialoitteita, oli kyseessä. Ainut jonka huomasin äänestän itseään vastaa oli Mauri Pekkarinen, mutta hänkin syystä että kokonaisuuden kannalta niin oli parempi.

        ulkona tästä keskustelusta. Et ole näköjään edes lukenut sanomalehtiä.


      • uusio porvari
        täysin kirjoitti:

        ulkona tästä keskustelusta. Et ole näköjään edes lukenut sanomalehtiä.

        koska en ole ollut median piirissä viimeiseen 3 viikkoon ja vanhoja lehtiä ei tule säästettyä ja läpikäytyä. onko se niin vaikeaa vastata asiallisesti, vai eikö vastausta ole sittenkään mitä esittää. Eli onko kyse sittenkin oppositio leukailusta, ilman totuutta.


    • En kyllä löytänyt tuolta aiikaisemmin esitettyä kysymystä, joten vastaan tähän. Vaikeaa on antaa tyhjentävää vastausta kenenkään äänestyskäyttäytymisestä budjettikäsittelyn yhteydessä, kun sitä ei ole joutanut juuri seuraamaan.

      Mistään vaientamisesta tuskin kuitenkaan on kyse, vaan lähinnä kokonaisuuksien priorisoinneista, eli yhteisvaikutukseltaan tärkeät esitykset ohittaa luonnollisesti, yksittäiset intressiesitykset.

      Kokonaisuudet ovat nimenomaan sitä vastuullisuutta, johon jokaisen on suotavaa sitoutua. sillä millekkään sooloilulle ei ole tilaa, varsinkaan tälläisinä aikoina jolloin maailmantalouden ongelmat, vaikuttavat suomenkin yhteiskunnan pysyvyyteen.

      Suomea rakennetaan yhteisillä panostuksilla, ja sitoutumisella työhön tulevaisuuden eteen. Millään yksittäisillä intomielisillä ja mihinkään vaikuttamattomilla esityksillä, ei saada aikaiseksi sitä vakautta, mitä suomineito juuri nyt tarvitsee.

      Rehtiä politiikkaa on nimenomaan vaatia tekijöitä yhteisen tavoitteen taakse, tavoitteen joka kuitenkin on pakonsanelemaa ja kaikkien edunmukaista ja tavoiteltavaa.

      • tuli vastausta

        ketjunaloittajalle sekä tietty kaikkien omalle, ja suositulle kahvinkeittäjälle. Tasoero näkyi heti, ensimmäisestä virkkeestä.


      • uusio porvari

        juuri noin pitää ajatellakkin . Työllä tehdään tulevaisuus ei odotuksilla.


      • vaan ihmettelee
        uusio porvari kirjoitti:

        juuri noin pitää ajatellakkin . Työllä tehdään tulevaisuus ei odotuksilla.

        Miksi tuo käde on kaikkien kanssa riidoissa.Johtuukohan se siitä, ettei kukaan ole moneen vuoteen pitänyt sitä hyvänä.


      • varmaan huomannut
        vaan ihmettelee kirjoitti:

        Miksi tuo käde on kaikkien kanssa riidoissa.Johtuukohan se siitä, ettei kukaan ole moneen vuoteen pitänyt sitä hyvänä.

        että pieni tai pienet ihmiset on riidoissa KÄDEn kanssa, eikä päinvastoin. KÄDE ei ole syyllistynyt moiseen alhaisuuteen, kuin mitä esim. kahvinkeittäjä, tai sen tieteen kantitaatti. KÄDE perustelee asiansa, mutta pienet ihmiset ei.

        KÄDE on kyllä paapomisen kohde, mutta ei horojen tai juoppojen yh-äippien taholta.


      • Järkiporvari

        Kun nuo natsit aikanaan tuhoavat Perussuomalaiset niin otatko sinä Käde jäänteet käsiisi ja teetkö niistä oikean puolueen?

        Meitä on täällä monia jotka mielellään näkisimme sinut oman puolueesi puheenjohtajana toimimassa Isänmaan hyväksi.


    • joten tyydyttikö

      se sinun tiedontarvettasi vai oliko jopa liian asiallista tekstiä, teille törkyläisille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe