Mielenkiinnosta millaisia uudehkoja possuja Oulussa pöyrii?
Itse bongannut uudehkon 911 carrera 4s.n ja muutamia "citymaastureita" :)
Oulun Porschet?
5
1221
Vastaukset
- urheiluautotapaamisiin
Meillä on rajana että koneessa pitää olla se vähintään 400 hv ja 5 litraa, siksi treffataan aina Ferrarien, Corvettejen ja Lambojen kanssa ihan muualla kuin missä volkkaristit tapaa toisensa. Voivat sitten vaihdella porssejensa ja kupliensa välillä osia toverihengessä.
- Petrilentoperämies
Jaa, eipä taida lamboja Oulussa ainakaan pyöriä :D
Ja onko tuo Corvette sun unelmien täyttymys?
Eipä siinä, tuskin joku 200kiloa maksavalla turbo possulla ajava kateellinen sulle olisi :) - ksdjgjsgj
Petrilentoperämies kirjoitti:
Jaa, eipä taida lamboja Oulussa ainakaan pyöriä :D
Ja onko tuo Corvette sun unelmien täyttymys?
Eipä siinä, tuskin joku 200kiloa maksavalla turbo possulla ajava kateellinen sulle olisi :)Kyllä oulussa ainakin yks lambo gallardo on. Siihen taitaa tosin jäädä.
Miten jotkut jaksaa kokoajan vikistä "ferrarissa ja lambossa on sen ja sen verran tehoo ja kone on bllablaa litraa"
Porsche on aika eri tyylinen auto on kun vaikka ferrarit.
Tuskin ykskään noista porschen haukkujista on koskaan ajanut porschella
- teuvvvvo
onkos porsche cayanneita paljon näkynyt oulussa....?
- bongari....
Yks Corolla näky tänään tietomaan lähellä. Harmaa, 90 hp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1222052
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671389
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233