Jeep Grand Cherokee

ajo-ominaisuudet?

Moi

Millaiset on ajo-ominaisuudet jepissä?

Mitä kuluttaa? 5.2 5.9 ja onkotuo 4.7 uusin kasin kone?

Millä kobeella noista voimallain ja järkevin?

6

4033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeep GC 4,7

Itellä vm 2000 4,7v8. Kone on powertechin valmistama. Nyt 150tkm mittarissa, eikä moottorissa vielä kertaakaan mitään ongelmia. Tarvinnee koputtaa puuta...
      Kulutus seka-ajossa noin 15, matka-ajossa(moottori- maantietä) 12 litraa satasella.

• Zampa

Muutaman viikon kakkosautona myös GC 4.7 vm.2000 171tkm ajettu ja kulutus vastaava kuin edellisellä..

• ihan karmeat

Jousitus on lähtökohtaisesti tehty täysin päin persettä ja pompottaa kuin ajaisi sillä ikivanhalla Suzukin metrin mittaisella maasturilla... nyökkii kuin sammuva kossupullolla. En tiedä miten tämän korjaisi, mutta siihen löytyi lääke, että se ei koskaan mene metriäkään suoraan. Kun asennat taakse sieltä puuttuvan kallistuksenvaimentimen (ja ehkä laitat eteen paksumman) niin auto muuttuu täysin erilaiseksi ajaa. Minulla 2004 GCV8 ja nyt sillä uskaltaa jo ajaa yli 50km/h.

• wäsäilijä

Taas on joltakin lääkitys unohtunut,onneksi ei lähtenyt vauvoja puukottamaan.
        Yksi positiivisimpia yllätyksiä on ollut GC-mallien käytös liukkaalla ja ääritilanteissa.Ohjauksen keskialueen fiilis ei aina ole parhaasta päästä,mutta rengasvalinta näyttelee siinä suurta osaa;kannattaa unohtaa isot vanteet ja matalat profiilit Suomen urateillä.Maastoautossahan yli 16-tuumainen vannehan ei kerro mitään hyvää kuljettaja-omistajan asiantuntemuksesta.Paitsi jos se on 16.5....
        Alustan puslat ovat hieman tavallisuudesta poikkeavat,joten niiden kunto on hyvä pitää kohdillaan jotta hyvä tilanne säilyisi.
        Loppu auto sitten on asia erikseen ja vaatii sisua ja lehmän hermoja.Ja taitoa sekä työkaluja.Ylimääräinen rahakaan ei haittaa.Pitkäpinnainen vaimo on tärkeä.Ja talli on pakko olla.Ja mielellään Chevy kakkosautona että pääsee hakemaan varaosia.Arvatkaa mistä tiedän mitä puhun.Kokemuksesta.

• Opara

Höpönpöppöö...ooks venäjältä käyny tuon koslas ostamassa ? Tarkista ettei oo Nivan alusta ;-)

itellä kolmas Grand Cherokee menossa..uusin kiikarissa

• Opara
        Opara kirjoitti:

Höpönpöppöö...ooks venäjältä käyny tuon koslas ostamassa ? Tarkista ettei oo Nivan alusta ;-)

itellä kolmas Grand Cherokee menossa..uusin kiikarissa

Siis mun viesti oli tuolle "ajo-ominaisuudet" henkilölle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe