Mitäköhän taas maikkarilla on taas sekoiltu.
Torstaina tulee Star Wars Episodi III - Sithin kosto. OK, ihan hyvä. Mutta sitten perjantaina Star Wars Episodi II - Kloonien hyökkäys.
Ei voi ymmärtää.
Star Wars järjestys
5
403
Vastaukset
- töllääjä
Lähettävät aivan satunnaisessa järjestyksessä.
- ksjfklsjeflk
Ei Bondien järjestyksellä ole oikeastaan väliä, niissä kun juoni ei ole jatkuva. Nyt muuten ensimmäistä kertaa suomalaisella kanavalla (no, maikkarihan on kyllä ruotsalainen) Bondit näytetään laajakuvamuodossa, että ei se aivan turha esitys ole.
Tuota Star Wars -elokuvien esitysjärjestystä en ymmärrä minäkään.
- äänistä kiinni..
III saanut vissiin enemmän ääniä kuin II?
- sen...
täytyy olla. Ei ruotsalaiset osaa ajatella niin pitkälle, että olisivat vaihtaneet paikkaa.
Nyt täytyy nauhoittaa molemmat ja katsoa ne sitten oikeassa järjestyksessä. :)
Ehtisin tehdä aiheesta itsekin kysymyksen tuonne -elokuvat/star wars-osioon. Eli AIVAN samaa itse tässä hämmentyneenä ihmettelen. Ja tosiaan tammikuussa joskus tulee episodi 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708