Mitäköhän taas maikkarilla on taas sekoiltu.
Torstaina tulee Star Wars Episodi III - Sithin kosto. OK, ihan hyvä. Mutta sitten perjantaina Star Wars Episodi II - Kloonien hyökkäys.
Ei voi ymmärtää.
Star Wars järjestys
5
441
Vastaukset 5
- töllääjä
Lähettävät aivan satunnaisessa järjestyksessä.
- ksjfklsjeflk
Ei Bondien järjestyksellä ole oikeastaan väliä, niissä kun juoni ei ole jatkuva. Nyt muuten ensimmäistä kertaa suomalaisella kanavalla (no, maikkarihan on kyllä ruotsalainen) Bondit näytetään laajakuvamuodossa, että ei se aivan turha esitys ole.
Tuota Star Wars -elokuvien esitysjärjestystä en ymmärrä minäkään.
- äänistä kiinni..
III saanut vissiin enemmän ääniä kuin II?
- sen...
täytyy olla. Ei ruotsalaiset osaa ajatella niin pitkälle, että olisivat vaihtaneet paikkaa.
Nyt täytyy nauhoittaa molemmat ja katsoa ne sitten oikeassa järjestyksessä. :)
Ehtisin tehdä aiheesta itsekin kysymyksen tuonne -elokuvat/star wars-osioon. Eli AIVAN samaa itse tässä hämmentyneenä ihmettelen. Ja tosiaan tammikuussa joskus tulee episodi 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681130
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76855Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti372775- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52763- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk9703Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550