Annataan Hannulle uusi mahdollisuus vastata - ensimmäiseen hän ei kiireiltään ehtinyt.
Tuolla alempana profeetta Hannu lupasi hävittää porvariston luokkana hävittämättä kuitenkaan ihmisiä.
Kommunistit pitävät Kallea porvarina mutta hän ei ole kapitalisti vaan työläinen.
Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan, johon Kallekin kuuluu suurimman osan muiden suomalaisten työläisten kanssa? Enemmistö suomalaisista työläisistä on porvareita joten kysymys kuuluukin, että miten se luokka hävitetään hävittämättä tai muutoin toimintakyvyttömäsksi tekemättä sen jäseniä??
Kertaus profeetalle Hannu
48
1053
Vastaukset 48
Kun tuotantotapa vaihtuu väistyy/ katoaa/häviää yhteiskunnan perusta ja sen päälle nousseet yhteiskuntakerrokset. Hävittämien on siis sisäänrakennettu jo muutokseen. Kun synnyt, otat jo ensiaskeleesi hautaan.. ei tämä nyt sen kummenpaa, pelkää elämää ja vaäitämätöntä sellaista.
Muutos ei vain tule toivottuna ilman muuttujaa kuin sattumanvaraisesti ja tulos voi olla silloin mitä sattuu, muutosta tulee siis ohjata. Tätä varten rakennetaan suunnitelmia ja hypoteeseja..- T Urpo
Siinä sitä hommaa piisaa!
Toveri Urpo tulee aina äänestämään porvaripuoluetta.
Sitä ei voi estää millään.
Paitsi pakolla.
Toveri Urpo vain on häipynyt kun pakko on voimassa.
Enkä ole ainoa.
Mutta koska etujoukko äänestää enemmän Kokoomus-
ta niin urakkasi on, sanoisinko lähinnä
toivoton.
Hullun huuhaata.
Kun "tuotantotapa" väistyy, romahtaa yhteiskunta,
eikä sitä kukaan täyspäinen tule koskaan kannat-
tamaan.
Hävittämiset ovat lähinnä ylivilkasta, oman
tyhmyytensä katkeroittaneen Raineston höpinää.
Nauran sulle.
TAAS! Aikaisemmin puhuit, että porvariluokka tullaan hävittämään.
Nyt puhut sen häviävän itsestään.
Vai onko niin, että sinä kommunistina et ymmärrä suomenkieltä riittävästi ja arvelet hävittämisen ja häviämisen olevan sama asia?
Jos osaat suomea niin kerrohan nyt, että häviääkö porvareiden luokka niinkuin nyt sanot vai tullaanko se hävittämään niin kuin aikaisemmin sanoit.
Jos viestejäsi pitää tulkita suomenkielisinä niin ne ovat kovin sekavia sisällöltään. Ehkä viestisi ovat aivan ymmärrettäviä punatulkkuparvessa mutta siellä ei ilmeisestikään puhutakaan suomea.
Se on nähty niin monta kertaa palstalla punatulkkujen sekoittaessa suomenkieliset käsitteet yhdeksi hullunmyllyksi.- Onko Hannu......
Työeläkeläinen kirjoitti:
Hannusta, osaa kirjoittaa lauseita jotka eivät merkitse mitään.
lainkaan itse kirjoitellu viimeaikaisia viestejään kun tässä on sisäänkirjautumistiedot.
Tila: Offline
Kirjautunut viimeksi:
01-12-2008 klo 22:23
Liittynyt jäseneksi: 17-03-2008
0 vierailijaa tänään
0 vierailijaa yhteensä - yritä uudelleen
antipunikki kirjoitti:
Aikaisemmin puhuit, että porvariluokka tullaan hävittämään.
Vai onko niin, että sinä kommunistina et ymmärrä suomenkieltä riittävästi ja arvelet hävittämisen ja häviämisen olevan sama asia?
Jos osaat suomea niin kerrohan nyt, että häviääkö porvareiden luokka niinkuin nyt sanot vai tullaanko se hävittämään niin kuin aikaisemmin sanoit.
Jos viestejäsi pitää tulkita suomenkielisinä niin ne ovat kovin sekavia sisällöltään. Ehkä viestisi ovat aivan ymmärrettäviä punatulkkuparvessa mutta siellä ei ilmeisestikään puhutakaan suomea.
Se on nähty niin monta kertaa palstalla punatulkkujen sekoittaessa suomenkieliset käsitteet yhdeksi hullunmyllyksi.mikä selvässä asiassa on epäselvää?
antipunikki kirjoitti:
Se on nähty niin monta kertaa palstalla punatulkkujen sekoittaessa suomenkieliset käsitteet yhdeksi hullunmyllyksi.lähtevät livohkaan jonnekin missä on ihmisiä jotka vielä ajattelevat ja pitävät komut loitolla. Jos niin huonosti käy, että komut todella pääsevät niskan päälle. Tällä hetkellä se ei näytä reaaliselta. Vaikka vähän menisi taloudella huonostikin, niin niin huonosti ei mene, että se kommunismilla paranisi.
Jos alkaa liikaa tulla rähinöintiä niin vanhat suojeluskunnat pitää perustaa uudelleen turvaamaan sisäistä turvallisuutta. Rähjäämällä kun ei mikään parane.yritä uudelleen kirjoitti:
mikä selvässä asiassa on epäselvää?
Viestissään "Perustan ja päällysrakenteen suhde..
" hän yrittää vastata Kallen kysymykseen, että miten porvariluokka tullaan hävittämään. Selittämisestä ei kuitenkaan tule mitään ja porvariluokan hävittämismenetelmistä ei sanota sanaakaan. Päin vastoin. Hannu antaa kuvan, että porvariluokka häviää yhteiskunnan perusrakenteiden muuttuessa. Jos jokin häviää niin silloin sitä ei hävitetä.
Joten Hannu ei vastannut kysymykseen koskien kommunistien suunnittelemaa tapaa hävittää porvariluokka ja hän jopa alkoi katumaan aikaisempaa väitettään luokan hävittämisestä ja alkoi puhua luokam häviämisestä.
Voi, voi sentää. On meitä moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.antipunikki kirjoitti:
Se on nähty niin monta kertaa palstalla punatulkkujen sekoittaessa suomenkieliset käsitteet yhdeksi hullunmyllyksi...sehän tarkoittaa konevikaa, pimeää hetkeä..
Mietippä muutosta; kun se tulee luonnonvoimaisena, kuten tulee ja, kun se tulee ohjattuna eli työväenluokan tuomana.
Molemmat hävittää menneen ja kumpikin astuvat uudeksi kalifiksi. Sillä erolla, että toinen on suunniteltu toinen vain ajelehtinut paikalleen.
Minä pidän suunnitellusta, sillä sitä voi hallita, kehittää ja muuttaa. Minä en halua jättää Ihmiskuntaa luonnonvoimaisen olemisen armoille, tähänastinen kapitalismi riittää jo todisteeksi minulle.hannu_rainesto kirjoitti:
..sehän tarkoittaa konevikaa, pimeää hetkeä..
Mietippä muutosta; kun se tulee luonnonvoimaisena, kuten tulee ja, kun se tulee ohjattuna eli työväenluokan tuomana.
Molemmat hävittää menneen ja kumpikin astuvat uudeksi kalifiksi. Sillä erolla, että toinen on suunniteltu toinen vain ajelehtinut paikalleen.
Minä pidän suunnitellusta, sillä sitä voi hallita, kehittää ja muuttaa. Minä en halua jättää Ihmiskuntaa luonnonvoimaisen olemisen armoille, tähänastinen kapitalismi riittää jo todisteeksi minulle.Haluat hävittää porvarien luokan ohjatusti etkä anna sen vain hävitä yhteiskunnalsten muutosten seurauksena.
Kysymys on siis jäljellä:
Miten olet ajatellut porvarien luokan hävittää ja mitä teet yritystäsi vastastaville?antipunikki kirjoitti:
Haluat hävittää porvarien luokan ohjatusti etkä anna sen vain hävitä yhteiskunnalsten muutosten seurauksena.
Kysymys on siis jäljellä:
Miten olet ajatellut porvarien luokan hävittää ja mitä teet yritystäsi vastastaville?Hyväksyt siis väitteen, että porvariluokka katoaa. Joko luonnonvoimaisesti tai luonnonvoimaisesti ja tarkoituksella. Hyvä, niin pitääkin.
Ajattelet silti, että ajelehtiminen on se menetelmä, jota tulee noudattaa. Minusta sitä te porvarit olette noudattaneetkin. Mutta tuossa on silti ristiriita.
Porvariluokkan tulee kadota, koska se ei ole elinvoimanen. Ja se katoaa, kyllä omin eväin, mutta tilalle ei tule mitään jos ei sitä tuoteta. Vai tyhjästäkö sinä uuden järjestelmän nyhjäiset, kun ei sinulla ole suunnitelmaakaan. Anarkistit ovat juuri tuollaisia, antaa mennä, mutta mitä tilelle? Ei ole paljon väljäkään, sanovat... Se on sitä porvariston vastuuta Ihmisistä. Somalia nyt nykyhetken mallina tästä....
Markkinatalousmekanismi on, ajelehtimistä, mutta ohjatusti keinotellen. Vai onko se sattumaa, kun monopolisoidaan asunnot Ihmisiltä, kun ensin on niiden hinnat keinoteltu pilviin ja lisäksi viedään leipä suusta maanomistus yksityistämällä
Tiedätkö kuka tässä hävittää itseään, me kommunistitko porvareita, ei kuten olen sanonut, vaan te itse itseänne. Me vain luomme uuden tilalle ja hieman avitamme työtänne, polveen teitä potkaisemalla.
Haluan todella hävittää porvariluokan, olette elostelleet jo aikanne. Ei minun haluni kuitenkaan teitä hävitä. Mutta heille jotka vastustavat, miksi heille tulee jotain tehdä, eivätkö he saa vain olla ja ihmetellä? Kyllä enemmistö demokratiaan kuuluu vähemmistön hyväksyminen, he itse sitten miettivät kuinka asia pitää ottaa. Ei sitä kommunistien tarvitse miettiä.
Porvariluokka katoaa, koska sen perusta katoaa, työväenluokka tulee tilalle, koska sillä on teoria, sekä se objektiivinen perusta eli tarve tuottaa välttämättömnät yhteiskunnalliset tuotteet.
Vaihda muuten pipaa, jos vanha kiristää, saat samalla uuden kalifin päähäsi, josko sillä olisi tuoreemmat ajatukset kuin vanhalla pipallasi.hannu_rainesto kirjoitti:
Hyväksyt siis väitteen, että porvariluokka katoaa. Joko luonnonvoimaisesti tai luonnonvoimaisesti ja tarkoituksella. Hyvä, niin pitääkin.
Ajattelet silti, että ajelehtiminen on se menetelmä, jota tulee noudattaa. Minusta sitä te porvarit olette noudattaneetkin. Mutta tuossa on silti ristiriita.
Porvariluokkan tulee kadota, koska se ei ole elinvoimanen. Ja se katoaa, kyllä omin eväin, mutta tilalle ei tule mitään jos ei sitä tuoteta. Vai tyhjästäkö sinä uuden järjestelmän nyhjäiset, kun ei sinulla ole suunnitelmaakaan. Anarkistit ovat juuri tuollaisia, antaa mennä, mutta mitä tilelle? Ei ole paljon väljäkään, sanovat... Se on sitä porvariston vastuuta Ihmisistä. Somalia nyt nykyhetken mallina tästä....
Markkinatalousmekanismi on, ajelehtimistä, mutta ohjatusti keinotellen. Vai onko se sattumaa, kun monopolisoidaan asunnot Ihmisiltä, kun ensin on niiden hinnat keinoteltu pilviin ja lisäksi viedään leipä suusta maanomistus yksityistämällä
Tiedätkö kuka tässä hävittää itseään, me kommunistitko porvareita, ei kuten olen sanonut, vaan te itse itseänne. Me vain luomme uuden tilalle ja hieman avitamme työtänne, polveen teitä potkaisemalla.
Haluan todella hävittää porvariluokan, olette elostelleet jo aikanne. Ei minun haluni kuitenkaan teitä hävitä. Mutta heille jotka vastustavat, miksi heille tulee jotain tehdä, eivätkö he saa vain olla ja ihmetellä? Kyllä enemmistö demokratiaan kuuluu vähemmistön hyväksyminen, he itse sitten miettivät kuinka asia pitää ottaa. Ei sitä kommunistien tarvitse miettiä.
Porvariluokka katoaa, koska sen perusta katoaa, työväenluokka tulee tilalle, koska sillä on teoria, sekä se objektiivinen perusta eli tarve tuottaa välttämättömnät yhteiskunnalliset tuotteet.
Vaihda muuten pipaa, jos vanha kiristää, saat samalla uuden kalifin päähäsi, josko sillä olisi tuoreemmat ajatukset kuin vanhalla pipallasi.Koitetaan vielä kerran:
Miten olet ajatellut porvarien luokan hävittää ja mitä teet yritystäsi vastustaville?antipunikki kirjoitti:
Koitetaan vielä kerran:
Miten olet ajatellut porvarien luokan hävittää ja mitä teet yritystäsi vastustaville?siis kerran vielä minäkin.
Kysyt minun käsityksiäni asiasta, miten minä asian hoidan?
Minä odottan, että vallankumous tulee ja rakennan sen aikaa puoluetta ja laillista vallankumousrintamaa. Aivan kuten V.I.Lenin kehoitta kirjassaan "Mitä on tehtävä"...
Mitä sitten teen tätä yritystä vastuville, en mitään, mehän olemme kapitalismissa ja vastustajani ovat lain suojeluksessa, mutta minä en.
Vallankumous hävittää luokat kuolennuttamalla ne, kuten se kuoleennuttaa myös itsensä. Minua siinä ei enää tarvita, minä maalaan taulujani...- Kysyjä X
hannu_rainesto kirjoitti:
siis kerran vielä minäkin.
Kysyt minun käsityksiäni asiasta, miten minä asian hoidan?
Minä odottan, että vallankumous tulee ja rakennan sen aikaa puoluetta ja laillista vallankumousrintamaa. Aivan kuten V.I.Lenin kehoitta kirjassaan "Mitä on tehtävä"...
Mitä sitten teen tätä yritystä vastuville, en mitään, mehän olemme kapitalismissa ja vastustajani ovat lain suojeluksessa, mutta minä en.
Vallankumous hävittää luokat kuolennuttamalla ne, kuten se kuoleennuttaa myös itsensä. Minua siinä ei enää tarvita, minä maalaan taulujani...Katin paskat. Laillisia vallankumouksia ei ole.
Montaks äijää sulla on jo rintamassa sinun lisäksi? Hah hah... "muodostaako yksi hullu rintaman?". Siinäpä sulle seuraava sosialistisfilosofinen pähkäilypähkinä. :-D
MENE HANNU TÖIHIN! MIKÄS SUN TYÖNTEON ESTÄÄ - VAI MUKÄS OLI TYÖKYVYTTÖMYYDEN SYY? OTSALOHKON LORVIKATARRI?
- setä kertoo ja selostaa kuvat
”Kommunistit pitävät Kallea porvarina mutta hän ei ole kapitalisti vaan työläinen.”
Useimmiten en pidä sinua minään. Mutta lievästi todeten, minua ei kiinnosta pätkääkään sinun, eikä ylipäätän muittenkaan palstan äärioikeistolaisten antikommunistien luokka-asema…
”Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan, johon Kallekin kuuluu suurimman osan muiden suomalaisten työläisten kanssa? Enemmistö suomalaisista työläisistä on porvareita joten kysymys kuuluukin, että miten se luokka hävitetään hävittämättä tai muutoin toimintakyvyttömäsksi tekemättä sen jäseniä??”
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!Olet pitänyt Kallea porvaristoon kuuluvana.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000038474697
"Tässä ketjussa koko palstan porvariston ”terävin” kärki, ”liikemies” Mannista, Urpoa ja Kallea myöten, osoitti täydellisen tietämättömyytensä veropoliittisista ja -teknisistä perusasioista pääomaverotuksen osalta."
Hae itse lisää vastaavia linkkejä kiinnostuksesi mukaan.
Profeetta Hannu taas sanoo näin suuressa viisaudessaan: "Porvaristo hävitetään vain luokkana, ei siis Ihmisiä."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000040242118#22000000040242118
Joten koska sinä ja monet muut punanutut olette sijoittaneet Kallen porvareiden joukkoon niin Kallea ymmärrettävästi kiinnostaa Hannun tapa hävittää porvaristo luokkana sillä jotenkin Kalle epäilee kommunistien luulevan hänen kuuluvan siihen kutsuessaan häntäkin porvariksi.
Muistatko muuten vielä tämän keskustelun:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000038474697
Siinä sekoilit taas kerran kunnolla suomenkielisten käsitteiden kanssa:
'
Jos et tarkoittanut tätä:
"Niin, pääomatulot on vapautettu kokonaan kunnallisverosta. Niistä maksetaan
kiinteää 28 prosentin tasaveroa valtiolle. Eli pääomaveroa ei makseta euroakaan kunnille, vaan se maksetaan kokonaisuudessaan valtiolle."
vaan tätä, mitä kirjoititkin:
kiinteää 28 prosentin tasaveroa valtiolle. Eli pääomaverotuotoista ei mene euroakaan kunnille, vaan se menee kaikki valtiolle."
niin olet todellakin paljon tyhmempi kuin Kalle on tähänasti arvellut.
'- setä kertoo ja selostaa kuvat
antipunikki kirjoitti:
Olet pitänyt Kallea porvaristoon kuuluvana.
"Tässä ketjussa koko palstan porvariston ”terävin” kärki, ”liikemies” Mannista, Urpoa ja Kallea myöten, osoitti täydellisen tietämättömyytensä veropoliittisista ja -teknisistä perusasioista pääomaverotuksen osalta."
Hae itse lisää vastaavia linkkejä kiinnostuksesi mukaan.
Profeetta Hannu taas sanoo näin suuressa viisaudessaan: "Porvaristo hävitetään vain luokkana, ei siis Ihmisiä."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000040242118#22000000040242118
Joten koska sinä ja monet muut punanutut olette sijoittaneet Kallen porvareiden joukkoon niin Kallea ymmärrettävästi kiinnostaa Hannun tapa hävittää porvaristo luokkana sillä jotenkin Kalle epäilee kommunistien luulevan hänen kuuluvan siihen kutsuessaan häntäkin porvariksi.
Muistatko muuten vielä tämän keskustelun:
Siinä sekoilit taas kerran kunnolla suomenkielisten käsitteiden kanssa:
'
Jos et tarkoittanut tätä:
kiinteää 28 prosentin tasaveroa valtiolle. Eli pääomaveroa ei makseta euroakaan kunnille, vaan se maksetaan kokonaisuudessaan valtiolle."
vaan tätä, mitä kirjoititkin:
kiinteää 28 prosentin tasaveroa valtiolle. Eli pääomaverotuotoista ei mene euroakaan kunnille, vaan se menee kaikki valtiolle."
niin olet todellakin paljon tyhmempi kuin Kalle on tähänasti arvellut.
'Vastaa huutosi poika! Eli tämä:
”Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan, johon Kallekin kuuluu suurimman osan muiden suomalaisten työläisten kanssa? Enemmistö suomalaisista työläisistä on porvareita joten kysymys kuuluukin, että miten se luokka hävitetään hävittämättä tai muutoin toimintakyvyttömäsksi tekemättä sen jäseniä??”
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista! - Kysyjä X
setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Vastaa huutosi poika! Eli tämä:
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!No eikös tuo rofeetta Hannu puhunut kommunistien nimissä juuri näin? Hä?
Vai ootkos se sinä se kommunistien uudempi rofeetta, joka kumoaa rofeetta Hannun aikaisemmat rofetiat.
No se ainakin on selvää että kommunistienrievut ovat tuhonneet itse oman "aatteensa". (Jos nyt lahtausta ja punaiseen kaapuun piiloitettua fasismia "aatteeksi" voi nimittää...). Nolla pilkku nolla prosenttia, sanoo VAPAA KANSA VAPAISSA VAALEISSA PUNAFASISMILLE! - setä kertoo ja selostaa kuvat
Kysyjä X kirjoitti:
No eikös tuo rofeetta Hannu puhunut kommunistien nimissä juuri näin? Hä?
Vai ootkos se sinä se kommunistien uudempi rofeetta, joka kumoaa rofeetta Hannun aikaisemmat rofetiat.
No se ainakin on selvää että kommunistienrievut ovat tuhonneet itse oman "aatteensa". (Jos nyt lahtausta ja punaiseen kaapuun piiloitettua fasismia "aatteeksi" voi nimittää...). Nolla pilkku nolla prosenttia, sanoo VAPAA KANSA VAPAISSA VAALEISSA PUNAFASISMILLE!Kun olet taas niin "terävänä" tapasi mukaan, koita ratkaista tämä Kallelle viestittämäni ongelmavyyhti. Hopi, hopi tonttu tylleröinen...
"Vastaa huutosi poika! Eli tämä:
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!" - Kysyjä X
Kun olet taas niin "terävänä" tapasi mukaan, koita ratkaista tämä Kallelle viestittämäni ongelmavyyhti. Hopi, hopi tonttu tylleröinen...
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!"...sitä rofeetta Hannulta. Sehän se tuon rofetian esitti. En minäkään sitä ymmärrä että miksi ja miten moine hävittäminen pitää tehdä.
Kysyjä X kirjoitti:
...sitä rofeetta Hannulta. Sehän se tuon rofetian esitti. En minäkään sitä ymmärrä että miksi ja miten moine hävittäminen pitää tehdä.
Pointti tässä:, ehdotus on Kallen, ei Hannun, siis tämä:
"Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan" - Kysyjä X
Pointti tässä:, ehdotus on Kallen, ei Hannun, siis tämä:
"Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan"...että Kallen kommentti oli kysymys. (Vaikka olitkin poistanut kysymysmerkin lauseen lopusta).
Kysymys pohjautui rofetta Hannun väitteeseen porvarillisen työväenluokan hävittämisestä. Ja kysymys kuuluu: "Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan?"
Onko kommunisteilla joku suunnitelma hävittämisestä vai kuuluuko hannun lause paskatynnöriin? - setä kertoo ja selostaa kuvat
Kysyjä X kirjoitti:
...että Kallen kommentti oli kysymys. (Vaikka olitkin poistanut kysymysmerkin lauseen lopusta).
Kysymys pohjautui rofetta Hannun väitteeseen porvarillisen työväenluokan hävittämisestä. Ja kysymys kuuluu: "Miten siis kommunistit ovat ajatelleen hävittää tämän porvarillisen työväenluokan?"
Onko kommunisteilla joku suunnitelma hävittämisestä vai kuuluuko hannun lause paskatynnöriin?Missä Hannu kertoo kommunistien hävittävän Kallen mainitseman "...tämän porvarillisen työväenluokan?"
- Kysyjä X
Missä Hannu kertoo kommunistien hävittävän Kallen mainitseman "...tämän porvarillisen työväenluokan?"
Esimerkiksi tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000040051053#22000000040051053 - T Urpo
Missä Hannu kertoo kommunistien hävittävän Kallen mainitseman "...tämän porvarillisen työväenluokan?"
Inttäjä. Luemmehan me höpöaktivisti Raineston
pamfletteja muutkin.
Mikäli sinulle on vieläkin epäselvää niin
laitan oikein copy pastella Raineston älykääpiön
väläytyksen.
Eli väkivaltaan yllyttäjä Rainesto:
Kommunistien ei tule antaa armoa porvaristolle, vaan hyökätä systemaattisesti sitä vastaan likvidoimalla sen jäsenet. Alueella ei käytännössä enää esiinny markkinataloutta, joka kuoleutuu kansansodan yltyessä. Samaan aikaa alkaa Uuden valtion ( ei separatistisessa mielessä, vaan Uusi valtio täyttää sen tilan minkä porvarillinen valtio jättää kadotessaan)rakennusprosessi. Masat saavat vihdoin osallistua päätöskentekoon kansankomiteoiden, kansantuomioistuinten ja muiden elinten kautta.
JÄIKÖ VIELÄ EPÄSELVÄKSI?
Voitaisiinko sopia näin aikuisten miesten kesken
että ei hirveästi kyseltäisi sellaista minkä
kaikki ovat moneen kertaan nähneet?
Kuulutit sitä "fiksua" keskustelua tässä taannoin.
Itse et kyllä toteuta toivettasi. Tai sitten
et tosiaankaan lue Raineston väkivalta yllytyksiä, jotka sinänsä ovat jopa palstan
sääntöjen vastaisia.
Kiihotusta kansanryhmää vastaan.
Rainesto kun lukee porvareiksi kaikki muut paitsi ktp:n ja stp:n jäsenet.
Skp on vissiin siinä hilkulla. - setä kertoo ja selostaa kuvat
T Urpo kirjoitti:
Inttäjä. Luemmehan me höpöaktivisti Raineston
pamfletteja muutkin.
Mikäli sinulle on vieläkin epäselvää niin
laitan oikein copy pastella Raineston älykääpiön
väläytyksen.
Eli väkivaltaan yllyttäjä Rainesto:
Kommunistien ei tule antaa armoa porvaristolle, vaan hyökätä systemaattisesti sitä vastaan likvidoimalla sen jäsenet. Alueella ei käytännössä enää esiinny markkinataloutta, joka kuoleutuu kansansodan yltyessä. Samaan aikaa alkaa Uuden valtion ( ei separatistisessa mielessä, vaan Uusi valtio täyttää sen tilan minkä porvarillinen valtio jättää kadotessaan)rakennusprosessi. Masat saavat vihdoin osallistua päätöskentekoon kansankomiteoiden, kansantuomioistuinten ja muiden elinten kautta.
JÄIKÖ VIELÄ EPÄSELVÄKSI?
Voitaisiinko sopia näin aikuisten miesten kesken
että ei hirveästi kyseltäisi sellaista minkä
kaikki ovat moneen kertaan nähneet?
Kuulutit sitä "fiksua" keskustelua tässä taannoin.
Itse et kyllä toteuta toivettasi. Tai sitten
et tosiaankaan lue Raineston väkivalta yllytyksiä, jotka sinänsä ovat jopa palstan
sääntöjen vastaisia.
Kiihotusta kansanryhmää vastaan.
Rainesto kun lukee porvareiksi kaikki muut paitsi ktp:n ja stp:n jäsenet.
Skp on vissiin siinä hilkulla.Kalle puhuu nimenomaan siitä, että kommunistit ovat hävittämässä työväenlukan! Eli näin "...tämän porvarillisen työväenluokan?" Mutta Hannu ei puhu työväenluokasta vaan porvaristosta. Ne ovat teoreettisina käsiteinä ja konkreettisina yhteiskunnallisin luokkina täysin eri asioita!
- setä kertoo a selostaa kuvat
Kysyjä X kirjoitti:
Esimerkiksi tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000040051053#22000000040051053En lähde pitkiä tekstejä käymään nyt läpi!
- Kysyjä X
setä kertoo a selostaa kuvat kirjoitti:
En lähde pitkiä tekstejä käymään nyt läpi!
...sanottiin. Kaipasit linkkiä ja linkin sait.
Älä sitten kysele kuin pikkutenava jos kerran kapasiteettisi ei riitä vastausten ymmärämiseen. - setä kertoo ja selostaa kuvat
Kysyjä X kirjoitti:
...sanottiin. Kaipasit linkkiä ja linkin sait.
Älä sitten kysele kuin pikkutenava jos kerran kapasiteettisi ei riitä vastausten ymmärämiseen.Veditkö kiville?
- Kysyjä X
Veditkö kiville?
...kantti ei siis kestänyt tekstin lukemista.
- Kysyjä X
Kalle puhuu nimenomaan siitä, että kommunistit ovat hävittämässä työväenlukan! Eli näin "...tämän porvarillisen työväenluokan?" Mutta Hannu ei puhu työväenluokasta vaan porvaristosta. Ne ovat teoreettisina käsiteinä ja konkreettisina yhteiskunnallisin luokkina täysin eri asioita!
...ovat ne työläiset jotka kannattavat porvaripuolueita. :-D
Kysyjä X kirjoitti:
Sinä siis väität, että tekstissä Hannu esittää Kallen esiin tuoman nykyisen työväenluokan hävittämistä.
Kysyjä X kirjoitti:
...ovat ne työläiset jotka kannattavat porvaripuolueita. :-D
Ajoitko siis paeta asiasta!
Kysyjä X kirjoitti:
Hannu ei puhu tekstissä mitään työväenluokan hävittämisestä! Olet kivillä!
- Kysyjä X
Koko Hannun kysymys on liittynyt työläisiin, jotka kannattavat poliittisesti porvaripuolueita.
Toistan kysymyksen: mihin luokkaan kuuluvat työläiset jotka kannattavat porvaripuolueita?
Yritätkö edes vastata laps pien, vai jatkatko saivartelulinjalla? - Kysyjä X
Sinä siis väität, että tekstissä Hannu esittää Kallen esiin tuoman nykyisen työväenluokan hävittämistä.
Käänsit kysymyksen työväenluokan hävittämiseen. Kyse on ollut koko ajan porvarillisesta työväenluokasta, eli porvareita kannattavista työläisistä, jonka tuhoamista Hannu on kannattanut.
Pysy asiassa poju - äläkä vääristele muiden sanomisia.
Sinä siis et ymmärrä Hannun kommariprofetiaa ja vaadit vastauksia meiltä viisaammilta porvareilta? :-D - Kysyjä X
Hannu ei puhu tekstissä mitään työväenluokan hävittämisestä! Olet kivillä!
..itse tuon "työväenluokan hävittämisen". Siitä ei ole kirjoittanut kukaan muu kuin sinä itse.
Miksi kyselet muilta asioita jotka ovat mielikuvituksesi tuotetta? Uskotko satuihin? Marxiin? :-D - T Urpo
Kalle puhuu nimenomaan siitä, että kommunistit ovat hävittämässä työväenlukan! Eli näin "...tämän porvarillisen työväenluokan?" Mutta Hannu ei puhu työväenluokasta vaan porvaristosta. Ne ovat teoreettisina käsiteinä ja konkreettisina yhteiskunnallisin luokkina täysin eri asioita!
Olen Handelta monasti kysynyt että mitäs tehdään
Kokoomusta äänestäville työläisille?
Vastausta en ole saanut, sen sijaan minuakin
porvariksi mieluusti nimitellään.
Välistä sanoo demarienkin olevan porvareita.
Pitäisi tuo porvari määre olla ennen selvillä
ennen kuin alkaa luetella tuomioita.
Ongelmana toveri Urpon suhteen on se että minusta
ei elävänä saada sosialistista toveria.
Kerroppas omin sanoin mitä tehdään toveri Urpolle
jos sellainen vahinko pääsisi käymään että
jäisin ihmettelemään sosialismin aamunkoittoa? - T Urpo
Työläisten enemmistön muodostava luokka jää
voimiinsa?
NO EI SIINÄ VALLANKEIKAUS ETENE SENTIN SENTTIÄ!
On teillä punikeilla ihan pienen pieniä aukkoja
suunnitelmissa!
Tässä kohtaa toveri Urpo veikkaa että punikkilassa
on sormet ristissä selän takana.
Olisi se metkaa vallankeikausta kun toveri Urpo,
sedän mukaan pesunkestävänä työläisenä, huutaa
barrikaadilla että "KOMMARIT VITTUUN"!
Olen huvittunut jo etukäteen! - setä kertoo ja selostaa kuvat
Kysyjä X kirjoitti:
Koko Hannun kysymys on liittynyt työläisiin, jotka kannattavat poliittisesti porvaripuolueita.
Toistan kysymyksen: mihin luokkaan kuuluvat työläiset jotka kannattavat porvaripuolueita?
Yritätkö edes vastata laps pien, vai jatkatko saivartelulinjalla?Onko nyt niin jeeuksen vaikea sinun löytää sellainen lainaus, jossa tulee esille tämäkin kun kerrot:
"Koko Hannun kysymys on liittynyt työläisiin, jotka kannattavat poliittisesti porvaripuolueita."
Siis missä Hannu näin sanoo! ESITÄ NYT SELLAINEN LAINAUS, JOHON VOIT VÄITTEESI PERUSTAA! - setä kertoo ja selostaa kuvat
T Urpo kirjoitti:
Työläisten enemmistön muodostava luokka jää
voimiinsa?
NO EI SIINÄ VALLANKEIKAUS ETENE SENTIN SENTTIÄ!
On teillä punikeilla ihan pienen pieniä aukkoja
suunnitelmissa!
Tässä kohtaa toveri Urpo veikkaa että punikkilassa
on sormet ristissä selän takana.
Olisi se metkaa vallankeikausta kun toveri Urpo,
sedän mukaan pesunkestävänä työläisenä, huutaa
barrikaadilla että "KOMMARIT VITTUUN"!
Olen huvittunut jo etukäteen!Ihmisten ajatteleminen määrittyy pääsääntöisesti historiallisen ja yhteiskunnallisen olemisen pohjalta. Ja yhteiskunnan vallankumoukselliset muutokset määräytyvät objektiivisten edellytysten pohjalta!
- T Urpo
Ihmisten ajatteleminen määrittyy pääsääntöisesti historiallisen ja yhteiskunnallisen olemisen pohjalta. Ja yhteiskunnan vallankumoukselliset muutokset määräytyvät objektiivisten edellytysten pohjalta!
Ei vallankumousta.
Noin se minustakin menee.
Vallankumous on odotettavissa ehkä 994 vuoden
kuluttua!
Jos joku jaksaa niin pitkään pitää partajullia
"uuden ajan miehenä".
Eli objektiiviset edellytykset puuttuvat täysin!
No, tottahan se.
Sitähän tässä on jauhettu että kommarit haahuilee
varreton luuta kädessä rappusia lakaisemassa. - setä kertoo ja selostaa kuvat
T Urpo kirjoitti:
Ei vallankumousta.
Noin se minustakin menee.
Vallankumous on odotettavissa ehkä 994 vuoden
kuluttua!
Jos joku jaksaa niin pitkään pitää partajullia
"uuden ajan miehenä".
Eli objektiiviset edellytykset puuttuvat täysin!
No, tottahan se.
Sitähän tässä on jauhettu että kommarit haahuilee
varreton luuta kädessä rappusia lakaisemassa.Mutta niidenkin aika tulee ennen pitkää, johtuen kapitalismin perusristiriitojen sovittamattomasta luonteesta. Äläkä huoli upi, tuskin me näemme Suomen siirtymistä proletariaatin diktatuuriin! Mutta nyt pitää lähteä kotiin, työaika loppuu kohtsilleen...
- T Urpo
Mutta niidenkin aika tulee ennen pitkää, johtuen kapitalismin perusristiriitojen sovittamattomasta luonteesta. Äläkä huoli upi, tuskin me näemme Suomen siirtymistä proletariaatin diktatuuriin! Mutta nyt pitää lähteä kotiin, työaika loppuu kohtsilleen...
Ettei ohrana näe että olet ollut vallankeikausta
analyseeraamassa työaikana.
Ettei tule mitään "laurilan anttoo" efektejä
pyhien jälkeen.
Leikki leikkinä.
Jouluja. setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Vastaa huutosi poika! Eli tämä:
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!Haluat siis keskustella asiasta syvällisesti.
No, mikä ettei.
Tuolla aikaisemmin kutsuit Kallea porvariksi.
Lainaus on viestistäsi
Noin, lasket siis Kallen kuuluvan porvareihin. Koska Kalle on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan - onhan hän porvari.
Miten siis tullaan tämä luokka, johon katsot Kallenkin kuuluvan, hävittämään hävittämättä Kallea?
Kysyt terävänä:
'miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää?'
Miksikö??
Ei Kalle tiedä - kysy profeetaltasi.
Minkä ihmeen?
Väität Kallen olevan porvari ja koska hän on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan, joka ei taistele kommunistisen työväenluokan rinnalla mahdollisesti tulevassa punakapinassa. Sen ihmeen työväenluokan.- T Urpo
antipunikki kirjoitti:
Haluat siis keskustella asiasta syvällisesti.
No, mikä ettei.
Lainaus on viestistäsi
Noin, lasket siis Kallen kuuluvan porvareihin. Koska Kalle on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan - onhan hän porvari.
Miten siis tullaan tämä luokka, johon katsot Kallenkin kuuluvan, hävittämään hävittämättä Kallea?
Kysyt terävänä:
'miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää?'
Miksikö??
Minkä ihmeen?
Väität Kallen olevan porvari ja koska hän on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan, joka ei taistele kommunistisen työväenluokan rinnalla mahdollisesti tulevassa punakapinassa. Sen ihmeen työväenluokan.Kun vanha ukki huomenna kiilaa uksesta tupaan,
niin kysäiseeköhän se että "onkos täällä kilttejä
PORVAREITA!"?
Toivotaan ettei Rainestolle mennessä hohottele
samaa!
Voi tulla äkki lähtö!
No, leikki leikkinä mutta perse pois tyynyltä.
Tuo porvari määritelmä tuntuu olevan hukassa.
Taidankin laittaa Korvatunturille sähköpostilla
lahjatoiveen.
RAKAS PUKKI! TUO PUNIKKILAAN JOKA SÄÄTYYN
PORVARIN JA SUURKAPITALISTIN VIRALLINEN MÄÄRI-
TELMÄ!
ETTEIVÄT HAUKU MEITÄ TAVALLISIA TYÖLÄISEN RUPPA-
NOITA SUOTTE PÄITTE PORVAREIKSI JA MEITÄ VAHIN-
GOSSA SÖSSIMÄLISMUKSEN AAMUNKOITOSSA NOSKEINA
AMMU!
Noskehan on Linnan Väpin trilogiasta Täällä
Pohjantähden alla.
Tarkoittanee liian ylen sankiaa prihaa.
Jouluja Kallellekin.
Maailman ainoa SuurKapitalisti Pukki tuonee
meille extra paketit kun olemme häntäkin
puolustaneet kynsin hampain pakkasukkelia vastaan. - setä kertoo ja selostaa kuvat
antipunikki kirjoitti:
Haluat siis keskustella asiasta syvällisesti.
No, mikä ettei.
Lainaus on viestistäsi
Kysyt terävänä:
Miksikö??
Minkä ihmeen?
Väität Kallen olevan porvari ja koska hän on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan, joka ei taistele kommunistisen työväenluokan rinnalla mahdollisesti tulevassa punakapinassa. Sen ihmeen työväenluokan.Jääkö tämä sinulta vastamatta? Onhan siinä joulunpyhinä pakertamista...
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!" setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Jääkö tämä sinulta vastamatta? Onhan siinä joulunpyhinä pakertamista...
Mennäänpä järjestyksessä! Ensinnäkin miksi, sekä minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää? Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan? Eli esitä perustelua sekä linkkiä kommunistien hävittämisuhkauksista!"Esitit seuraavat kysymykset:
1. miksi ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää?
2. minkä ihmeen ”…tämän porvarillisen työväenluokan…” kommunistien pitäisi hävittää?
3. Ja missä yhteydessä kommunistit ovat uhanneet hävittää mainitsemasi luokan?
Ja Kalle vastasi ensimmäiseen kysymykseen:
Miksikö?? Ei Kalle tiedä - kysy profeetaltasi.
Ja Kalle vastasi toiseen kysymykseen:
Minkä ihmeen?
Väität Kallen olevan porvari ja koska hän on työläinen niin silloin hän kuuluu porvarilliseen työväenluokkaan, joka ei taistele kommunistisen työväenluokan rinnalla mahdollisesti tulevassa punakapinassa. Sen ihmeen työväenluokan.
Ja Kalle vastasi kolmanteen kysymykseen jo viestissään "Sirittääkö??" näin:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661