Teboilin käteisalennus muuttunut

Neste Xpress edulisempikin

Teboil on kaikessa hiljaisuudessa lopettanut käteisalennuksen 1,7 snt/l myöntämisen käteisalennuskorttien ja ammattiliiton alennuskorttien haltijoille. Kesken sopimuskauden. Jos maksukortissa on plussa-ominaisuus käteisalennus korvautuu automaattisesti plussapisteinä. Rehti toiminta alennusten muuttamisessa olisi ollut tiedottaa asiasta etukäteen käteisalennuskorttien ja liiton korttien haltijoille. On astetta ikävämpää kun totuus paljastuu vasta kuitista.

12

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åsdfoase

      Mutta eikäs tavalliselta Teboililta saa sen 1,7 snt/l alennuksen edelleen? Käsittääskeni vain Express-asemilta ei alennusta saa? Niissähän on muutenkin alemmat hinnat.

      Myöskään Nesteen Neste Oil Express-aselmilta ei saa Plussaa tai hetietua eli joka ketjussa niiltä halvoilta asemilta ei saa mitään extraa.

      • Kertaalleen kusetettu

        Oma kohdalla kyseessä oli tavallinen kylmä TB-asema, joka kuitenkaan ei ollut TB-express -asema. Maksukortissa plussa-tunnus ja sen vuoksi snt/l -alennus jäi saamatta. Teboil kusettaa eniten. Tankkaa vallankumoukselle Lukoil (Teboil).


    • ihmettelinkin

      Että mitä tein "väärin" ettei alennusta tullut ja mielestäni liiton korttia oikein käytin. No eipä enää liikauta missä tankkaan, enkä ainakaan teboilissa, periaatteesta. Onkohan tuo laillista kun en voi edes puhelinliittymää siirtää kesken sopimuskauden?

    • Tsubbadubba

      Tää asia on kyllä ollut jo kauan tiedossa ja varmaan liittosi nettisivuilla asiasta on ollut tietoa. Meidän liitto tiedotti asiasta näin

      http://rautl.fi/ajankohtaista/?a=show&id=201

      Sitä en kyllä millään jaksa ymmärtää että SAK tekee sopparin Luk:in kanssa. Venäjällä kun ammattijärjestöt on poljettu mutaan ja työläisillä ei ole muita oikeuksia kuin tulla mielivaltaisesti irtisanotuksi. Kepulaisten ABC-bensakin on reilumpaa......

      • ymmärrä tuota

        Jos minulla ei olisi pankkikortissani plussaominaisuutta, saisin liiton alennuksen? Eli tässähän asetetaan ihmisiä eriarvoiseen asemaan sen mukaan millainen pankkikortti heillä sattuu olemaan.

        Nyt jos käytän ensin liiton korttia, sitten laitan pankkikortin, enkä valitse plussaaa, vaan pankkikortin, en saa mitään alennusta, enkä myöskään plussaa.

        Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa...


      • vastaan itselle
        ymmärrä tuota kirjoitti:

        Jos minulla ei olisi pankkikortissani plussaominaisuutta, saisin liiton alennuksen? Eli tässähän asetetaan ihmisiä eriarvoiseen asemaan sen mukaan millainen pankkikortti heillä sattuu olemaan.

        Nyt jos käytän ensin liiton korttia, sitten laitan pankkikortin, enkä valitse plussaaa, vaan pankkikortin, en saa mitään alennusta, enkä myöskään plussaa.

        Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa...

        Katsoin liittoni (JHL) sivulta http://www.jhl.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=239&VID=default&SID=953707473496478&S=0&C=26312 ja siellä sanotaan näin: "Mikäli maksukortissasi on Plussa-ominaisuus, Plussan sijaan voit valita jäsenkorttiedun kassalla.
        Automaatissa jäsenkortti ei toimi samanaikaisesti Plussa-maksukortin kanssa."

        Todella epistä. Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden.
        Tuo ei totisesti voi olla oikein. Toivottavasti joku tekee asiasta valituksen.


      • kirjoitettua;)
        vastaan itselle kirjoitti:

        Katsoin liittoni (JHL) sivulta http://www.jhl.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=239&VID=default&SID=953707473496478&S=0&C=26312 ja siellä sanotaan näin: "Mikäli maksukortissasi on Plussa-ominaisuus, Plussan sijaan voit valita jäsenkorttiedun kassalla.
        Automaatissa jäsenkortti ei toimi samanaikaisesti Plussa-maksukortin kanssa."

        Todella epistä. Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden.
        Tuo ei totisesti voi olla oikein. Toivottavasti joku tekee asiasta valituksen.

        "Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden"

        Tarkoitin tietenkin alennuksen (eikä jäsenyyden).

        Potuttaa silti aika paljon tää asia!


      • on ongelma
        kirjoitettua;) kirjoitti:

        "Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden"

        Tarkoitin tietenkin alennuksen (eikä jäsenyyden).

        Potuttaa silti aika paljon tää asia!

        Sillä plussallahan saa hetietuna 2snt/l alennusta. Kuka nyt hitto kaipaa jotain 1,7snt?

        Vai oonko mä nyt vaan ihan pihalla?


      • 5 pisteettä, uudet pelimaks...
        ymmärrä tuota kirjoitti:

        Jos minulla ei olisi pankkikortissani plussaominaisuutta, saisin liiton alennuksen? Eli tässähän asetetaan ihmisiä eriarvoiseen asemaan sen mukaan millainen pankkikortti heillä sattuu olemaan.

        Nyt jos käytän ensin liiton korttia, sitten laitan pankkikortin, enkä valitse plussaaa, vaan pankkikortin, en saa mitään alennusta, enkä myöskään plussaa.

        Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa...

        TB:llä on paljon kylmiä automaattiasemia, jotka kuitenkaan eivät ole TB Express-asemia. Näiltä asemilta plussakuvallisella pankkikortilla voi saada vain ja ainoastaan plussapisteitä jotka ovat yksinelävälle S-omistajalle saman arvoisia kuin tyhjä arpa. Plussasta on poistunut hetietu 2 snt/l. Plussa-systeemi ei toimi, asiakkaat eivät luota plussaan. Lieneekö sen vuoksi plussasysteemi on jatkuvassa muutoksessa. En hyvin ihmettelisi jos 2010 TB ei olisi enää plussasysteemissä mukana.


      • on se että
        on ongelma kirjoitti:

        Sillä plussallahan saa hetietuna 2snt/l alennusta. Kuka nyt hitto kaipaa jotain 1,7snt?

        Vai oonko mä nyt vaan ihan pihalla?

        Sillä asemalla, jolla tankkaan, ei saa edes plussan hetietua. Lisäksi minulla on rinnakkaiskortti mieheni kanssa ja plussat menevät hänen pankkitililleen.
        No, saahan mieheni siitä jokusen sentin itselleen...


      • assss
        5 pisteettä, uudet pelimaks... kirjoitti:

        TB:llä on paljon kylmiä automaattiasemia, jotka kuitenkaan eivät ole TB Express-asemia. Näiltä asemilta plussakuvallisella pankkikortilla voi saada vain ja ainoastaan plussapisteitä jotka ovat yksinelävälle S-omistajalle saman arvoisia kuin tyhjä arpa. Plussasta on poistunut hetietu 2 snt/l. Plussa-systeemi ei toimi, asiakkaat eivät luota plussaan. Lieneekö sen vuoksi plussasysteemi on jatkuvassa muutoksessa. En hyvin ihmettelisi jos 2010 TB ei olisi enää plussasysteemissä mukana.

        enkä ikinä plussaa Nesteen A24 asemilla. Nyt niitä ei enää saa kun asema vaihtui hieman erinimiseksi, mutta ilmeisesti hinta on hieman alempi.
        Lisäksi koska asun Helsingissä ja olen huomannut että nyt on täällä halvempaa kuin mökkikaupungissani, niin ostan Helsingistä ja Espoostakin halvemmalla bensiiniä.
        Käytän polttoaine.net sivustoa apuna ja ilmoittelen itsekin sinne noita mökkikaupunkini hintoja viikonloppuisin. Eivät tosiaan enää pärjää alemmille Helsingin hinnoille.


    • Anonyymi

      Joo huomasin juuri tilanteen ja Teboil boikottiin, rehellisyys maan perii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe