Teboil on kaikessa hiljaisuudessa lopettanut käteisalennuksen 1,7 snt/l myöntämisen käteisalennuskorttien ja ammattiliiton alennuskorttien haltijoille. Kesken sopimuskauden. Jos maksukortissa on plussa-ominaisuus käteisalennus korvautuu automaattisesti plussapisteinä. Rehti toiminta alennusten muuttamisessa olisi ollut tiedottaa asiasta etukäteen käteisalennuskorttien ja liiton korttien haltijoille. On astetta ikävämpää kun totuus paljastuu vasta kuitista.
Teboilin käteisalennus muuttunut
12
1391
Vastaukset
- åsdfoase
Mutta eikäs tavalliselta Teboililta saa sen 1,7 snt/l alennuksen edelleen? Käsittääskeni vain Express-asemilta ei alennusta saa? Niissähän on muutenkin alemmat hinnat.
Myöskään Nesteen Neste Oil Express-aselmilta ei saa Plussaa tai hetietua eli joka ketjussa niiltä halvoilta asemilta ei saa mitään extraa.- Kertaalleen kusetettu
Oma kohdalla kyseessä oli tavallinen kylmä TB-asema, joka kuitenkaan ei ollut TB-express -asema. Maksukortissa plussa-tunnus ja sen vuoksi snt/l -alennus jäi saamatta. Teboil kusettaa eniten. Tankkaa vallankumoukselle Lukoil (Teboil).
- ihmettelinkin
Että mitä tein "väärin" ettei alennusta tullut ja mielestäni liiton korttia oikein käytin. No eipä enää liikauta missä tankkaan, enkä ainakaan teboilissa, periaatteesta. Onkohan tuo laillista kun en voi edes puhelinliittymää siirtää kesken sopimuskauden?
- Tsubbadubba
Tää asia on kyllä ollut jo kauan tiedossa ja varmaan liittosi nettisivuilla asiasta on ollut tietoa. Meidän liitto tiedotti asiasta näin
http://rautl.fi/ajankohtaista/?a=show&id=201
Sitä en kyllä millään jaksa ymmärtää että SAK tekee sopparin Luk:in kanssa. Venäjällä kun ammattijärjestöt on poljettu mutaan ja työläisillä ei ole muita oikeuksia kuin tulla mielivaltaisesti irtisanotuksi. Kepulaisten ABC-bensakin on reilumpaa......- ymmärrä tuota
Jos minulla ei olisi pankkikortissani plussaominaisuutta, saisin liiton alennuksen? Eli tässähän asetetaan ihmisiä eriarvoiseen asemaan sen mukaan millainen pankkikortti heillä sattuu olemaan.
Nyt jos käytän ensin liiton korttia, sitten laitan pankkikortin, enkä valitse plussaaa, vaan pankkikortin, en saa mitään alennusta, enkä myöskään plussaa.
Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa... - vastaan itselle
ymmärrä tuota kirjoitti:
Jos minulla ei olisi pankkikortissani plussaominaisuutta, saisin liiton alennuksen? Eli tässähän asetetaan ihmisiä eriarvoiseen asemaan sen mukaan millainen pankkikortti heillä sattuu olemaan.
Nyt jos käytän ensin liiton korttia, sitten laitan pankkikortin, enkä valitse plussaaa, vaan pankkikortin, en saa mitään alennusta, enkä myöskään plussaa.
Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa...Katsoin liittoni (JHL) sivulta http://www.jhl.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=239&VID=default&SID=953707473496478&S=0&C=26312 ja siellä sanotaan näin: "Mikäli maksukortissasi on Plussa-ominaisuus, Plussan sijaan voit valita jäsenkorttiedun kassalla.
Automaatissa jäsenkortti ei toimi samanaikaisesti Plussa-maksukortin kanssa."
Todella epistä. Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden.
Tuo ei totisesti voi olla oikein. Toivottavasti joku tekee asiasta valituksen. - kirjoitettua;)
vastaan itselle kirjoitti:
Katsoin liittoni (JHL) sivulta http://www.jhl.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=239&VID=default&SID=953707473496478&S=0&C=26312 ja siellä sanotaan näin: "Mikäli maksukortissasi on Plussa-ominaisuus, Plussan sijaan voit valita jäsenkorttiedun kassalla.
Automaatissa jäsenkortti ei toimi samanaikaisesti Plussa-maksukortin kanssa."
Todella epistä. Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden.
Tuo ei totisesti voi olla oikein. Toivottavasti joku tekee asiasta valituksen."Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden"
Tarkoitin tietenkin alennuksen (eikä jäsenyyden).
Potuttaa silti aika paljon tää asia! - on ongelma
kirjoitettua;) kirjoitti:
"Pitääkö minun tosiaan hommata uusi pankkikortti ilman plussaominaisuutta, että saisin liiton jäsenyyden"
Tarkoitin tietenkin alennuksen (eikä jäsenyyden).
Potuttaa silti aika paljon tää asia!Sillä plussallahan saa hetietuna 2snt/l alennusta. Kuka nyt hitto kaipaa jotain 1,7snt?
Vai oonko mä nyt vaan ihan pihalla? - 5 pisteettä, uudet pelimaks...
ymmärrä tuota kirjoitti:
Pitäisihän minulla olla mahdollisuus valita, otanko liiton alennuksen, vai plussaa...TB:llä on paljon kylmiä automaattiasemia, jotka kuitenkaan eivät ole TB Express-asemia. Näiltä asemilta plussakuvallisella pankkikortilla voi saada vain ja ainoastaan plussapisteitä jotka ovat yksinelävälle S-omistajalle saman arvoisia kuin tyhjä arpa. Plussasta on poistunut hetietu 2 snt/l. Plussa-systeemi ei toimi, asiakkaat eivät luota plussaan. Lieneekö sen vuoksi plussasysteemi on jatkuvassa muutoksessa. En hyvin ihmettelisi jos 2010 TB ei olisi enää plussasysteemissä mukana.
- on se että
on ongelma kirjoitti:
Sillä plussallahan saa hetietuna 2snt/l alennusta. Kuka nyt hitto kaipaa jotain 1,7snt?
Vai oonko mä nyt vaan ihan pihalla?Sillä asemalla, jolla tankkaan, ei saa edes plussan hetietua. Lisäksi minulla on rinnakkaiskortti mieheni kanssa ja plussat menevät hänen pankkitililleen.
No, saahan mieheni siitä jokusen sentin itselleen... - assss
5 pisteettä, uudet pelimaks... kirjoitti:
TB:llä on paljon kylmiä automaattiasemia, jotka kuitenkaan eivät ole TB Express-asemia. Näiltä asemilta plussakuvallisella pankkikortilla voi saada vain ja ainoastaan plussapisteitä jotka ovat yksinelävälle S-omistajalle saman arvoisia kuin tyhjä arpa. Plussasta on poistunut hetietu 2 snt/l. Plussa-systeemi ei toimi, asiakkaat eivät luota plussaan. Lieneekö sen vuoksi plussasysteemi on jatkuvassa muutoksessa. En hyvin ihmettelisi jos 2010 TB ei olisi enää plussasysteemissä mukana.
enkä ikinä plussaa Nesteen A24 asemilla. Nyt niitä ei enää saa kun asema vaihtui hieman erinimiseksi, mutta ilmeisesti hinta on hieman alempi.
Lisäksi koska asun Helsingissä ja olen huomannut että nyt on täällä halvempaa kuin mökkikaupungissani, niin ostan Helsingistä ja Espoostakin halvemmalla bensiiniä.
Käytän polttoaine.net sivustoa apuna ja ilmoittelen itsekin sinne noita mökkikaupunkini hintoja viikonloppuisin. Eivät tosiaan enää pärjää alemmille Helsingin hinnoille.
- Anonyymi
Joo huomasin juuri tilanteen ja Teboil boikottiin, rehellisyys maan perii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409