Puhuuko Timo Soini totta?

Plokin lukija

"En anna ääri-ilmiöille tuulensuojaa. Ne, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat, ihan ilman Timo Soinia. Jos sanoma ja sanoja eivät kestä, ne sortuvat."

http://timosoini.fi/ploki/


Monimielisesti sanottu, niin kuin Soinin lausunnot aina. Ovi jää avoimeksi molempiin suuntiin. Kansalaisilla on lupa tulkita Soinin sanoma omalla tavallaan.

"En anna ääri-ilmöille tuulensuojaa." Mutta sitä ääriliikkeet juuri hakevat. Nimittäin Soinilta.

22

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Soiniko puhuisi totta? Soini nyt ei tiedä mitä totuus tarkoittaa.

      • aina!

        Heitä vain paskaa. Pura vihaasi, jos se helpottaa. Anna sappesi kiehua. Persujen kannatuksen kasvulle et voi kumminkaan mitään. Kyllä kansa tietää. Ahistaako? Pahastikin? PS jyrää, koeta sopeutua.


      • Järkiporvari
        aina! kirjoitti:

        Heitä vain paskaa. Pura vihaasi, jos se helpottaa. Anna sappesi kiehua. Persujen kannatuksen kasvulle et voi kumminkaan mitään. Kyllä kansa tietää. Ahistaako? Pahastikin? PS jyrää, koeta sopeutua.

        Soinista ja kunniasta ei voi puhua samana päivänäkään. KÄDE on kunnian mies ja juuri siksi Soini heitti hänet ulos puolueesta.


      • järkiporvarin
        Järkiporvari kirjoitti:

        Soinista ja kunniasta ei voi puhua samana päivänäkään. KÄDE on kunnian mies ja juuri siksi Soini heitti hänet ulos puolueesta.

        aatelmaa ja vain siltä osin, että Soini ei heittänyt KÄDEä pihalle, vaan KÄDE ei halunnut tukea Soinin henkilökohtaista etua hakevaa missiota, ja jalustan rakentamista.


      • oma vikansa
        Järkiporvari kirjoitti:

        Soinista ja kunniasta ei voi puhua samana päivänäkään. KÄDE on kunnian mies ja juuri siksi Soini heitti hänet ulos puolueesta.

        Muistamme miten välit Halla-ahon kanssa tulehtuivat heti, kun KÄDE tajusi Halla-ahon olevan Helsingin ykkösehdokas eduskuntavaaleissa. Pikkumaisuus ja kateus ajoivat KÄDEn ulos, ei Soini. Kuolleet solut on silloin tällöin leikattava ruumiista pois, jotta kokonaisuus tervehtyy. Kukaan ei ikävöi KÄDEä Helsingin piirissä.


      • sanojasi
        järkiporvarin kirjoitti:

        aatelmaa ja vain siltä osin, että Soini ei heittänyt KÄDEä pihalle, vaan KÄDE ei halunnut tukea Soinin henkilökohtaista etua hakevaa missiota, ja jalustan rakentamista.

        Valehtelukiintiösi lienee jo muutenkin täysi tältä päivältä. Tietty määrä sallitaan, se kuuluu Suomi24:n luonteeseen. Ylimääräisestä nokitetaan.


      • Puhut aivan totta!

        Kukaan ei valehtele minuutissa niin paljon kuin porvari!


      • oma vikansa kirjoitti:

        Muistamme miten välit Halla-ahon kanssa tulehtuivat heti, kun KÄDE tajusi Halla-ahon olevan Helsingin ykkösehdokas eduskuntavaaleissa. Pikkumaisuus ja kateus ajoivat KÄDEn ulos, ei Soini. Kuolleet solut on silloin tällöin leikattava ruumiista pois, jotta kokonaisuus tervehtyy. Kukaan ei ikävöi KÄDEä Helsingin piirissä.

        Mutta tältä palstalta olen saanut sen kuvan, että hän tykkää sitä kun sitä vähän kehutaan.

        Muuten ilmeisen harmiton tyyppi, tuskin on kellään vaaraksi kokoomuksessakaan, mitä se
        nyt pikaisen uhoilee näppäimistön kansa, normaali vaalikarja.


      • wonterghem oppia
        wonterghem kirjoitti:

        Mutta tältä palstalta olen saanut sen kuvan, että hän tykkää sitä kun sitä vähän kehutaan.

        Muuten ilmeisen harmiton tyyppi, tuskin on kellään vaaraksi kokoomuksessakaan, mitä se
        nyt pikaisen uhoilee näppäimistön kansa, normaali vaalikarja.

        tuntemaan tuo KÄDE ettet heittelisi tuollaisia mutu arvioita. KÄDE ei paljoa kehuista piittaa, vaikka niitä ansaitseekin mutta rehtiyden ja totuuden suhteen, mies on ehdoton.

        Yhteenkään KÄDEN esiintuloon sinäkään et ole kyennyt vastaamaan, miksi? Ei pidä arvostella ihmistä, jota ei tunne.


      • wonterghem oppia kirjoitti:

        tuntemaan tuo KÄDE ettet heittelisi tuollaisia mutu arvioita. KÄDE ei paljoa kehuista piittaa, vaikka niitä ansaitseekin mutta rehtiyden ja totuuden suhteen, mies on ehdoton.

        Yhteenkään KÄDEN esiintuloon sinäkään et ole kyennyt vastaamaan, miksi? Ei pidä arvostella ihmistä, jota ei tunne.

        Oliko tuossa arviossa jotain pielessä, en minä epäilekään Kähärän rehtisyden ja totuuden, en
        edes käsittelee tuossa arviossa, vai pitäisikö minun epäilee, kun kerran tunnut korostavan siitä.


      • siihen vallitsevaan
        wonterghem kirjoitti:

        Oliko tuossa arviossa jotain pielessä, en minä epäilekään Kähärän rehtisyden ja totuuden, en
        edes käsittelee tuossa arviossa, vai pitäisikö minun epäilee, kun kerran tunnut korostavan siitä.

        tapaa suhtautua palstan rehdinpään mieheen, mitä kommenteissa yleensä esiintyy. Moni arvostelee, mutta tuntemusta, tai edes tuntumaa ei ole.


      • eipä enää...
        aina! kirjoitti:

        Heitä vain paskaa. Pura vihaasi, jos se helpottaa. Anna sappesi kiehua. Persujen kannatuksen kasvulle et voi kumminkaan mitään. Kyllä kansa tietää. Ahistaako? Pahastikin? PS jyrää, koeta sopeutua.

        pahemmin kukaan voisi köyhälle kansalle vittuilla, kuin väittää "Soinia kunnian mieheksi". Häpeä natsihyysäri!


    • puhuisi totta

      sillä jokaisen vaalilupaustensa yhteydessä, hän on puhunut palturia. Milloin valehdellut/lupaillut poskettomia eläkeläisille , milloin syytellyt maahanmuuttajia, milloin mitäkin.

      Tuo iivisniemen katollinen ikoni ei tunne sanaa totuus, siinä merkityksessä kuin se normaalisti käsitetään. Vain oman hyvän totuus, on ainut mitä Soini puhuu.

      • kuin nousee

        Vastustajien ahdistuneisuus on aina hyvä merkki. PS jyrää eteenpäin. Timo Soinin takana seisoo koko puolue ja EU-vaaleissa näytämme, ettei kuuden prosentin kannatus ole kuin esimakua tulevasta.


      • kun kannatus
        kuin nousee kirjoitti:

        Vastustajien ahdistuneisuus on aina hyvä merkki. PS jyrää eteenpäin. Timo Soinin takana seisoo koko puolue ja EU-vaaleissa näytämme, ettei kuuden prosentin kannatus ole kuin esimakua tulevasta.

        marraskuussa oli 6.3% ja nt joulukuussa 6.1% eli laskua on 0.2% ! Alaspäin on rasistipuolueen matka, alaspäin.


      • tuottanut tulosta
        kun kannatus kirjoitti:

        marraskuussa oli 6.3% ja nt joulukuussa 6.1% eli laskua on 0.2% ! Alaspäin on rasistipuolueen matka, alaspäin.

        Vaikka perussuomalaisia on haukuttu, paneteltu ja mustamaalattu vimmaisella raivolla, kannatus on pysynyt käytännössä samalla tasolla. Vihakampanja on mennyt mönkään. Kun kansa tajuaa, miten sille on valehdeltu persuista, ponkaisemme taas pari prosenttiyksikköä hissillä ylös.


      • taas avata
        tuottanut tulosta kirjoitti:

        Vaikka perussuomalaisia on haukuttu, paneteltu ja mustamaalattu vimmaisella raivolla, kannatus on pysynyt käytännössä samalla tasolla. Vihakampanja on mennyt mönkään. Kun kansa tajuaa, miten sille on valehdeltu persuista, ponkaisemme taas pari prosenttiyksikköä hissillä ylös.

        silmiään, niin silloin vasta persujen alamäki alkaa.


      • Kaljapersu
        taas avata kirjoitti:

        silmiään, niin silloin vasta persujen alamäki alkaa.

        Näin Eppuu Normaali 1979:


        Älkää kaljaa lantatko
        tai pommin laukaisette
        Jos kaljantuloon tulee lakko
        ruumisarkkunne aukaisette
        Jos kaljanhuuruista herätätte maan
        kansan päät voi alkaa vaikka toimimaan

        Jos kansa selviää
        menee viralta joka maan isä
        sillä sen joka teitä äänestää
        täytyy olla kännissä
        Jos haluatte pitää vallankahvasta
        niin älkää herättäkö rahvasta

        Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
        on juoppolalli, jee!
        (huh-hah huh-hah)
        Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
        ei piittaa kuka hallitsee
        (huh-hah huh-hah)
        (2x)

        Jos kansa selviää
        menee viralta joka maan isä
        sillä sen joka teitä äänestää
        täytyy olla kännissä
        Jos haluatte pitää vallankahvasta,
        niin älkää herättäkö rahvasta

        Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
        on juoppolalli, jee!
        (huh-hah huh-hah)
        Hyvä äänestäjä, jollon pää pestävä
        ei piittaa kuka hallitsee
        (huh-hah huh-hah)
        (2x)


      • Järkiporvari
        taas avata kirjoitti:

        silmiään, niin silloin vasta persujen alamäki alkaa.

        Kyllä Perussuomalaisilla on 100 % kannatus. Tarvitsee vain kysyä oikeat kysymykset. Oikein muotoiltu gallup-kysymys on esimerkiksi: "Kannatatko Perussuomalaisia, vai tapammeko sinut ja perheesi Suuressa Puhdistuksessa?"


      • Tosin oletan että porvarien
        Järkiporvari kirjoitti:

        Kyllä Perussuomalaisilla on 100 % kannatus. Tarvitsee vain kysyä oikeat kysymykset. Oikein muotoiltu gallup-kysymys on esimerkiksi: "Kannatatko Perussuomalaisia, vai tapammeko sinut ja perheesi Suuressa Puhdistuksessa?"

        gallupit väärentää suoraan katainen itse!


      • sitä mieltä on
        tuottanut tulosta kirjoitti:

        Vaikka perussuomalaisia on haukuttu, paneteltu ja mustamaalattu vimmaisella raivolla, kannatus on pysynyt käytännössä samalla tasolla. Vihakampanja on mennyt mönkään. Kun kansa tajuaa, miten sille on valehdeltu persuista, ponkaisemme taas pari prosenttiyksikköä hissillä ylös.

        Julkisen Sanan Neuvostokin:

        http://www.jsn.fi/Default.aspx?d=910


      • Asiat tunteva

        Eräs jo kauan kauan aikaa Soinin tunteva sanookin aina Soinin rehellisyydestä puhuttaessa, että "en uskoisi Soinia edes kuolleen ruumiin vartijaksi" Samat ajatukset on monella, joka on tekemisiin joutunut.
        Valitettavasti menne monilla liian kauan, ennenkuin tajuavat asian


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe