pitäisikö huolestua..?

vatsa kipeä ja ilmaa hirveästi ja ilman mukana tulee välillä limaa..?? verta ei näy.. olen antibioottikuurilla, pitäisikö se keskeyttää..? vai löytyykö samanlaisia tapauksia enemmänkin ja ilman huolestumista..?
2372
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

taatusti, että siitä voi tulla vatsaoireita!!!
Tietenkään kuuria ei keskeytetä, vai reseintessejä kantojako haluat?
Kai aloitit kuurin kanssa samaan aikaan maitohappobakteerien oton????

Äänestä
  • mä olen ottanu maitohappobakteereita.. ja mulla ei ole tämmöistä tullut mistään antibioottikuurista ennen.. ja must tää ei tunnu normaalilta ''vatsavaivalta''

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Mitä ihmettä kirjoitti:

vatsa kipeä ja ilmaa hirveästi ja ilman mukana tulee välillä limaa..?? verta ei näy.. olen antibioottikuurilla, pitäisikö se keskeyttää..? vai löytyykö samanlaisia tapauksia enemmänkin ja ilman huolestumista..?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu