Olen ollut jo jonkin aikaa virtuaalitallimaailmassa ja olen huomannut, ettei hyvin pieniä ja yksinkertaisia talleja ole paljoa. Haluaisin alkaa hoitaa yksinkertaisessa, siistissä ja pienessä tallissa jotain eläintä. Yleinsä talleilla ei ole myöskään muita eläimiä, kuin hevosia. Esim. tallikissoja tai koiria kaipailisin. Jos joku tietää jostain tämäntapaisesta tallista, olisin kiitollinen jos ilmottaisi. :)
Vastaukset 4
- kokenut hoitaja
Hassua kyllä ó___Ò olen jo katsellut vähän jo tuota sinun tallia ^___^
Hieman vielä tarkkailen ja sitten tulen ehkä sinne hoitamaan, joten varoitan :"D
- annskuu----
Täältäkin voisit katsella löydätkö sopivaa hoitsua jos vielä kiinnostaisi =))
http://www.freewebs.com/hevostilashine/ - Talli Tuntematon
moikka
minun tallilla on 3 kissaa ja 2 irlanninsusikoiraa jotka kaipaavat lenkittäjää.. KAnnataa tulla.. Tallini ei ole ratsastuskoulu vaan ihan tavallinen "maalaistalli" metsän siimeksessä ihanallla paikalla
http://tuntematon.suntuubi.com/?cat=1 tuossa linkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591290
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571218Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54912
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32818Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689